Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

5 måneder 1 uge siden #73 af Daniel

Thomaskjensen post=138973 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=138968 skrev:

Thomaskjensen post=138963 skrev: Varanx, Nocho

Nyt lavpunkt

​Som en voksen mand kan du vælge at ignorere, og scrolle over. Men hyggeligt at det stadig går dig på nerverne ;) ZZ-Top blev da næsten en ting... 
Lover aldrig at skrive forkert igen om han forlænger, men han er da lidt en X-faktor. 

Hvorfor ikke bare stave spillernes navne korrekt, når du selvfølgelig godt ved, hvordan de skal staves?

Det giver jo ingen mening at skrive Nocho i stedet for Nacho eller Varanx i stedet for Varane.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Kialpe, Jbner, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #74 af Thomaskjensen
Naturligvis ved jeg nu hvordan man skriver Varane, men jeg har vel fejlstavet Varane i rigtig mange indlæg tidligere uden nogen har haft behov for at kommenterer min stavefejl.

Samtidig har jeg vel lavet tusindtals fejlstavninger og dårlige formuleringer, der heller ikke er reageret på (heldig vis).

Varane viser for tiden at han ikke vil Real Madrid, og at pengene for ham er vigtigere end alle de år han har været i klubben. Vigtigere end fansene.

Ja så bliver jeg skuffet, og mister respekt for manden, så at skrive Nocho, Isco Disko, ZZ-Top, GolfBale eller McHazard giver da fin mening om de spiller eller opfører sig på en måde der retfærdiggør at de får et øgenavn.

Jeg lytter ofte på en POD på fredage, der flyver det også om sig med øgenavne som gammelsmølf, men det er tydeligvis noget helt andet...
Men OK, vi er jo meget mere seriøse her på siden :)

5 måneder 1 uge siden #75 af Daniel

Thomaskjensen post=138983 skrev: Naturligvis ved jeg nu hvordan man skriver Varane, men jeg har vel fejlstavet Varane i rigtig mange indlæg tidligere uden nogen har haft behov for at kommenterer min stavefejl.

Samtidig har jeg vel lavet tusindtals fejlstavninger og dårlige formuleringer, der heller ikke er reageret på (heldig vis).

Varane viser for tiden at han ikke vil Real Madrid, og at pengene for ham er vigtigere end alle de år han har været i klubben. Vigtigere end fansene.

Ja så bliver jeg skuffet, og mister respekt for manden, så at skrive Nocho, Isco Disko, ZZ-Top, GolfBale eller McHazard giver da fin mening om de spiller eller opfører sig på en måde der retfærdiggør at de får et øgenavn.

Jeg lytter ofte på en POD på fredage, der flyver det også om sig med øgenavne som gammelsmølf, men det er tydeligvis noget helt andet...
Men OK, vi er jo meget mere seriøse her på siden :)

Det lyder som en dårlig podcast. Hold dig fra det lort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

5 måneder 1 uge siden #76 af Thomaskjensen
Lytter på den nu, shit ham der laver lyden gør et formidabelt arbejde!

Blev ret provokeret over at gammelsmølf bare er 47, det er jo ingen alder :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 måneder 1 uge siden #77 af Estadio Santiago Bernabéu
​Fair nok Thomas. Det er bare lidt morsomt. Det er svært at tage seriøst, men du behøver ikke at lave den fejl, at tro at det går mig på nerverne. Jeg har bestemt fået den opfattelse at mange brugere herinde synes det er spøjst at du nogle gange staver spillerne forkert, selvom du følger holdet lige så tæt som os andre. Du staver jo ellers fremragende. Der skal være plads til alle. Jeg vil gerne undskylde for min kommentar.

5 måneder 1 uge siden #78 af Thomaskjensen
Tak ESB, det sætter jeg faktisk meget pris på og respektere endnu mere.

