Truppen 2021-2022

5 måneder 2 uger siden #313 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=139002 skrev: ha ha ha, BP, jeg vil ikke afvise det heller, der er jo ingen røg uden ild ved du...

"Russell's Teapot" er en genial ideologi, men hvad med "Schrödinger's cat".

Vi er ikke uenige her, men en interessant vinkling El_Juan bidrager med.

Jeg har arbejdet en del med Schrödinger’s Cat, men jeg forstår ikke hvordan tankeeksperimentet kan bruges i denne sammenhæng. Kan du uddybe? Gerne med så mange detaljer som muligt så du virkelig kan forklare sammenhængen mellem S’C og Ramos-Perez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #314 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Fandes der et problem mellem Ramos og Perez, blev han solgt for at fjerne det problem.

Vi ved det ikke, vi ved ikke om katten er død eller levende da den jo er både enligt kvantemekanikkens teori.

Vi ved heller ikke om Ramos kontrakt fik løbe ud af den ene eller den anden grund. Det handler ikke om at have ret eller fejl i en diskussion som denne, men det handler om diktionen. Så når du affærer et ganske vel underbygget argument (flere kilder siger det samme) så siger du at KATTEN ER DØD, men du ved jo ikke om katten er død inden du kigger efter, og det kan du af gode grunde ikke.

Min slutsats for 3 gang er at katten nok er både levende og død, der er sikkert noget om snakken, men du katagorisk vælger at stå fast ved din version, og at katten bare kan være levende eller død, alt andet er forkert. Det er enten eller, det er dig og din måde at diskutere på jeg sammenligner med Schrödinger’s Cat.

5 måneder 2 uger siden #315 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022
Et lille ønskescenarie på en varm sommerdag :)

​Det er sommeren 2022:
Man har forhandlet kontrakt med Mbappe i januar og man henter ham på en fri transfer i juli. 
Man har ligeledes forhandlet kontrakt med Paul Pogba i januar og henter også ham på en fri transfer i juli. Modric stopper i klubben.
Haaland er blevet overbevist om et projekt indeholdende nyt stadion, Mbappe, Pogba, Hazard og det at spille med sin ven Ødegaard, og hentes til 75M grundet nedsat frikøbsklausul.
Pau Torres hentes på frikøbsklausul til omkring 60M.
Bale, Marcelo, Modric, m.fl, forlader klubben pga kontraktudløb og giver lidt luft i lønningsposen. 
En 34-årig Benzema tager en sidste sæson med Mbappe, Haaland osv, og giver derefter stafetten videre. 
Vi åbner nyt stadion og økonomien bliver igen kickstartet. 

Jeg ved ikke med jer, men jeg sælger gerne 2021/22 sæsonen for dette scenarie :D

I og med at Real Madrid har færre penge grundet pandemi, men stadig en stor tiltrækningskraft grundet klubbens historie, tror jeg at Perez strategi er at hente spillere på denne måde. Han snakkede jo også om at være tålmodig :) 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

5 måneder 2 uger siden #316 af Thomaskjensen
@El Siete, jeg er med :) men om Pogba kommer til klubbe og Martin så bliver det vel på bekostning af enten Fede eller Kroos, Kroos som fylder 32 til januar. Derfor sælger jeg gerne Martin, og Haaland kommer ikke til RM for at spille med Martin, han kommer for at spille med de bedste spillere i verden, på det fedeste stadion.

Henter vi Mbappe, Haaland og en højre bak inden for de næste 14 måneder sammen med at Martin kommer hjem så er vi ret godt besat på holdet igen.

Jeg er heller ikke sikker på at vi kommer behøve Pau Torres, og slet ikke om vi mod mine odds forlænger med Varane.

Køber stadig godt din version af sommeren 2022, selv med McHazard i ligningen.

5 måneder 2 uger siden #317 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

El Siete post=139008 skrev: Et lille ønskescenarie på en varm sommerdag :)

​Det er sommeren 2022:
Man har forhandlet kontrakt med Mbappe i januar og man henter ham på en fri transfer i juli. 
Man har ligeledes forhandlet kontrakt med Paul Pogba i januar og henter også ham på en fri transfer i juli. Modric stopper i klubben.
Haaland er blevet overbevist om et projekt indeholdende nyt stadion, Mbappe, Pogba, Hazard og det at spille med sin ven Ødegaard, og hentes til 75M grundet nedsat frikøbsklausul.
Bale, Marcelo, Modric, m.fl, forlader klubben pga kontraktudløb og giver lidt luft i lønningsposen. 
En 34-årig Benzema tager en sidste sæson med Mbappe, Haaland osv, og giver derefter stafetten videre. 

Jeg ved ikke med jer, men jeg sælger gerne 2021/22 sæsonen for dette scenarie :D

I og med at Real Madrid har færre penge grundet pandemi, men stadig en stor tiltrækningskraft grundet klubbens historie, tror jeg at Perez strategi er at hente spillere på denne måde. Han snakkede jo også om at være tålmodig :) 

​Dejligt scenarie. Jeg tror bestemt også der er mange gode ting i vente. Jeg er ikke nervøs for at vi ender som United eller lignende. Slet ikke. Vi skal nok få Mbappe.

Men for dælen om jeg magter endnu en mellem-sæson med max. 1 mål per kamp og ingen idéer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

5 måneder 2 uger siden #318 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Vallejo, Varane, Nacho og Militao

Det kan jeg godt leve med men håber stadig på Kounde.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

5 måneder 2 uger siden #319 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139011 skrev: Vallejo, Varane, Nacho og Militao

Det kan jeg godt leve med men håber stadig på Kounde.

​Godt, jeg bider på: Hvad med Alaba?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

5 måneder 2 uger siden #320 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Push forward

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

5 måneder 2 uger siden #321 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

El_Juan post=138971 skrev: Så, hvad så nu? Jo, lur mig om ikke Ramos' afgang frigiver lige de ekstra penge til at forlænge med Varane og give ham det ekstra? Nu tror jeg ærlig talt han forlænger. Med mindre han har bestemt sig for at ville videre.

Så han forlænger medmindre han vil videre? Stærk analyse ;-)

Thomaskjensen post=139006 skrev: Fandes der et problem mellem Ramos og Perez, blev han solgt for at fjerne det problem.

Vi ved det ikke, vi ved ikke om katten er død eller levende da den jo er både enligt kvantemekanikkens teori.

Du kan ikke bruge schrodinger's kat i det her eksempel. Hvis du kunne det, så kunne du på samme måde bruge det til at beskrive alle spørgsmål, hvor du ikke kender svaret. Er det mandag, hvis månen står i Venus, og man kigger mod syd fra Thomas' køkkenhave? Lad os konferere med ejeren til en fiktiv kat.

El Siete post=139008 skrev: Et lille ønskescenarie på en varm sommerdag :)

​Det er sommeren 2022:

Hvis du smider Pogba af listen (og muligvis Torres), så kan jeg godt spise den. Der kommer til at være folk i den flok, som ikke slår til. Lidt ligesom Kaka blandt indkøbene fra 2009. Jeg er stadig mest nervøs ved Haaland.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 måneder 2 uger siden #322 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=139006 skrev: Fandes der et problem mellem Ramos og Perez, blev han solgt for at fjerne det problem.

Vi ved heller ikke om Ramos kontrakt fik løbe ud af den ene eller den anden grund. Det handler ikke om at have ret eller fejl i en diskussion som denne, men det handler om diktionen. Så når du affærer et ganske vel underbygget argument (flere kilder siger det samme) så siger du at KATTEN ER DØD, men du ved jo ikke om katten er død inden du kigger efter, og det kan du af gode grunde ikke.

Min slutsats for 3 gang er at katten nok er både levende og død, der er sikkert noget om snakken, men du katagorisk vælger at stå fast ved din version, og at katten bare kan være levende eller død, alt andet er forkert. Det er enten eller, det er dig og din måde at diskutere på jeg sammenligner med Schrödinger’s Cat.

Haha Thomas du er ude, hvor du ikke kan bunde :) Det har intet med Schrödinger’s Cat at gøre bare fordi der er to muligheder haha :) Du bliver simpelthen nødt til at forholde dig afventende, når du ikke er på hjemmebane.

Og jeg står da netop ikke katagorisk fast. Jeg har bedt om nogle beviser for konspirationsteorien og op til seneste besked, ikke fået det. Jeg er det modsatte af katagorisk fast besluttet. Tag en pause og tag en puster.

5 måneder 2 uger siden #323 af Thomaskjensen
Jeg tager en pause i varmen :), og er glad for at det ikke er enten eller for dig. Som altid så er der nok noget om snakken, specielt med de andre rygter som heller ikke kan bevises, jeg tænker på dem om den gode ZZ, hvor Ramos måske, måske ikke havde ringet rundt til spillerne.

Af andre rygter så kigges der tydeligvis efter følgende spillere.
Pogba, ret mange artikler handler om ham.
Raphael Guerreiro, dårligt alternativ til Pao Torres skulle jeg mene.
Manuel Locatelli
James, (AC der skulle ville have ham tilbage)

Samtidig er der en del artikler om at Jovic er på vej til mange forskellige klubber, der i blandt Liverpool :)
Ja, og så er Kroos på vej til United sammen med Varane, det er vel en del af fornøjelsen ved at være RM fan, at man underholdes også når vi ikke spiller.

5 måneder 2 uger siden #324 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2021-2022
​Andre der har læst Hazards seneste udmelding? Hans ankel bliver aldrig den samme udtaler han. Tvivler på at han kan gennemføre 90 min. lige foreløbigt. Samt Mourinhos nyeste udtalelse om at Hazard er en dovendidrik.

Hold nu fast vi har købt katten i sækken.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.