Truppen 2021-2022

2 måneder 1 uge siden #217 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=138264 skrev:

Steen post=138260 skrev: Så forsvandt Allegri muligheden - han vender tilbage til Juve. Tak til Perez der endnu engang står tilbage som en kæmpe taber. Han er blevet en omvandrende joke i fodbold-verden. Snart forlænger Mbappe med PSG, mens Haaland bliver i Dortmund i endnu en sæson. Men vi er jo åh så heldige, Perez' yndlingsspiller Bale vender jo hjem!

​Please lad os nu stoppe den der dommedagsprofeti... Jeg har ikke set dig skrive ét ord om hvor fantastisk det ville være at få Allegri ind som træner. Jeg har ikke set nogen som helst ytre at Allegri er den eneste som kan gøre det godt for Real Madrid eller at det SKAL være ham. Allegri harr været en af flere fine muligheder hvoraf Conte, Løw og Raul også er nævnt. Og så er der en del både eksotiske og forfærdelige bud rundt om det som er mere eller mindre sandsynlige. Så den der "jorden går under"-mentalitet for en pagmatisk træner synes jeg ikke er nødvendig, og det gør ikke Perez til en kæmpe taber i noget som helst spil, når der er flere muligheder der som udgangspunkt er lige så gode.

Jeg er ret sikker på, at jeg efter Poch skrev under med PSG sagde, at Allegri ville være mit bud. Bevares, han er ikke fejlfri, men det sidste Real Madrid har brug for, er Conte, som det nok ser ud til at blive. Hans 3-5-2 passer slet ikke med den nuværende trup, især ikke med de spillere, som er tiltænkt en rolle. Mendy som Wingback? Ødegaard? Hvem skal spille ved siden af Benzema? Ellers er der snak om Low eller Raul. Der er ikke nogen af de tre, som ligefrem får en til at glæde sig. Det er lige før jeg helst ser Raul få jobbet, og jeg har ikke engang set én eneste Castilla kamp. 

I øvrigt er jeg på ingen måde så negativ, som folk ofte får det til at lyde. Sidst jeg var aktiv herinde, var jeg 100% sikker på at vi ville være i CL-finalen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #218 af Steen

nono post=138261 skrev: @Steen Hvor ser du det?

Ville være fint for mig at slippe for Allegri..

​Samtlige italienske medier melder om det. Di Marzio, Fabrizio Romano osv. Angiveligt blev Allegri irriteret over, at Real Madrid lod ham vente i lang tid, selvom de vidste, at Zidane ville stoppe. 

2 måneder 1 uge siden #219 af Steen
Vi står i øvrigt også snart til at blive smidt ud af CL, takket være Perez' geniale Super League, som efterhånden kun består af 3 klubber. Mens alle øvrige hold blot fik en lille bøde, fortsætter klovneriet fra klubbens side, hvor man så sent som i går fastholdte, at Uefa ikke har noget at skulle have sagt. Held og lykke med at lokke stjerne spillere til, når de står med udsigten til ikke at spille CL i 2 år. Ja ja, så anker man dommen, men alt dette møg kunne være undgået hvis det ikke var for Perez.

2 måneder 1 uge siden #220 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Truppen 2021-2022

Chamartin post=138251 skrev:

Taxii89 post=138249 skrev: ​Den er vist blevet vendt et par gange nu :D Jeg er enig, men tror virkelig ikke på, at nogen af dem, der har diskuteret dette 100 gange ændrer holdning nu.

Men som sagt, jeg ser også frem til en ny træner :) Kender hverken Allegri eller Conte tbh, men ud fra hvad jeg læser fra jer andre i tråden her lyder Allegri som et fint valg. Er Conte lidt en type ala Mourinho?

​Conte har vel typisk i sin trænerkarriere stået for en defensiv struktur kombineret med presbold fremme på banen og hurtige afviklinger af spillet. Du kan kalde det kontrafodbold, men i modsætning til Mourinho sættes modangrebet i gang lang fremme på banen i modsætning til hos Mourinho, hvor det oftest starter langt tilbage på egen banehalvdel. På den måde er der vel en del af den moderne tyske stil over det.
Allegri er vist mere pragmatisk og også mere fortaler for en boldbesiddende stil, hvor man nedbryder modstanderen på dennes banehalvdel mens man har bolden i egne fødder - stadigvæk med en grundlæggende defensiv struktur. Det er vel noget hen af Zidanes approach, så faren er der for kedsommeligt spil, hvis man ikke har de egnede spillere og/eller har trænet angrebs løbemønstre, til at bryde modstanderne forsvar op, men forfalder til evigt spil til siden og bagud afsluttet med tilfældige indlæg.

