Truppen 2021-2022

2 måneder 1 uge siden #181 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Jeg kan vel i bunden godt lide trænere der har principper, men jeg tror ikke det er hvad vi har brug for nu, ja alt efter hvad vi får/ikke får solgt til sommer.
Det nytter jo ikke få ind en træner der ikke gider stille med Vini eller Hazard fordi de ikke levere på banen, for vi har ingen alternativer.
Jeg vil have en trener med en tydelig plan, så Alegri er min mand om vi overhovedet skal bytte træner. Får vi en benhård sportschef med magt så tror jeg vi kan redde klubben på lang sigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #182 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=138215 skrev: Hvad er jeres holdning til en fri Conte nu?- han har sgu noget vildskab på sidelinjen og han er ben hård. Hvis du ikke spiller som han vil have du spiller, så ryger du på bænken. 

Jeg kan godt lid hans passion, men hans fodbold filosofi tænder mig ikke. Jeg håber man ansætter en træner med en chamerende tilgang til fodbold, og som har et fast spilkoncept. Men jeg tror der er større chance for at jeg vinder i lotto. Enten beholder man Zidane, eller også ansætter man en italiensk fodbold dræber.

2 måneder 1 uge siden #183 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2021-2022
Jeg ville elske, at få Conte til klubben. Selv Allegri kan jeg leve med. Begge er langt bedre alternativer end Zidanes indlægsfobold, tilfældige spil og manglende taktik. Jeg vil mest af alt have en træner der har en klar taktik og plan. Selvfølgelig helst offensivt spillede, men på baggrund af manglende muligheder så synes jeg især Conte er fin at have.
Personligt så elsker jeg passionerede trænere der er karismatiske, energiske og højtråbende ude på sidelinjen.

Der skal en masse atittude på det her hold i hvert fald, og vi skal ik have endnu en vennetræner eller faderfigurs type som Zidane/Ancelotti.

Giv Conte chancen i det mindste indtil vores frelser Raul er klar!
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 måneder 1 uge siden #184 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Fede holdninger I alle har. Jeg har stadig et lille håb på Conte som vores næste træner. Efter Ronaldo skiftede og nu muligvis også Ramos, så mangler der simpelthen noget attitude/nosser på vores hold. Her tænker jeg Conte kan bidrage med rigtig meget attitude. 

2 måneder 1 uge siden #185 af Estadio Santiago Bernabéu

El Siete post=138201 skrev: Kan godt forstå han blev i Frankrig da han blot var 18 år, blev i de trygge rammer, og ikke tog sprintet helt op til Real Madrid, men alt indikerer jo at han nu er klar til at tage skridtet op, spørgsmålet er vel blot hvornår og til hvem. Er der ingen lokkende projekter denne sommer pga. manglende økonomi, så bliver han nok i Paris. 

Man kan jo snakke direkte med ham om blot 7 måneder så skal vi ikke blot nappe ham gratis næste sommer og så samtidig hente Haaland til de rapporterede 75M, så kan jeg sgu godt klare en sløj sæson mere :) Nyt stadion og de to til at præsentere det sammen med. 

Jeg elsker dig

2 måneder 1 uge siden #186 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022

Madrid1998 post=138222 skrev: Jeg ville elske, at få Conte til klubben. Selv Allegri kan jeg leve med. Begge er langt bedre alternativer end Zidanes indlægsfobold, tilfældige spil og manglende taktik. Jeg vil mest af alt have en træner der har en klar taktik og plan. Selvfølgelig helst offensivt spillede, men på baggrund af manglende muligheder så synes jeg især Conte er fin at have.
Personligt så elsker jeg passionerede trænere der er karismatiske, energiske og højtråbende ude på sidelinjen.

Der skal en masse atittude på det her hold i hvert fald, og vi skal ik have endnu en vennetræner eller faderfigurs type som Zidane/Ancelotti.

Giv Conte chancen i det mindste indtil vores frelser Raul er klar!

​helt enig. Def skal ryddes godt op i truppen og der tror jeg at Conte sagtens tør tage kampen op modsat mange andre...spørgsmålet er er så om Perez måske er lidt bange for ham?

Får vi Conte ind betyder det nok et endegyldigt farvel til Ramos som efter sigende var den der var størst modstander af ham i 2018. 

Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved mohbar.

2 måneder 1 uge siden #187 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Antonio Blanco foran Camawinga

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #188 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Truppen 2021-2022
Det kan ikke være en undskyldning at vi ikke får handlet i tide ift EM, eller får ansat den nye træner i god tid.
Dette er noget man allerede bør havde forudset

Og vi fans kan heller ikke mere. Dette år var absolut sidste dråbe for mig personligt. Jeg kan ikke holde det at se på det her hold længere

2 måneder 1 uge siden #189 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
Er der nogen af jer der har hørt om der er udbrudt brand på Bernabeu? Håber det virkelig ikke. Vi skal ikke sættes tilbage i vores stadion byggeri. 

2 måneder 1 uge siden #190 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Ja det er fuego. Skulle være slukket

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 1 uge siden #191 af Henning Jensen
Besvaret af Henning Jensen på emne Truppen 2021-2022
​Om vi havde vundet La Liga, Champions League eller Copa Del Rey med en anden træner end Zidane, kan man ikke vide.
Hvad man ved, er hvad vi allerede har vundet med Zidane som træner. Jeg håber at han fortsætter som træner i klubben.
Dog står jeg 100% bag valget af træner, uanset hvem det måtte blive, på samme måde som jeg står 100% bag både spillere og præsident.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 1 uge siden #192 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2021-2022
Conte stopper i Inter samme dag som Zidane stopper i Real Madrid (i følge Fabrizio Rom).

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.