Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

3 år 7 måneder siden #13 af Administrationen
​Daniel, Nicklas og Jesper er i studiet i aften. Vi skal snakke Getafe og Cádiz.

Men vi skal dæleme også omkring Den europæiske Superliga og efterdønningerne og her har vi på vores Podcast-facebookside fået masser af gode input fra jer. Er Pérez historiens største fjols? Er han blot lige et skridt foran alle andre? Hvorfor har det her betydning for Real Madrid? Hvor efterlader det de 12 klubber, de øvrige klubber og UEFA/FIFA?

Det er blot nogle af de ting, som vi i morgen sender jer på weekend med. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #14 af Cristiano7
Husk at også drøfte fjolset Perez’s interview fra igår aftes. Han er til grin.

3 år 7 måneder siden #15 af Real HWL
​Det er ikke noget i behøver at tage med i podcasten. I England var nyheden om Super League nærmest ved at starter en borgerkrig, hvor i Spanien har der slet ikke været samme reaktioner. Syntes man i Spanien at det her er en super fed ide eller hvordan? Ud over Perez der snakker, så syntes jeg det virker som om der er rimelig ro på.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Real HWL.

3 år 7 måneder siden #16 af Administrationen
​Det kommer helt sikkert med, Real HWL. Der tegner sig nemlig et interessant billede.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 7 måneder siden #17 af Real HWL

Administrationen post=136412 skrev: ​Det kommer helt sikkert med, Real HWL. Der tegner sig nemlig et interessant billede.

Ej hvor fedt, glæder mig til at høre det :)

3 år 7 måneder siden #18 af Cristiano7

Real HWL post=136410 skrev: ​Det er ikke noget i behøver at tage med i podcasten. I England var nyheden om Super League nærmest ved at starter en borgerkrig, hvor i Spanien har der slet ikke været samme reaktioner. Syntes man i Spanien at det her er en super fed ide eller hvordan? Ud over Perez der snakker, så syntes jeg det virker som om der er rimelig ro på.

​Det kunne jeg også godt tænke mig at læse om. Faktisk blev Real Madrids bus “angrebet” af Cadiz’ fans som protesterede over Super League. 

www.google.dk/amp/s/amp.thenationalnews....n-pictures-1.1208633

Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 7 måneder siden #19 af Daniel
​Hola Madridistas,

Jeg pønser på en sektion i vores podcast, hvor jeg hiver én til to danske madridistas ind, virtuelt for det meste, for at snakke om JERES stærkeste Real Madrid-minder, aktuelle emner, der kunne være spændende at få JERES perspektiv på og UDFORDRENDE quiz!

Kunne der være stemning for det? Det er simpelthen for at komme til at interagere endnu mere med jer i vores virtuelle univers!  

Hvis det skal foregå face to face, er I nødt til at bo i Nordjylland.....Århus og op kan også gå an.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, DeLaRed

3 år 7 måneder siden #20 af BBB

Daniel post=136429 skrev: ​Hola Madridistas,

Jeg pønser på en sektion i vores podcast, hvor jeg hiver én til to danske madridistas ind, virtuelt for det meste, for at snakke om JERES stærkeste Real Madrid-minder, aktuelle emner, der kunne være spændende at få JERES perspektiv på og UDFORDRENDE quiz!

Kunne der være stemning for det? Det er simpelthen for at komme til at interagere endnu mere med jer i vores virtuelle univers!  

Hvis det skal foregå face to face, er I nødt til at bo i Nordjylland.....Århus og op kan også gå an.

​Det lyder fedt. Jeg kunne godt håbe på at Dios blev inviteret, eller at HWL får lov at tale om skader og træning. Nogle af dem vil dog kræve, at det er virtuelt. Jeg håber, at det bliver brugere, der kommer med input, som ikke er standard floskler :-)

Fedt med inddragelse af nogle brugere. Der er nogle, som har nogle gode perspektiver. 

3 år 7 måneder siden #21 af Real HWL

BBB post=136468 skrev:

​Det lyder fedt. Jeg kunne godt håbe på at Dios blev inviteret, eller at HWL får lov at tale om skader og træning. Nogle af dem vil dog kræve, at det er virtuelt. Jeg håber, at det bliver brugere, der kommer med input, som ikke er standard floskler :-)

Fedt med inddragelse af nogle brugere. Der er nogle, som har nogle gode perspektiver. 

Skader og træning??? :D

3 år 7 måneder siden #22 af BBB

Real HWL post=136471 skrev:

BBB post=136468 skrev:

Skader og træning??? :D

Var det ikke dig, der vidste en del om den slags? Jeg mener, at der var en fysioterapeut her på sitet, der for et par år tilbage fik skrevet en del om vores skader.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #23 af Brylle
​Jeg mindes at det var r-mb-q som gjorde os lidt klogere på skader mv. for nogle år siden..

3 år 7 måneder siden #24 af JimmyBroe
Det var det nemlig.

Hvornår rammer podcasten? er meget spændt på at høre lidt om superleague

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle

Leveret af Kunena Forum