Truppen 2021-2022

2 måneder 1 uge siden #169 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022

Zyconith post=138178 skrev:

mohbar post=138171 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=138169 skrev: Jeg tror ikke vi får Mbappé uden Zidane. Han er nøglen. (Penge er også nøglen)

Måske vi også mister muligheden, hvis vi går af med Varane. Jeg tror de her franskmænd er mere nationalt anlagte end så mange andre folkefærd.

Desuden skal vi huske på at PSG er ikke tvunget til at sælge så vi skal betale ‘overpris’ for at hente superstjernen. Nassel Al-Khalaifi har udtalt at Mbappé med 100 % sikkerhed spiller i PSG i næste sæson.

Jeg håber stadig!

​Forhåbentlig vælger Mbappe projektet og ikke træneren. Zidane var heller ikke træner for Monaco eller PSG..

Og selvom Varane også skulle smutte har han jo stadig Benzema og Mendy :-) SÅ vi må håbe de kommer til vise det fedeste sammenspil til EM, så han for alvor kan blive overbevist om det sportslige projekt i Madrid (og Camavinga også følger med).

Men skulle hans valg af Real være betinget af om Zidane er træner eller ej, mener jeg personligt at det ikke vil være det værd. Jeg tror ikke på at Zidane vil kunne formå at få lavet generationskiftet i Real, tværtimod tror jeg at endnu flere dygtige talenter vil skifte til andre klubber (Llorente, Achraf, snart Ødegaard, mfl.) 

Og jeg kan simpelthen ikke tro at Mbappe vælger at forlænge sin kontrakt med PSG. Han er ALT for god til Ligue 1. Hvis han skulle tage 3-4 år mere i PSG, vil han risikere at blive overhalet indenom at et par andre stjerneskud. Og så ender han som en Neymar, der måske aldrig vinder ballonen. Jeg tror at Mbappe har andre mål i livet end Ligue 1. Spørgsmålet er så om det skal være Spanien (Madrid) eller England (Liverpool) ?  

​Undskyld mig, men hvilket sportslige projekt?

​godt spørgsmål...hvis ZZ vælger at stoppe tror (håber) jeg der kommer en træner med et mere kødfuldt koncept der forhåbentlig også stemmer overens med klubbens ønskede fokus på at få meget ud af de unge spillere uden at gå på kompromis med titlerne... en træner der ved hvad han vil, samt et superflot færdigbygget stadion som enhver stjernespiller ville elske at spille på uanset om træneren skulle hedde Zidane, Allegri eller Klopp. Selvom Zidane er en levende legende (top 3 i min verden) så bør en spiller af Mbappes kaliber ikke vælge en klub som Real Madrid pga ZZ men pga det klubben er..
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #170 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=138163 skrev: Lyder godt El Siete, jeg vil dog gerne gå lidt hårdere til værks og forny forsvaret, så ud med Ramos og Varane og så op med Militao og køb af Torres, en ung spanier.

Og det med en ung Spanier tror jeg kan blive et tema for denne sommers indkøb, da det alt andet end lige må være et nederlag at ingen Spanske spillere er repræsenteret fra RM på landsholdet.

Sidst er jeg ikke overbevist om at vi skal holde i Assensio, Martin eller Lucas. Kan vi få lidt mønt for de to første er jeg glad.

​Men nu tyder det jo på at Alaba er ny spiller allerede i denne uge og at dermed ikke er brug for at hente en ny dyr CB - selvom jeg da gerne så Pau Torres i truppen så koster han altså 50-60M og de penge skal kastes direkte på en offensiv spiller. 
Enig, ville gerne se Vasquez blive, han er en kriger, men Asensio er jeg sgu i tvivl omkring. Synes ikke han har rykket sig i en del år. Det er altså lang tid siden han scorede de der vilde mål i Supercopa. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 1 uge siden #171 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der er mange ovenstående der har kommenteret deres egen drømmetænkning om Mbappé. Og de har ytret hvad de selv ville tænke.

