Truppen 2021-2022

2 måneder 4 uger siden #301 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
​synes Kiyan rammer den ret godt: 

Here's my real-time reaction to Ramos's press conference this morning.

--

- This was avoidable. A matter of one party (Ramos) playing hardball, then the leverage changed in Real Madrid's favour as the season unfolded. When Ramos caved, the club had already moved on, both mentally, and also with the signing of Alaba. 

- Crazy ending to an unrivalled legacy

- Ramos also mentioning his contract offer had an expiry date. Which, let's be honest, it's Real Madrid and Sergio Ramos, there is always a way around an expiry date of an offer. Again, seems avoidable, but the club wanted to move on.

- We also expect the players to be aware of the situation, but a lot of these confusions have to be sorted by the agent, in this case, his brother Rene. 

"the offer had an expiry I didn't know about" says the greatest defender in the club history. What is actually happening here?

- Ramos also says it wasn't about the money, and that he felt he deserved 2 years.

I actually believe him.

- As Ramos continues to talk about the expiry he didn't know about, also says something key: "Real Madrid *withdrew* the offer when I decided to accept it"

This wasn't just an expiry. It was a withdrawal from the club. Expiries can be worked around.

- lol Ramos grins as it's the turn of the guy that Zidane hates to ask him a question

- we can argue that this was a good time to split (not in this way, though), but there's got to be at least a feeling of 'oh shit, what actually happened here and what did we do' as Flo looks up at Ramos 

- And NOPE. "It would have been nice if the president was here alongside me". Tears also coming back now.

- I'm just sitting here still losing my mind we're talking about an expiry

- so can we sign Sergio Ramos since he's a free agent now

- And that's a wrap. "Muchas gracias a todos". Ramos hugs El Buitre, and the chapter closes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #302 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Helt enig i flere af jer, Ramos spiller spillet, han har et møde med Perez hvor Perez direkte spørger om han kan regne med Ramos i 2021/2022, svaret er NEJ!
Perez stiller derefter en deadline for at acceptere en kontrakt, den skider Ramos på, Perez er tvunget at betale Alaba hvad han vil have og så er det kørt for Ramos, vi kan ikke have 2 i forsvaret med en løn som Ramos/Alaba.

"Det handler ikke om penge", det tror jeg på 110%, men det handler om at Ramos vil være større end klubben, for der er en regel at RM ALDRIG giver aldrende spillere mere end 1 år af gangen, som Modric.

Forstår han gerne vil have 2 år, og respekterer at RM siger at ingen er større end klubben. Heller ikke Ramos, Ronaldo og hvem ellers.

2 måneder 4 uger siden #303 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Kounde på listen skulle Varane smutte

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 4 uger siden #304 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2021-2022
Perez, kan du ikke gå i gang med at rydde op i truppen? Du er jo iskold.

Sælg Isco, Mariano, Ceballos og så videre.

På forhånd tak.

2 måneder 4 uger siden #305 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 2021-2022
​Leonardo Spinazzola rygtes til Real Madrid. Han har været fænomenal for Italien i deres første 2 kampe under EM, men Los Blancos har ikke brug for endnu en venstreback. Han er dog højrebenet, så hvis han kan spille højreback, er jeg meget interesseret. Real Madrid har i lang tid manglet en kvalitetsbackup til Carvajal, som desværre er meget skadesplaget.

2 måneder 4 uger siden #306 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 2021-2022
Ak ja. Der skal lyde et stort tak til en stor kaptajn. Hvilken karriere i den hvide trøje. Og en fin afsked, synes jeg, trods alt. Alt det pis med at tilbuddet var udløbet osv. F*** nu af. Det er jo ligegyldigt.

Nu er der ligesom lagt et fint låg på, trods alt. Og jeg synes egentlig tidspunktet er det rette for hans afsked. Hvorfor nu? Ramos havde tilkæmpet sig for meget magt i klubben, også mere end hvad Pérez kunne tillade. Og nu havde Pérez endelig muligheden for at sende ham videre.