Denne forskel i deres spillestil afspejler vist også meget godt deres optræden på banen og overfor spillerne. Conte er næsten lige så kontroversiel som Mourinho i den retning og kommer næsten altid på konfrontationskurs med klub og spillere, så han er sjældent i en klub mere end 2-3 år. Til gengæld er hans ærgerrighed og væsen næsten en garanti for, at et eller andet sker der i udtrykket på banen, når han tiltræder en klub.

​Tak! 
Det kan også være det er vores cyklus, 2-3 år med en lidt vanvittig træner, der samtidig får skabt en vild vinderkultur, som andre kan bære videre bagefter :) Lyder da lidt bekendt

2 måneder 1 uge siden #221 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2021-2022

Steen post=138268 skrev:

nono post=138261 skrev: @Steen Hvor ser du det?

Ville være fint for mig at slippe for Allegri..

​Samtlige italienske medier melder om det. Di Marzio, Fabrizio Romano osv. Angiveligt blev Allegri irriteret over, at Real Madrid lod ham vente i lang tid, selvom de vidste, at Zidane ville stoppe. 

slet

Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Real HWL.

2 måneder 1 uge siden #222 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
Jeg var 100% sikker på at Allegri var ny træner i Real Madrid da jeg stod op imorges. Det er noget af en curveball. Men så peger alt vel mod Conte tænker jeg. Spændende. Conte er jo en fucking galning, men måske er det lige præcis dét spillerne har brug for, efter nogle søvndyssende år med bedstefar Zizou. 

En sjov og vittig signaturtekst

2 måneder 1 uge siden #223 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2021-2022

Steen post=138271 skrev: Vi står i øvrigt også snart til at blive smidt ud af CL, takket være Perez' geniale Super League, som efterhånden kun består af 3 klubber. Mens alle øvrige hold blot fik en lille bøde, fortsætter klovneriet fra klubbens side, hvor man så sent som i går fastholdte, at Uefa ikke har noget at skulle have sagt. Held og lykke med at lokke stjerne spillere til, når de står med udsigten til ikke at spille CL i 2 år. Ja ja, så anker man dommen, men alt dette møg kunne være undgået hvis det ikke var for Perez.

​Florentino Dimisión!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

2 måneder 1 uge siden #224 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Truppen 2021-2022

-#7- post=138279 skrev: Jeg var 100% sikker på at Allegri var ny træner i Real Madrid da jeg stod op imorges. Det er noget af en curveball. Men så peger alt vel mod Conte tænker jeg. Spændende. Conte er jo en fucking galning, men måske er det lige præcis dét spillerne har brug for, efter nogle søvndyssende år med bedstefar Zizou. 

​Jeg er ret sikker på, at i hvert fald Ramos, Marcelo, Bale og Isco tænker sit...
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 måneder 1 uge siden #225 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2021-2022

Chamartin post=138282 skrev:

-#7- post=138279 skrev: Jeg var 100% sikker på at Allegri var ny træner i Real Madrid da jeg stod op imorges. Det er noget af en curveball. Men så peger alt vel mod Conte tænker jeg. Spændende. Conte er jo en fucking galning, men måske er det lige præcis dét spillerne har brug for, efter nogle søvndyssende år med bedstefar Zizou. 

​Jeg er ret sikker på, at i hvert fald Ramos, Marcelo, Bale og Isco tænker sit...

​Så det heldigt, at de alle forhåbenligt skal videre. Eneste der bør blive er nok Ramos, men så må han indordne sig i sine sidste sæsoner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

2 måneder 1 uge siden #226 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Alaba er enligt rygterne spottet i Madrid i dag.

2 måneder 1 uge siden #227 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
​Camavinga har åbenbart meldt Rennais, at han vil skifte til PSG og derfor ikke for længer hans kontrakt. Camavinga skulle efter sigende være en nøgle figur for Mbappe til at forlænge hans kontrakt med PSG. Jeg kan ikke helt finde ud af om det hele er ved at falde fra hinanden i Madrid. Jeg forstår dem der siger at vi kun skal skrive med dem der virkelig vil real Madrid, men jeg frygter at vi snart ikke kan tiltrække de helt stor og spændende spiller i verden. 

2 måneder 1 uge siden #228 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

Dybbøl post=138318 skrev: ​Camavinga har åbenbart meldt Rennais, at han vil skifte til PSG og derfor ikke for længer hans kontrakt. Camavinga skulle efter sigende være en nøgle figur for Mbappe til at forlænge hans kontrakt med PSG. Jeg kan ikke helt finde ud af om det hele er ved at falde fra hinanden i Madrid. Jeg forstår dem der siger at vi kun skal skrive med dem der virkelig vil real Madrid, men jeg frygter at vi snart ikke kan tiltrække de helt stor og spændende spiller i verden. 

​Hvis Mbappe forlanger en 18-årig knægt skal signes, før han forlænger, så passer han vel heller ikke mentalt ind i klub som Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.