Jeg tror (og frygter) bare at Mbappé er mere franskmand end så meget andet. Indtil videre har han holdt sig i trygge rammer hvor han kan tale fransk med sin træner og sine holdkammerater.

2 måneder 1 uge siden #172 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@El Siete, om valget er at satse på Militao og Alaba med Nacho og Crust som forsvaret sammen med Mbappe, eller at forstærke med Torres, så er det den enkleste beslutning der findes.

Min tanke var at bytte Torres med Varane, spare lidt på løn og ha lidt €€€ til Mbappe, men er det enten eller, ja så venter vi på en ny CB, længere er den ikke :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 måneder 1 uge siden #173 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

El Siete post=138162 skrev:

• Sælg Bale, Isco, Marcelo, Mariano, Ceballos, Jovic, Varane, Vallejo, og muligvis Brahim. Det burde give 150-200M i indtægter.

Tror du, at vi får penge for Bale, Isco, Marcelo? I bedste fald kan vi vel spare 10 mio. euro på Bale's løn, men det er et ønskescenarie.

Så de resterende 140 million skal kommer fra Mariano, Ceballos, Jovic, Varane og Vallejo. Vi skal være noget heldige, hvis vi får 70 millioner euro for Varane. Jovic får vi ikke 30-40 millioner for, og han skal sikkert have et beløb af sin løn med sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #174 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Er der nogen der kan give en update på Aouar fra Lyon ift hans pace. Der er masser af videoer på yt men ingen der rigtig viser om han er super hurtig i 1 mod 1 duel. Synes han bliver løbet op. I så fald har vi jo bare at gøre med endnu en Isco

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 1 uge siden #175 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
​Iflg veletablerede medier er UEFA seriøst igang med at starte en straf sag op mod Real, Barca og Juve. Kan medføre at de ekskluderes fra CL, i bedste fald en mega bøde.. 

Er der nogen der ved lidt mere og hvordan sagen kan have konsekvenser for Real. Jeg tænker at en udelukkelse fra CL vel kan betyde at vi ikke kan får en Mbappe eller Haaland til klubben. Men omvendt er det jo heller ikke så fedt for CL at Betis og Sociedad deltager istedet for Barca og Real...Omvendt så tror jeg er lederne i UEFA er mafia og ligeglade nok til at lade det ske.

Er nok lidt for naiv, men jeg holder stadig på at Perez har ret i denne sag.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved mohbar.

2 måneder 1 uge siden #176 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

9eren post=138195 skrev: Er der nogen der kan give en update på Aouar fra Lyon ift hans pace. Der er masser af videoer på yt men ingen der rigtig viser om han er super hurtig i 1 mod 1 duel. Synes han bliver løbet op. I så fald har vi jo bare at gøre med endnu en Isco

​Hvis vi tager Oedegaard ud af ligningen (og gaar ud fra han er i Arsenal naeste aar) saa har vi Kroos, Fede og Modric paa den offensive del af midtbanen, og hvis vi gaar ud fra Blanco faar chancen saa sidder han og Casemiro tungt paa den defensive del af midtbanen. Saa for mit vedkomne er det endnu engang et bevis for at transfer strategien er helt hen i vejret hvis vi henter Aouar, da det slet ikke er hvad vi har brug for. Vi mangler kanter der kan assistere og score maal (isaer paa hoejre) og saa mangler vi en maalscorer mere i front saa Benzema ikke skal spille samtlige minutter naeste season. Jeg kender ikke meget til Auoar, men vi staar bare ikke og mangler en central midtbane spiller naeste aar, men det ville naturligvis ikke overraske hvis Perez og co ikke fokusere paa hvad truppen har brug for, og isetdet bare koeber spillere paa baggrund af deres navn og YT highlights.

Haaber virkelig denne sommer blir anderledes, men det er nok bare oenske taenkning :(

Donde está la biblioteca?

