Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

3 år 3 uger siden #1 af Administrationen
Det er fredag og det betyder Madridista.dk Podcast.

Vi opretter derfor tråden her og tager med kyshånd mod ris og ros og kommentarer/snakke om de aktuelle podcasts.

Senere i dag kan I blive vidne til en verdens-sensation, når I hører Daniel og Jesper være enige og kaste om sig med ros.

Herudover snakker vi manglendemålgate, Barcagate, forhåbentligikkeRealMadridgate og El Derbi.

Lyt og like!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2 af Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 uger siden #3 af 9eren
Rigtig fin podcast. Hvad kan der ske fremadrettet, hvis der kommer sager ud af de to cases der er med Real Madrid

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #4 af Thomaskjensen
Som i er inde på så ville jeg gerne at i leger med forskellige cases for vores hold i 2025
Ikke at i skal gå FM og drømme jer væk, men realistisk, "Best Case", "Worse Case" og en "Most Likely" som jo er et eller andet sted mellem...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #5 af Administrationen
I kan faktisk være med i aftenens podcast-optagelse:

www.facebook.com/MadridstadkPodcast/post...874171576/?ref=notif

Har I et spørgsmål vedr. Atalanta-kampen?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #6 af DeLaRed
Nu med potentiel skade til Rodrygo, så kunne i måske godt vige en 20 minutters tid til st diskutere dette kæmpe problem for Real, og hvad der egentlig forgår med Sanitas.

Hvorfor skulle Mbappe og Haaland tage til Madrid når der er en SÅ tydelig mulighed for at deres karriere ender som Bale’s og Hazard’s?

Og på hvilket grundlag skulle Ødegaard komme retur til den fysiske afdeling der kostede ham en halv season...

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved DeLaRed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #7 af Administrationen
Det er fredag og vi skal vidt omkring i den ugentlige podcast.

Spørgsmålet er: Hvor mange venner, familiemedlemmer, klassekammerater, kolleger kan I egentlig nå at invitere med over på nedenstående side, inden Daniel får lagt fredagens podcast op?

www.facebook.com/MadridstadkPodcast

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 6 dage siden #8 af 9eren
Ift el Chiringuito som bliver nævnt i programmet, det var jeg med i som publikum for 2 år siden ca og fik billeder med Pedrerol og Tomas Roncero. Programmet har sine gode og dårlige sider, men det er bestemt også et seriøst program. Flere kendte elite sports udøvere som Guti og Oscar Pereiro, en tidligere la liga dommer har også deltaget i det fast. Da jeg deltog i det så jeg også ting bag kulisserne som man normalt ikke ser på tv og det var fedt at prøve. 

Buyo, Roberto Jorge D'Alessandro di Ninno, Lobo, Fernando Sanz er også med tit. Folk der har spillet i spansk topfodbold. Selvfølgelig er det også et show og der skal være underholdning men dialogerne er taget ud fra spillernes og dommer erfaringer bla andet.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 6 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #9 af Administrationen
Der er grund til store forventninger, når Oscar i aften inviterer Nicklas og Daniel ind til en snak om ugens gang i Valdebebas, samt CL - Celta, Liverpool og meget andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 dage siden #10 af Thomaskjensen
Jeg forventer at have frisk lyd i ørene når jeg går fredagstur med hunden kl 11:30.

#Detheleerzidansskyld

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #11 af Administrationen
Denne uges podcast er ude sidst på eftermiddagen, lover Don Daniel.

Og så en stor tak til alle jer lyttere. Det er lækkert, at I bliver flere og flere. Vi mærker markant fremgang og det er skønt!
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #12 af BBB
Det her kan måske lyde hårdt, men det er ment som en ros.
Niklas (jeg er lidt usikker på stavemåden og måske drukket lidt for meget vin): Da jeg først hørte dig, så var det min opfattelse, at du efter lidt tid ville være tålelig at høre på i som en del af et panel, men du har helt klart modbevist mig. Shit jeg nyder at høre dine kommentarer. 
Jeg tror, at det tager tid at komme ind i en rytme med de tre andre psykopater og Kongen, men du har virkelig taget nogle spring. 
I og med ovenstående ikke nødvendigvis lyder som en ros, så får du den her: Da capo!

Daniel og Christian: I var enige om noget!!! Stort tillykke til os alle :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce