Truppen 2020/2021

10 måneder 1 uge siden #361 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021
@9eren, du fangede mig i en forkert formulering. Selvfoelgelig bliver Ceballos ikke svaer at saelge, det var ikke det jeg mente, men rigtig nok det jeg skrev: -)

Min pointe er at hvis Ceballos mister minutter (og hermed ret mange minutter) den resterende del af seasonen pga at Martin er ankommet til klubben, saa vil det naesten med sikkerhed have en direkte effekt paa den pris Real kan forlange for ham til sommer. Saa lad os sige at Martin ikke var ankommet til klubben, saa kunne man maaske forstille sig at der var nogen der var dumme nok til at betale €10mio for Ceballos til sommer, men nu faar vi maaske kun €6mio. Og med rent oekonomiske briller skal man sammenligne denne situation med "hvad nu hvis" Martin var blevet udlejet til en anden klub (hvor Real ikke havde en midtbane spiller paa leje) saa ville Marrtin maaske/maaske ikke have haft en ligesaa god udvikling, men Ceballos ville have kunne holde sin pris paa €10mio.

(Priserne er fiktive, for jeg ved ikke hvad Ceballos er vaerd da jeg selv ikke anser ham for at vaere mere end aller hoejst en gennemsnitlig superliga spiller, men pointen er god nok!)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #362 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021
@Dybbøl

Ifht Ronaldo, så synes jeg det kommer an på en række faktorer. Er det fx. umuligt at hente Mbappe og/eller Haaland (andre verdensklasse spillere) denne sommer, og måske næste, jamen så kunne han godt være en mulighed. Men hvor meget skal han koste og hvad er hans løn. Kan man komme af med Bale og andre værdiløse spillere? 

Han er 36, men er jo milevidt foran alle vores offensive spillere, på nær Benzema. Han har scoret 30 mål i denne sæson, ca. det samme som alle vores offensive spillere tilsammen, og halvdelen af alle mål vores trup har scoret, og de mål kunne vi virkelig godt bruge. Samtidig er der jo ingen tvivl om at han stadig har niveauet et par år endnu.

Så alt i alt kunne han måske være en god overgangsspiller i 1-2 år hvis der ikke er penge til transfers lige nu, og vi har jo desperat brug for mål, men samtidig skal klubben også bevæge sig fremad, hente nye unge klassespillere, men vi ved jo ikke hvad pandemien har gjort ved økonomien i klubben. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

10 måneder 4 dage siden #363 af DeLaRed
Mayoral med 2 basser igår!

Han har nu scoret 13 mål og lavet 7 assists på 1.703 minutter.

Han må unægteligt have stadfæstet sig som den absolut bedste angriber i trioen Jovic/Mariano/Mayoral, og Real begår en fatal fejl hvis man vælger at beholde en af de 2 andre fremfor Mayoral i næste season.

10 måneder 4 dage siden #364 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Truppen 2020/2021
Liverpool, av av

Kvartfinalerne:
Manchester City - Dortmund
Porto - Chelsea
Bayern - PSG
Real Madrid - Liverpool
Sidste redigering: 10 måneder 4 dage siden ved asp3200.

10 måneder 4 dage siden #365 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 2020/2021
Slår vi Liverpool er vi til gengæld i finalen! Gad godt at undgå Liverpool, men hellere dem end Bayern eller City over to kampe. Fin lodtrækning, om end Liverpool er favoritterne.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 4 dage siden #366 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2020/2021
Liverpool har været virkelig ringe og jeg ser det som en god lodtrækning. Jo, Dortmund og Porto ville have været bedre. Men ville klart hellere møde Liverpool end City, Bayern og også PSG. Hvis vi slår Liverpool, så ligner det næsten lige pludselig en mulig finale, da vi skal imod Porto/Chelsea i semi-finalen. Men vi skal selvfølgelig steppe op, men lidt håb kom der da med den her lodtrækning!

10 måneder 4 dage siden #367 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2020/2021
Jo, man kunne da havde byttet ud Dortmund med Liverpool, men igen, skal man møde Liverpool over 2 kampe er det nu, inden for mange spillere kommer tilbage (tilbage i storform).

10 måneder 4 dage siden #368 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
Noget nær en perfekt lodtrækning. Chelsea eller Porto i vente i semifinalen.

Vamooos

10 måneder 4 dage siden #369 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Truppen 2020/2021
Mon kampene skal spilles på neutral bane igen pga. de britiske regler ift covid-19?

10 måneder 4 dage siden #370 af DeLaRed
Tror vi skal være tilfredse med det ikke blev Porto, for det er netop en sådanne modstander Real har svært ved at sætte sig op til!

Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

10 måneder 4 dage siden #371 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
I CL har Real Madrid aldrig svært ved at sætte sig op til kampe.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

10 måneder 4 dage siden #372 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Truppen 2020/2021
I CL har Real Madrid aldrig svært ved at sætte sig op til kampe.

Schalke, Ajax, Shaktar... 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jbner

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.