Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

2 år 9 måneder siden #49 af Brylle
​Det er SÅ fedt at den ligger så tidligt på dagen denne gang! Jeg glæder mig til at høre hvad I tænker
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #50 af Administrationen
​Derudover kan du også glæde dig til en hustru, der bliver smidt under bussen og et Vinícius-væddemål ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #51 af DeLaRed
Lækker Podcast Drenge!

Rigtig fin udlægning af Zidanes tid i Real og fedt at vi kan se frem til en russisk roulette med Vini næste season, ifølge transfermarkt scorede han 6 mål denne season, så det er 16 mål fra den uskarpe Brasilianer vi stiler efter :-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #52 af Thomaskjensen
Ja det var god lyd i dag, selv om jeg næsten blev skræmt fra vid og sans over en enkelt voldsomt udfald i lyden :) føler mig levende nu...

Jeg håber jo stadig på meget fra Vini, ingen tvivl om den sag, og i kommer ind på at CA kan få det bedste frem i de yngre spillere. Gode eksempler i kommer med.
Spot on fra min side at man ikke gør Vini en tjeneste og siger han bare skal løbe og give ham frie tøjler. Vini OG spillerne rundt ham skal vide hvad der skal sker og hvornår det skal ske.
Jeg tror bestemt ikke det er umuligt at få 16 mål fra Vini, og 20 assist on CA giver han en rigtig chance, altså opbygger en del af spillet rundt hans evner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #53 af Daniel
Tak for rosen, drenge!

Jeg er nede med sygdom, hvilket er min undskyldning for ikke at have kælet så meget for lyden den her gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #54 af 9eren
Jeg giver støtte til Daniel omkring de flere mål til Vini.

Jeg synes ikke Zizou har arbejdet godt nok med offensiven. Og løfter vi den offensiv skal der nok komme flere mål. Og jeg er endda villig til at give Ancelotti chancen for at arbejde med Jovic. Han får tiden !!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #55 af 9eren
Rigtig fed podcast

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #56 af Mr.Jensen
​kanon podcast endnu engang!

lyder til i også har det rigtig hyggeligt når i optager.
Man får noget stemning med når man kan høre øl blive knappet op. samtidig med at i kører lidt på hinanden. 
5 ud af 5 stjerner herfra! 

hvis i kunne lave en eller 2 podcast om året hvor i delte et link så vi også kunne se med (drikke med) så er der helt sikkert 6 ud af 5 stjerner herfra! 

video podcast, kunne eventuelt kalde det julefrokost podcasten og sæson afslutningen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Thomaskjensen, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #57 af Lars1991
​Jeg vil også lige sig god podcast! Jeg er da blevet lidt mere optimitisk med Ancelotti med alt jeres researched ros.. især det med at han før har fået unge talenter til at blomstre og omskolede forskellige spillere (Di Maria og Pirlo). Det er ting man glemmer lidt og kan bringe lidt håb om at han kan være med til at skabe noget forandring, og ikke bare kører videre med det samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #58 af Administrationen
​Det kan godt være, at Real Madrid har Don Carlo, men Madridista.dk har Don Daniel og han har lovet at dagens podcast er ude senest kl. 18.00.

Længe at vente? Ja, måske, men forhåbentlig er det ventetiden værd at få lov til at høre Christian styre Nicklas, Daniel og Jesper gennem en karaktergivning af spillerne i den netop overståede sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #59 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vini vædemål

Vildt at du tør, Daniel :) Jeg smider gerne en 100'er efter dig via Mobile Pay, hvis du vinder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #60 af 9eren
Mens Carnet har set langt efter dine penge i 15-18 år!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce