Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

11 måneder 3 uger siden #109 af Administrationen
​Vi har sendt Nicklas til et eller andet arrangement i Parken i morgen, men vi fire andre (Christian, Daniel, Malthe og Gammelfar) er i studiet og denne gang er det en Q&A, vi har på programmet.

Så har du et emne eller et spørgsmål, som vi skal komme med vores holdning til, så tøv ikke med at skrive det til os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 1 uge siden #110 af Administrationen
​Vi optog årets to sidste podcasts i mandags og de udkommer juleaftensdag og nytårsdag.

Vi kan sige, at det var skideskægt at optage dem og vi håber, at de vil forsøde jeres jul og nytår.

Det er to special-podcasts, men vi er tilbage i det nye år med vores faste fredagspodcast, hvor vi fortæller sandheden om Real Madrid.

2 måneder 1 dag siden #111 af Daniel

Estadio Santiago Bernabéu post=138859 skrev: ​Vini vædemål

Vildt at du tør, Daniel :) Jeg smider gerne en 100'er efter dig via Mobile Pay, hvis du vinder.

Jeg venter stadig, ESB ;-)

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 1 dag siden #112 af 9eren
Hvornår er hans ban blevet ophævet. Og hvad med de to andre?

Er bare nysgerrig!

Så er det da også fint at opkræve pengene hvis det lige er sket! :)

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Endrick og Moukoko plus Castilla spillere på 1 holdet.
Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden ved 9eren.

2 måneder 19 timer siden #113 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hej Steffen Hansen
Jeg har ikke været bannet. Jeg stoppede med at komme på forum fordi jeg ikke kunne lide at være her. Det var som om at folk altid syntes jeg var skurken. Måske var der noget om det men sådan føltes det ikke fra min side af. Jeg læser stadig med herinde men jeg bryder mig ikke altid om tonen så det er mere på uge basis end på dags basis som før i tiden.

Hej Daniel ‘Vini’ Andersen
En aftale er en aftale så dem får du naturligvis. Jeg troede lidt mit gavmilde tilbud (hvor jeg ikke havde noget at vinde) blev ignoreret fordi I aldrig nævnte det i podcasten og aldrig blev kommenteret på herinde. Og fordi du gav mig en vaske ægte sviner her på forum, der gjorde at jeg ikke kunne holde ud at deltage herinde længere. Bed mig ikke om at gå tilbage i gamle tråde og finde sådan noget. Det har jeg ikke lyst til længere. Men en aftale er en aftale. Pengene er på vej.

Farvel

2 måneder 19 timer siden #114 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg skal forresten bruge et tlf nummer

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 18 timer siden #115 af Madridista02
Haha hold kæft det er et cirkus med jer to.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, -#7-, Kimbo

2 måneder 16 timer siden #116 af Daniel

Estadio Santiago Bernabéu post=152581 skrev: ​Jeg skal forresten bruge et tlf nummer

​1630WV. Men det vidste du godt. Du lytter jo til vores podcast ;-)

Edit: Og jeg havde glemt det, men læste lige tråden igennem og faldt over dit indlæg.
Sidste redigering: 2 måneder 16 timer siden ved Daniel.

2 måneder 15 timer siden #117 af Thomaskjensen

Estadio Santiago Bernabéu post=152580 skrev: ​Hej Steffen Hansen
Jeg har ikke været bannet. Jeg stoppede med at komme på forum fordi jeg ikke kunne lide at være her. Det var som om at folk altid syntes jeg var skurken. Måske var der noget om det men sådan føltes det ikke fra min side af. Jeg læser stadig med herinde men jeg bryder mig ikke altid om tonen så det er mere på uge basis end på dags basis som før i tiden.

Hej Daniel ‘Vini’ Andersen
En aftale er en aftale så dem får du naturligvis. Jeg troede lidt mit gavmilde tilbud (hvor jeg ikke havde noget at vinde) blev ignoreret fordi I aldrig nævnte det i podcasten og aldrig blev kommenteret på herinde. Og fordi du gav mig en vaske ægte sviner her på forum, der gjorde at jeg ikke kunne holde ud at deltage herinde længere. Bed mig ikke om at gå tilbage i gamle tråde og finde sådan noget. Det har jeg ikke lyst til længere. Men en aftale er en aftale. Pengene er på vej.

Farvel

​Meget enig, jeg er langt mindre aktiv her inde da tonen er forkert i mine øre, vi er vel alle RM fans? 
Jeg har valgt efter en specifik brugers eget ønske ikke at diskutere med denne, virker faktisk meget godt, selv om denne til tider glemmer dette. 

Om du læste mit indlæg om forbedringer på siden er det netop tonen i debatten jeg mener der skal slås hårdt ned på, også om det kommer fra admins, for de har da også trådt i spinaten en gang eller to :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 13 timer siden #118 af The European Super League

Thomaskjensen post=152584 skrev: Jeg har valgt efter en specifik brugers eget ønske ikke at diskutere med denne, virker faktisk meget godt, selv om denne til tider glemmer dette. 

Jeg fik også en pm af en user i går der på det kraftigste fortalte mig aldrig at skrive til ham eller hende igen.

Nå videre :) Keep up the good work Madridista Podcast!

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 13 timer siden #119 af Estadio Santiago Bernabéu

Madridista02 post=152582 skrev: Haha hold kæft det er et cirkus med jer to.

Men det er jo derfor jeg ikke gider være her. Nu opdagede jeg lige Daniels besked og så måtte jeg hellere logge ind og svare.

2 måneder 13 timer siden #120 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=152583 skrev: 1630WV. Men det vidste du godt. Du lytter jo til vores podcast ;-)

Edit: Og jeg havde glemt det, men læste lige tråden igennem og faldt over dit indlæg.

Jeg troede pengene gik til dig men jeg sender dem også gerne til verdens bedste podcast!

Jeg fik forresten kuldegysninger da snakken gik på 3-1 kampen på Bernabeu over United. Carlos, Hierro, Zidane, Raúl, Makélélé (hvis man er i tvivl om hvor mange ‘er der skal på e’erne, så skal man bare smide det på dem alle sammen) Og Uniteds bedste spiller i kampen endte også i Real Madrid.

Var det 16 mål Vini skulle score for at ‘vædemålet’ var vundet?

Leveret af Kunena Forum