Truppen 2021-2022

2 år 10 måneder siden #193 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
​æv (måske). Så burde den være god nok. Fabrizio Romano melder at ZIDANE ER UDE. Stikket er trukket. 
forhåbentlig er det ikke med samme begrundelse som conte i Inter :/ det er bare ærgerligt at der skal en ny træner ind nu. Han kender ikke spillerne, hvorfor det nok bare bliver Perez som sælger og køber efter hans eget hovede.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #194 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022
​Jeg har ikke kunne finde nogen grund til at Conte stopper i Inter. Og ud fra det, er jeg ret overbevist om at det bliver ham som tager over for Zidane. Det virker mærkeligt at han bare vælger at stoppe efter at have ført Inter til mesterskabet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #195 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 2021-2022

Kiwes post=138237 skrev: ​Jeg har ikke kunne finde nogen grund til at Conte stopper i Inter. Og ud fra det, er jeg ret overbevist om at det bliver ham som tager over for Zidane. Det virker mærkeligt at han bare vælger at stoppe efter at have ført Inter til mesterskabet.

​Inter-ledelsen skulle angiveligt ønske at lave nedskæringer, hvilket kommer til at betyde spillersalg, og det ville Conte ikke være med til, så han meddelte dem, at han ville væk.
​Det betyder dog ikke, at han ikke ønsker at komme til Real Madrid. Ham, Allegri og Raúl er angivelig de 3 kandidater til at sætte sig i trænersædet. Af de tre håber jeg ærlig talt på Allegri, da jeg ikke er sikker på, at Raúl er klar, mens jeg ikke er fan af Contes tilgang til spillet. 
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #196 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2021-2022

Mølbat post=138238 skrev:

Kiwes post=138237 skrev: ​Jeg har ikke kunne finde nogen grund til at Conte stopper i Inter. Og ud fra det, er jeg ret overbevist om at det bliver ham som tager over for Zidane. Det virker mærkeligt at han bare vælger at stoppe efter at have ført Inter til mesterskabet.

​Inter-ledelsen skulle angiveligt ønske at lave nedskæringer, hvilket kommer til at betyde spillersalg, og det ville Conte ikke være med til, så han meddelte dem, at han ville væk.

Men... han tjener helt sikkert en fin løn i Inter. Den siger man ikke bare farvel til, hvis der ikke åbner sig nye muligheder for ham. 

Men jeg tror ikke, at der er afgjort noget endnu i forhold til nye trænere. Conte ville også passe perfekt ind i Juventus. Og det ville Zidane også gøre. 

Ud fra de navne, der er blevet nævnt, så fortrækker jeg i hvert fald Conte pga. sin passion og taktiske setup, der har vist sig at være effektiv i Juve, Chelsea og Inter, hvor det er endt med mesterskaber i dem alle. Med vel og mærke interessant fodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #197 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 2021-2022

Fondo_Sur post=138239 skrev:

Mølbat post=138238 skrev:

Kiwes post=138237 skrev: ​Jeg har ikke kunne finde nogen grund til at Conte stopper i Inter. Og ud fra det, er jeg ret overbevist om at det bliver ham som tager over for Zidane. Det virker mærkeligt at han bare vælger at stoppe efter at have ført Inter til mesterskabet.

​Inter-ledelsen skulle angiveligt ønske at lave nedskæringer, hvilket kommer til at betyde spillersalg, og det ville Conte ikke være med til, så han meddelte dem, at han ville væk.

Men... han tjener helt sikkert en fin løn i Inter. Den siger man ikke bare farvel til, hvis der ikke åbner sig nye muligheder for ham. 

Men jeg tror ikke, at der er afgjort noget endnu i forhold til nye trænere. Conte ville også passe perfekt ind i Juventus. Og det ville Zidane også gøre. 

Ud fra de navne, der er blevet nævnt, så fortrækker jeg i hvert fald Conte pga. sin passion og taktiske setup, der har vist sig at være effektiv i Juve, Chelsea og Inter, hvor det er endt med mesterskaber i dem alle. Med vel og mærke interessant fodbold.

​På flere måder minder Conte om José Mourinho. Han vinder trofæer, men han har samtidig en konfrontatorisk attitude, som betyder, at han sjældent bliver i samme klub i mere end 2-3 år. Folk omkring ham bliver simpelthen trætte af ham. Måske ikke spillerne, men i hvert fald ledelsen. Jeg ved ikke helt, om Florentino Pérez gider det. Desuden er Contes historik i cupturneringer, som eksempelvis Champions League, rædderlig, så hvis Real Madrid ender med at gå med ham, skal man nok ikke indstille sig på, at der bliver hevet et CL-trofæ hjem, mens han er i klubben.

Edit: Fabrizio Romano skriver desuden på Twitter, at Conte får udbetalt 7 millioner euro af Inter i forbindelse med annulleringen af kontrakten. Det må siges at være rigelig med incitament for at afbryde samarbejdet nu.
Samtidig skriver både AS og ABC Deportes, at Allegri bliver den nye Real Madrid-manager.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Mølbat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #198 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
​Jeg er 99,9% sikker på at Zidane er væk og Conte overtager i Real. Det giver ikke mening at det kommer så prompte mht Conte, når man tager i betragtning at han har formået at bryde Juventus dominans i serie A.

Perez var vel den første der fik besked fra ZZ og derefter har han ringet til manden der er mest klar til jobbet og som var snublende tæt på det tilbage i 2018.

