Madridista.dk Podcast - den store podcast-tråd

2 år 4 måneder siden #25 af Real HWL

BBB post=136475 skrev:

Real HWL post=136471 skrev:

BBB post=136468 skrev:

Daniel post=136429 skrev: ​Hola Madridistas,

Jeg pønser på en sektion i vores podcast, hvor jeg hiver én til to danske madridistas ind, virtuelt for det meste, for at snakke om JERES stærkeste Real Madrid-minder, aktuelle emner, der kunne være spændende at få JERES perspektiv på og UDFORDRENDE quiz!

Kunne der være stemning for det? Det er simpelthen for at komme til at interagere endnu mere med jer i vores virtuelle univers!  

Hvis det skal foregå face to face, er I nødt til at bo i Nordjylland.....Århus og op kan også gå an.

​Det lyder fedt. Jeg kunne godt håbe på at Dios blev inviteret, eller at HWL får lov at tale om skader og træning. Nogle af dem vil dog kræve, at det er virtuelt. Jeg håber, at det bliver brugere, der kommer med input, som ikke er standard floskler :-)

Fedt med inddragelse af nogle brugere. Der er nogle, som har nogle gode perspektiver. 

Skader og træning??? :D

Var det ikke dig, der vidste en del om den slags? Jeg mener, at der var en fysioterapeut her på sitet, der for et par år tilbage fik skrevet en del om vores skader.

Ud over jeg har haft 4 korsbåndsskader, så ved jeg ikke særlig meget om den slags ;) Men det er rigtig der var en fysioterapeut for nogen år tilbage der kom med nogen gode indlæg omkring skader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #26 af Dios

BBB post=136468 skrev:

Jeg pønser på en sektion i vores podcast, hvor jeg hiver én til to danske madridistas ind, virtuelt for det meste, for at snakke om JERES stærkeste Real Madrid-minder, aktuelle emner, der kunne være spændende at få JERES perspektiv på og UDFORDRENDE quiz!

Kunne der være stemning for det? Det er simpelthen for at komme til at interagere endnu mere med jer i vores virtuelle univers!  

Hvis det skal foregå face to face, er I nødt til at bo i Nordjylland.....Århus og op kan også gå an.

​Det lyder fedt. Jeg kunne godt håbe på at Dios blev inviteret, eller at HWL får lov at tale om skader og træning. Nogle af dem vil dog kræve, at det er virtuelt. Jeg håber, at det bliver brugere, der kommer med input, som ikke er standard floskler :-)

Fedt med inddragelse af nogle brugere. Der er nogle, som har nogle gode perspektiver. 

Hvis jeg nogensinde skal i et studie, så skal det helt sikkert være med dig og JimmyBroe. James vs Isco og Casillas vs Diego Lopez skal uddebateres og lukkes for altid :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Dios.

2 år 4 måneder siden #27 af JimmyBroe

Dios post=136484 skrev:

BBB post=136468 skrev:

Hvis jeg nogensinde skal i et studie, så skal det helt sikkert være med dig og JimmyBroe. James vs Isco og Casillas vs Diego Lopez skal uddebateres og lukkes for altid :D

​Det ville blive en lang podcast. Top 3 listen over de mest legendariske diskussioner.... Gendiskuteret

Du er blevet ældre og klogere måske det alligevel har haft en positiv effekt på din, dengang, manglende realitetssans, som vil gøre diskussionen gavn og vi på den led kan blive enige om at Diego var bedst i den periode og selvfølgelig skulle spille. 

Nå, nok om fortiden jeg er så pisse vild med jeres podcast. Jeg har altid været fortaler for inddragelse af os brugere i diverse af jeres mange gode tiltag her på siden. Det at vi er en familie og kommer hinanden ved lærer hinanden at kende uden for siden her, er jeg i den grad fan af. Jeg har da også mødt en del af jer, omend det er ved at være en pre-teenager siden. Jeg har også en del øl til gode sammen med nogen af jer. Men med prædikatet (skabt af OscarGomez) homoseksuel far til fire og fritidsbondemand bosidende blandt marker og mudder i Falsters hjerte; Horreby. Så er det svært at rive tid ud af kalenderen til at tage mod storbyen for at se kampe sammen med eksempelvis Dios eller BBB, desværre. For der er ikke noget jeg hellere ville end at bruge tid sammen med andre Madridistas. Jeg har været meget væk fra siden i flere år pga. 1.000 ting men altid fulgt med fra sidelinjen. Jeg husker stadig at jeg breakede jeg skulle være paps for første gang, og jeg skrev med flere om hvordan det var osv. med forventningsglæde og spekulationer. Jeg har altid giver meget af mig selv her på siden og været meget personlig. For siden har altid stået mig nær og jeg har set den/jer som en lille “familie”. Siden er noget specielt takket være menneskerne bag, hvor især Jesper står som faderfiguren for os alle sammen. Men også de andre knægte som er med til at gøre det til noget unikt. Og så vores alle sammen fælles passion for noget af det største i livet; Real Madrid. Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen? Og så alligevel: Brugerinddragelse. Jeg er altid klar til at tale til folket. Jeg har nok ikke nogen ekspertviden inden for et specifikt felt vedr. Real Madrid eller fodbold generelt. Tilgengæld har jeg passion og så er jeg pisse sjov og sød og vanvittig behagelig at være i selskab med. Spørg selv dem som har mødt mig. 