Så jeg tror ikke kun det var et spørgsmål om et eller to år. Eller lønnen. Det var vel nærmere et spørgsmål om magt i klubben. Og Pérez så sit snit til at komme af med person der havde tilkæmpet sig lidt for meget magt, på nogenlunde værdig vis.

PS. Hvorfor blev Conte ikke Real-træner? Spørg Ramos.

Og fortæl mig ikke, at Pérez ikke tidligere har prøvet at skille sig af med Ramos. For det har han. Men det var nærmest lig umulig i en periode hvor holdet vandt. Nu løb kontrakten til ende. Samtidig med at titelhøsten også løb til ende. Timingen var perfekt for Pérez.

Der er også en anden vigtig ting ved det. Ramos har toppet. Også fysisk. Hvor mange kampe spillede han egentlig i sidste sæson? Det går kun en vej. Det skal vi huske.

Så, hvad så nu? Jo, lur mig om ikke Ramos' afgang frigiver lige de ekstra penge til at forlænge med Varane og give ham det ekstra? Nu tror jeg ærlig talt han forlænger. Med mindre han har bestemt sig for at ville videre.

Vælger Varane også at skifte, så må og skal man for alt i verden sig ligaens bedste venstrebenede midtstopper. Og det er ikke Kounde. Det er Pau Torres fra Villarreal. Er det så ikke en venstrebenet herre for meget med både Alaba og Pau Torres? Jo, måske, men hvem siger Alaba skal spille midtstopper? Selvom det nok bliver sådan. I Bayern, under Ancelotti, spillede han først venstreback og senere midtstopper. På det østrigske landshold gør han sig på midtbanen.

Varane, Militao, Nacho og Alaba tror jeg er de fire midtstoppere Ancelotti står med til sæsonstart. Og det er vel heller ikke står dårligt. Smutter Varane også, så skal Pau Torres ind. Færdig.

Det var i øvrigt en stor sten Pérez fik hevet ud af sin sko med Ramos. Men måske er det det der skal til. Også for at genopbygge.

Nu gælder det så Marcelo, Carvajal, Isco, Ceballos, Asensio, Mariano, Kubo, Jovic, Mayoral, Hazard og ikke mindst Bale. For klubben må for alvor gøre dig tanker om hvad der skal ske med disse spillere. Man kan passende starte med at sælge Brahim. Ikke fordi jeg ikke godt kunne tænke mig at se ham i Real-trøjen, men lad os være ærlige, han kommer aldrig til at blive en del af Real Madrid og eftersom han har gjort det forrygende, hvorfor så ikke sælge hvis Milan vil (og kan) hoste op med et respektabelt beløb for en spiller som man hentede på en fri transfer?

Bum for en sommer der venter. Med en Pérez der må at skulderne er lidt mindre tunge. Og med en kaptajn der skal have et stort tak for alt.

Og så videre. Nu er Zizou og Ramos væk. Nu skal udrensningen gennemføres. Der er ingen undskyldninger og ingen kaptajn-Ramos til at bestemme og trumfe præsidenten. Videre, tak.
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved El_Juan.

2 måneder 4 uger siden #307 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det var noget af en konspirationsteori. Hold da op.

Jeg tror pilen i stedet peger på det logiske: Real Madrid tilbød en kontrakt. Alle tilbud har en udløbsdato. Normalt taler man bare ikke om dem. Tilbuddet løb ud og man tilbød derefter Alaba en kontrakt. Da Ramos endelig havde besluttet sig, havde Real Madrid allerede skrevet med Alaba.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

2 måneder 4 uger siden #308 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=138972 skrev: ​Det var noget af en konspirationsteori. Hold da op.

Jeg tror pilen i stedet peger på det logiske: Real Madrid tilbød en kontrakt. Alle tilbud har en udløbsdato. Normalt taler man bare ikke om dem. Tilbuddet løb ud og man tilbød derefter Alaba en kontrakt. Da Ramos endelig havde besluttet sig, havde Real Madrid allerede skrevet med Alaba.