2 måneder 1 uge siden #177 af El Siete

BBB post=138194 skrev:

El Siete post=138162 skrev:

• Sælg Bale, Isco, Marcelo, Mariano, Ceballos, Jovic, Varane, Vallejo, og muligvis Brahim. Det burde give 150-200M i indtægter.

Tror du, at vi får penge for Bale, Isco, Marcelo? I bedste fald kan vi vel spare 10 mio. euro på Bale's løn, men det er et ønskescenarie.

Så de resterende 140 million skal kommer fra Mariano, Ceballos, Jovic, Varane og Vallejo. Vi skal være noget heldige, hvis vi får 70 millioner euro for Varane. Jovic får vi ikke 30-40 millioner for, og han skal sikkert have et beløb af sin løn med sig.

​Ja, for Isco, men med Bale og Marcelo sparer vi nok "bare" lønnen, men alene med Bale's skyhøje løn på 15M netto, vil det jo give masser af luft i lønbudgettet. 

Markedsværdi på Transfermarkt
Isco (20M), Mariano (10M), Ceballos (30), Jovic (20M), Varane (70M), Vallejo (5M), Brahim (14M), Mayoral (14M)

Det er 183M, og skær så en smule fra for Ceballos og lidt for Varane, så er vi stadig over de 150M. Så er der stadig spørgsmål omkring Asensio og Hazard. 
Men når det så er sagt, så har jeg også været inde på før at det har vist sig svært at komme af med spillere, så det er blot et ønskescenarie. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

2 måneder 1 uge siden #178 af El Siete

mohbar post=138196 skrev: ​Iflg veletablerede medier er UEFA seriøst igang med at starte en straf sag op mod Real, Barca og Juve. Kan medføre at de ekskluderes fra CL, i bedste fald en mega bøde.. 

Er der nogen der ved lidt mere og hvordan sagen kan have konsekvenser for Real. Jeg tænker at en udelukkelse fra CL vel kan betyde at vi ikke kan får en Mbappe eller Haaland til klubben. Men omvendt er det jo heller ikke så fedt for CL at Betis og Sociedad deltager istedet for Barca og Real...Omvendt så tror jeg er lederne i UEFA er mafia og ligeglade nok til at lade det ske.

Er nok lidt for naiv, men jeg holder stadig på at Perez har ret i denne sag.

​Tror ikke det sker, der kommer et eller andet kompromis, men hvis det sker så skal Perez ud. Det er 50-100M i indtægter årligt og, som du er inde på, det bliver svært at rekruttere i den periode. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

2 måneder 1 uge siden #179 af El Siete

Estadio Santiago Bernabéu post=138189 skrev: ​Der er mange ovenstående der har kommenteret deres egen drømmetænkning om Mbappé. Og de har ytret hvad de selv ville tænke.

Jeg tror (og frygter) bare at Mbappé er mere franskmand end så meget andet. Indtil videre har han holdt sig i trygge rammer hvor han kan tale fransk med sin træner og sine holdkammerater.

​Kan godt forstå han blev i Frankrig da han blot var 18 år, blev i de trygge rammer, og ikke tog sprintet helt op til Real Madrid, men alt indikerer jo at han nu er klar til at tage skridtet op, spørgsmålet er vel blot hvornår og til hvem. Er der ingen lokkende projekter denne sommer pga. manglende økonomi, så bliver han nok i Paris. 

Man kan jo snakke direkte med ham om blot 7 måneder så skal vi ikke blot nappe ham gratis næste sommer og så samtidig hente Haaland til de rapporterede 75M, så kan jeg sgu godt klare en sløj sæson mere :) Nyt stadion og de to til at præsentere det sammen med. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 1 uge siden #180 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Hvad er jeres holdning til en fri Conte nu?- han har sgu noget vildskab på sidelinjen og han er ben hård. Hvis du ikke spiller som han vil have du spiller, så ryger du på bænken. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.