Som du vel efterhånden ved så byder jeg gerne på mig selv, jeg behøver ikke have ret (hvilket jeg sjældent har), det jeg gerne vil bidrage med på dette forum er at påminde os alle om at vi elsker klubben, vi er bland venner ikke fjender, hvilket alt for oftest er tilfældet syntes jeg.
Det handler ikke om at have ret eller forkert, for mig handler det om den gode samtale/diskution.

Jeg er næsten lige så gammel som "gammelsmølf" har fulgt RM siden 2000 ish, men blev først fan i 2008 efter Beckham, når min store dreng blev 10 år fik han en mandetur med mig til RM, og vi sad på VIP rækkerne da Zidane kom tilbage i en ret kedelig kamp, vi vandt 2-0 Venster om den hvide mur på række 2 stol 11 og 12.

Vi har alle ret til vores mening og holdninger, så længe vi respektere hinanden.

Hala Madrid <3

5 måneder 1 uge siden #79 af Administrationen
​Denne uges podcast bliver en ren Q&A. Spørgsmål og svar.

Går du og roder med et Real Madrid-spørgsmål og er du klar til at få sandheden, så tøv ikke med at skrive til os ;-)

5 måneder 1 uge siden #80 af Estadio Santiago Bernabéu
Er der mulighed for at I kan uddybe hvorfor Madridista.dk Podcast holdt en kort pause?

Efter annonceringen vidste ingen af os at podcasten ville åbne op igen (hurraaa) Vi troede alle sammen at den var lukket permanent.

Et andet spørgsmål: Hvor mange mål og titler forventer hver enkelt podcast ekspert at Real Madrid scorer/vinder i den kommende sæson? Det er faktisk to spørgsmål.​
Følgende bruger(e) sagde tak: Mr.Jensen

5 måneder 1 uge siden #81 af RGBlanco
1) ​Jeg kunne godt tænke mig at I behandlede Varane-problemstillingen. 

Er det den rigtige vej at gå, at man "ofrer" Varane for til gengæld at kunne hente et offensivt es (Mbappe eller Haaland)? 
Ingen af os ved om det er et enten eller valg mht. til de to muligheder, men jeg synes det ligger i kortene at man ved at sælge Varane til PSG både kan dyrke forholdet imellem klubberne og rejse nogle af pengene til at hente Mbappe. 

2) Haaland

Synes I Haaland er et godt fit til Reals nuværende hold, in mente at Benzema er så god som han er?
Som add-on til det: Synes I Real bør hente offensive kræfter i transfervinduet, hvis ikke det kan være fra den øverste hylde?

5 måneder 1 uge siden #82 af Thomaskjensen
Hvad med en lille tipskupong at tage stilling til?
1, Køber vi Pogba denne sommer?
2, Køber vi Mbappe denne sommer?
3, Køber vi Haaland denne sommer?
4, Køber vi Pao Torres denne sommer?
5, Bliver Bale registreret til truppen i 2021/2022?
6, Bliver Varana registreret til truppen i 2021/2022?
7, Bliver Martin registreret til truppen i 2021/2022?
8, Bliver Jovic solgt?

8 hurtige herfra, men ikke så hurtige som Forsberg :)

5 måneder 1 uge siden #83 af Brylle
​Til Jesper: Vil du helst sidde i en Valencia-trøje på Mestalla under en hel kamp og synge med på alt eller opleve Redondo i sin prime i en Barcelona-trøje?

Til Daniel: Hvad er din win-rate i alle de væddemål du har haft kørende i Madridista Podcast? :D

Sidste redigering: 5 måneder 6 dage siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

5 måneder 1 uge siden #84 af Daniel

Brylle post=139059 skrev: ​Til Jesper: Vil du helst sidde i en Valencia-trøje på Mestalla under en hel kamp og synge med på alt eller opleve Redondo i sin prime i en Barcelona-trøje?

Til Daniel: Hvad din win-rate i alle de væddemål du har haft kørende i Madridista Podcast? :D

Kæft det er guld det her. Tak, Brylle!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.