Jeg skrev ingen steder, at det scenarie ikke kunne være tilfældet.

​https://youtu.be/Hx9x4qzYa9I

www.marca.com/en/football/real-madrid/op...a47415a698b45c2.html

bleacherreport.com/articles/2805814-the-...itics-at-real-madrid

Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved El_Juan. Begrundelse: Link

2 måneder 4 uger siden #309 af Estadio Santiago Bernabéu
​Haha den klassiske :) Et link til Youtube og en række personlige holdninger gemt i en bunke af fakta til at give opbakning til en konspirationsteori. Ja det meste, der bliver sagt og skrevet er korrekt. Vi ved at Real Madrid tilbød en kontrakt på et år. Vi ved også at Ramos ønskede to. Men at Florentino skulle have haft denne agenda:

"Nu er der ligesom lagt et fint låg på, trods alt. Og jeg synes egentlig tidspunktet er det rette for hans afsked. Hvorfor nu? Ramos havde tilkæmpet sig for meget magt i klubben, også mere end hvad Pérez kunne tillade. Og nu havde Pérez endelig muligheden for at sende ham videre.

Så jeg tror ikke kun det var et spørgsmål om et eller to år. Eller lønnen. Det var vel nærmere et spørgsmål om magt i klubben. Og Pérez så sit snit til at komme af med person der havde tilkæmpet sig lidt for meget magt, på nogenlunde værdig vis.

PS. Hvorfor blev Conte ikke Real-træner? Spørg Ramos.

Og fortæl mig ikke, at Pérez ikke tidligere har prøvet at skille sig af med Ramos. For det har han. Men det var nærmest lig umulig i en periode hvor holdet vandt. Nu løb kontrakten til ende. Samtidig med at titelhøsten også løb til ende. Timingen var perfekt for Pérez.
"

Det er helt gak :D Og man får ikke bevist sin teori ved at gemme holdninger midt i fakta. Det er et skråplan. Vi har hverken hørt noget fra Perez, Ramos, klubben eller de andre personer i klubben om noget i den stil.

2 måneder 4 uger siden #310 af Thomaskjensen
@ESB, som du affærdiger spekulationer fra El_Juan er da lige så tyndt som det du påstår.

Jeg tror for god ordens skyld at du har ret, Ramos spillede spillet og tabte, var arrogant og troede han var større end klubben.

Men jeg vil bestemt ikke affærdige El_Juan's vinkling.For vi ved jo ikke. Vel? 
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Thomaskjensen.

2 måneder 4 uger siden #311 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=138996 skrev: @ESB, som du affærdiger spekulationer fra El_Juan er da lige så tyndt som det du påstår.

Jeg tror for god ordens skyld at du har ret, Ramos spillede spillet og tabte, var arrogant og troede han var større end klubben.

Men jeg vil bestemt ikke affærdige El_Juan's vinkling.For vi ved jo ikke. Vel? 

Ah hahaha :D Nej vi ved heller ikke om Gud, julemanden og Black Panther findes. Men indtil vi får nogle beviser, så findes de ikke. "Russell's Teapot"

Man er velkommen til at præsentere nogle håndgribelige og troværdige kilder på at Perez har skaffet sig af med Ramos, fordi Ramos har skaffet sig for meget magt i klubben, at det ikke er første gang at Perez har forsøgt at komme af med magtfulde Ramos og at Ramos har bestemt at Perez ikke måtte ansætte Antonio Conte som træner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

2 måneder 4 uger siden #312 af Thomaskjensen
ha ha ha, BP, jeg vil ikke afvise det heller, der er jo ingen røg uden ild ved du...

"Russell's Teapot" er en genial ideologi, men hvad med "Schrödinger's cat".

Vi er ikke uenige her, men en interessant vinkling El_Juan bidrager med.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.