Er der nogen af jer nye eller gamle som er flyttet til/bor på Lolland, Falster (det er ikke den samme ø...) eller sydsjælland som kunne have lyst til at samles og se Real Madrids kampe. Jeg har spurgt/opfordret til det mange gange uden den store opbakning. Men måske nu? Jeg kan sgu da ikke være den eneste Falster fyr?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 år 4 måneder siden #28 af Administrationen
​Vi (Christian, Daniel og Jesper) glæder os helt vildt til at skulle i studiet i aften og optage podcast til i morgen.

I har nemlig blæst os bagover med jeres interesse for vores lyd, tanker og holdninger til det, vi elsker allermest: Real Madrid.

Efter en podcast, som hovedsageligt handlede om den europæiske Superliga, skal det i aften handle om Betis og Chelsea. Vi krydrer med quiz.

Madridista.dk Podcast | Facebook
Madridista.dk Podcast | Free Listening on SoundCloud

2 år 4 måneder siden #29 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis der skal inviteres Madridistas ind fra siden her, så vil jeg gerne nominere 9'eren. Jeg føler 100 % at 9'eren vil kunne bidrage med nogle sjove og spændende anekdoter fra egne oplevelser i Madrid.

2 år 4 måneder siden #30 af Thomaskjensen
Har fået klagemål fra min hund i dag som jeg vil viderebringe.
Den fik ingen gåtur da der ikke var ny lyd klar kl 11:30, hun ønsker at i tænker på det næste gang i træder i en hundelort.

2 år 4 måneder siden #31 af Daniel

Estadio Santiago Bernabéu post=136746 skrev: ​Hvis der skal inviteres Madridistas ind fra siden her, så vil jeg gerne nominere 9'eren. Jeg føler 100 % at 9'eren vil kunne bidrage med nogle sjove og spændende anekdoter fra egne oplevelser i Madrid.

Jeg tager dig og Hugol med i studiet første gang, det her koncept ser dagens lys.......det ville blive en legendarisk snak!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 4 måneder siden #32 af 9eren
Det kan godt være jeg har kastet en bold i luften, men det betyder ikke at jeg skal gribe den selv.

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies

2 år 4 måneder siden #33 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=136754 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=136746 skrev: ​Hvis der skal inviteres Madridistas ind fra siden her, så vil jeg gerne nominere 9'eren. Jeg føler 100 % at 9'eren vil kunne bidrage med nogle sjove og spændende anekdoter fra egne oplevelser i Madrid.

Jeg tager dig og Hugol med i studiet første gang, det her koncept ser dagens lys.......det ville blive en legendarisk snak!

Det er et af de idéer, der er sjov på papiret, men som I hurtigt vil fortryde når I mister 3/4 af jeres lyttere permanent :P Jeg er vild med podcasten så længe jeg kan læne mig tilbage fredag aften og blot slappe af og lytte sammen med hustruen efter en hektisk arbejdsuge :)

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 4 måneder siden #34 af 9eren
Jeg vil også hellere dyste med Christian om hvem der er bedst af Robinho og Drenthe. Det ved vi jo godt hvordan det kommer til at gå ;-)

Jeg har desværre ikke fået lyttet til podcasten de seneste gange. Jeg har simpelthen ikke haft overskudet på det seneste. Jeg håber at det ændrer sig igen i løbet af denne uge!

Vil I gå på ferie når sæsonen er ovre? Det kunne ellers være fedt hvis I også er med på transfer kapløbet når der er noget at tale om. Måske en live dag?

Juntos podemos
Hace falta un delantero!
Ny ønskeliste
Frimpong-Alphonso Davies

2 år 4 måneder siden #35 af DeLaRed

9eren post=136767 skrev: Jeg vil også hellere dyste med Christian om hvem der er bedst af Robinho og Drenthe. Det ved vi jo godt hvordan det kommer til at gå ;-)

Jeg har desværre ikke fået lyttet til podcasten de seneste gange. Jeg har simpelthen ikke haft overskudet på det seneste. Jeg håber at det ændrer sig igen i løbet af denne uge!

Vil I gå på ferie når sæsonen er ovre? Det kunne ellers være fedt hvis I også er med på transfer kapløbet når der er noget at tale om. Måske en live dag?

​Et 24 timers Transfer Marathon ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 4 måneder siden #36 af Administrationen
​I aften finder Jesper, Daniel og Nicklas mikrofonerne frem.

De vil diskutere ugens kampe, det ærgerlige CL-exit, La Liga-udsigterne og meget andet.

Det hele krydres med en lille quiz, hvor Jesper og Nicklas skal duellere.

Madridista.dk Podcast | Facebook , hvis I skal have et spørgsmål med?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum
Annonce