Velkommen til og husk at tage Achraf og Lautaro med - tak
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #199 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2021-2022
​Af dem der er nævnt som afløser, så håber jeg på Raul, og så kunne det være frækt med Xabi Alonso som assistent.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #200 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2021-2022
Hvorfor er så mange imod Conte når det gælder taktikken? Altså hvad der galt med hans tilgang til spillet ? Jeg synes de hold han har stået har spillet rimelig godt. Han var den der fik Juve tilbage på toppen, og samtidig ham der brød deres dominans med inter. Er det fordi han foretrækker 3-5-2, altså hvis den virker så hvorfor ikke. I sidste ende er det bare tal.

Det er hellere ikke fordi han står for en ultra defensiv spillestil. Kig på disse tal:

11/12 med juve : 1. Plads med en målscore på 68:20. Juve med færrest indkasserede mål, hvor Milan på anden pladsen var eneste hold med flere mål; 74 men inkasserede til gengæld 33.

12/13: igen 1. Pladsen 71:24 i målscore. Igen færrest indkasserede mål, og 2 mål fra at udlignede Napoli der scorede 73, men til gengæld lukkede 36 ind

13/14: 1. Pladsen med svimlende 102
Point! Målscore på 80:23, både mest scorende og det hold med færrest indkasserede mål.

16/17: 1. Pladsen med 93 point i Premier league. 85:33 i målscore kun bag Tottenham i både scorede og indkasserede mål der havde 86:26 (med Kane og Dele der havde en vild sæson)

17/18 er nok den eneste plettede sæson, men hvor der var store stridigheder mellem ham og truppen/ledelsen.

19/20: 2. Pladsen med Inter, 1 point bag Juventus der havde siddet tungt på serie A. 81:36, færrest indkasserede mål, og kun bag Atalanta i scorede mål (98) der nok var Europas mest offensive hold

20/21: 1. Pladsen med Inter, og bryder en tung Juventus dominans. 89:35 i målscore, IGEN færrest indkasserede mål, samt 1 mål fra at udligne Atalanta der scorede 90!

Han har virkelig styr på defensiven som man kan se, men offensiven er der i hvert fald også tydeligvis, det er vel win-win. Så forstår ikke rigtig den store modvilje der er, hvis man alene kigger på spillet på banen. Der kunne selvfølgelig være bedre trænere der passer til os, men i øjeblikket må han nok være det bedste vi kan få.

Eneste potentielle ulempe er vel kun hans relationer til spillere og ledelsen. Jeg synes dog han er chancen værd, i hvert fald et par sæsoner.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #201 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 2021-2022
Henter man Allegri, så har man opgraderet. Han er lige så pragmatisk anlagt som Zidane er, men jeg tror, at han er lidt skarpere taktisk. Hans Milan spillede ret underholdende, og så fik han utroligt meget ud af Juventus. En masse liga titler og 2 CL-finaler på trods af deres smalle budget.

Jeg er på ingen måde ked af, at Zidane stopper. Endnu en sæson der var fuld af søvndyssende kedeligt spil samt dårlige resultater for det meste. Røg ud af CdR til et 3 divisionshold der endda havde fået et rødt kort, og så var man kvalmende tæt på at ryge ud i CL-gruppespillet, i en gruppe med Inter, Shakhtar og Mönchengladbach. Så nåede man til gengæld CL-semifinalen flere måneder senere, men man stod aldrig en chance mod Chelsea. 2 utrolig skuffende kampe, hvor man vel ikke skabte en enkelt god chance?

Med det sagt, så synes jeg dog også det er værd at nævne, at det næsten også var umuligt for Zidane (eller en anden træner for den sags skyld) at skabe mirakler med denne trup. I hele truppen er der kun én spiller, som er i stand til at score mål. Resten af de offensive spillere er enten evighedstalenter, uprofessionelle eller spillere, som hører til i den brasilianske liga. Det har ikke været nemt for Zidane, og jeg tvivler på, at der er nogen, som kan få denne trup til at spille flot fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #202 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Truppen 2021-2022
Allegri er den mest "politiske korrekte" løsning. Han er diplomatisk, pragmatisk og arbejder med det materiale, han nu engang har. 

Conte er en dark horse, som ikke er bange for konflikt. Der bliver i hvert fald ingen hellige køer under ham. Det ved spillerne godt, og det er netop derfor at Ramos og co. protesterede overfor ledelsen, sidst han blev nævnt som et emne. Det kan godt blive meget spring farligt. Men måske er det det, som vi har brug for. Én der ryster godt op i posen og rydder op i skidtet. 

Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #203 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 2021-2022
​Jeg må bare sige det lige ud: Jeg er fuldkommen rystet over, at man som Real Madrid-fan kan sidde og være ærgerlig over, at Zidane stopper. Det er mig en gigantisk gåde.

Vores spil har jo været decideret fantasiløst i mange sæsoner nu? 
 
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #204 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Truppen 2021-2022

Sebberg post=138246 skrev: ​Jeg må bare sige det lige ud: Jeg er fuldkommen rystet over, at man som Real Madrid-fan kan sidde og være ærgerlig over, at Zidane stopper. Det er mig en gigantisk gåde.

Vores spil har jo været decideret fantasiløst i mange sæsoner nu? 

 

​Den er vist blevet vendt et par gange nu :D Jeg er enig, men tror virkelig ikke på, at nogen af dem, der har diskuteret dette 100 gange ændrer holdning nu.

Men som sagt, jeg ser også frem til en ny træner :) Kender hverken Allegri eller Conte tbh, men ud fra hvad jeg læser fra jer andre i tråden her lyder Allegri som et fint valg. Er Conte lidt en type ala Mourinho?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce