Truppen 2021-2022

2 måneder 1 uge siden #241 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2021-2022
​Kan godt lide alle glemmer Hazard i ligningen :D. Han kunne være den falske 9’er? Eller måske spille ødegaard positionen. Han bliver i hvert fald aldrig Wing-back.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #242 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
DeLaRed, igen meget enig, en 3-5-2 virker lovende og Conte havde jo ingen "smag" for Eriksson som vel alt andet end lige er bedre end Martin, syntes også 352 passer godt til os med den trup vi har for det kræver vel bare en stærk midtbanespiller og en decideret angriber, så kan Hazard om han bliver kæmpe med spilletid mod Benz, og her ved vi jo alle hjem vinder...

En angriber i form af Haaland, Mbappe, Jovic måske???
En stærk midtbanespiller som Thomas Partey og vi har et potent mandskab. Måske det ikke bliver smukt altid, men det kommer at gøre ondt på modspillerne...

Haaland, Benz
Mendy/Vini, Kroos, Fede/Casimiro, Partey, Odriozola, Carvajal (Hazard og Modric når vi behøver offensive kræfter)
Alaba, Militao, Nacho (gerne Torres)

En "billig" løsning der nok skal blive farlig.

2 måneder 1 uge siden #243 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
​Hvis det bliver Conte, kunne det være spændende hvis han kunne lokke Barella med fra Inter til konge klubben. Jeg synes han er en fantastisk boks til boks spiller. Så hvis det bliver en 5 mands midtbane som mange af jer er inde på, så vil den være utrolig dynamisk hvis 2 af de 5 pladser består af Barella og Valverde. 

2 måneder 1 uge siden #244 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
@Thomaskjensen, husk nu at hver gang du nævner Jovic som en mulighed i Madrid så er der en engel der får eksplosiv tyndskid!!!

Jovic formåede ikke at vise en eneste gnist i 18 måneder under Zidane, han var bænke varmer i Frankfurts sidste season kamp, Conte æder ham til morgenmad. Han skal bare videre hurtigst muligt! Mayoral er klasser bedre og så har han stort set ikke været skadet de sidste 2 seasoner hvilket også er et kæmpe plus! Så har Lan ikke penge til et Galactico køb så brug Mayoral som reserve!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Thomaskjensen

2 måneder 1 uge siden #245 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Husk lige på hvor mange der var klar til at smide Militao ud.. Hvem siger ikke at Conte kan sparke Jovic i gang ?

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 1 uge siden #246 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
​edderhugme spændende om vi bytter træner med psg. Hvis vi gør, så tror jeg desværre ikke på, at vi får Mbappe :/ kæft jeg ville ærgre mig - både fordi Zidane kommer til en kæmpe CL rival og fordi al job om Mbappe vil være ude....

2 måneder 1 uge siden #247 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

9eren post=138360 skrev: Husk lige på hvor mange der var klar til at smide Militao ud.. Hvem siger ikke at Conte kan sparke Jovic i gang ?

​Det siger jeg ;-)

og der er desuden stor forskel på Militao og Jovic’s situation i klubben i de første 18 måneder. For Militao har altid lignet en spiller der ville kæmpe for holdet, hans start var bare fyldt med en masse “ungdoms” fejl på banen. Hvorimod Jovic mest af altid ligner en teenager der ikke kan vente til han får fri fra skole! Jovic bliver snart 24 år gammel og har indtil videre kun spillet en enkelt god season i hans professionelle karriere som
angriber, og det var vel og mærke i Bundesligaen i på et hold der spillede den eneste taktik der fungere for Jovic (kontra fodbold) i en liga hvor der blir scoret omkring 20% flere mål end i Spanien, og så skal vi ikke glemme at han efter at været kommet retur til det hold der passer ham bedst, kun har formået at score 4 mål, det er under alt kritik og jeg kan personligt slet ikke begribe hvor mange flere år der skal gå før folk siger nok er nok, men det ser ud til Jovic på mærkværdigvis har opbygget en form for fanskare der holder med ham uanset hvor piv ringe han gør det(han må lave nogle rigtig gode videoer på TikTok) hvilket i sig selv vel er en form for succes! Men han hører naturligvis ikke hjemme i Madrid, lad ham blive i Tyskland hvor han har muligheden for at blive en gennemsnitlig angriber, og så lad os bruge Mayoral som trods alt er midt i en opadgående form kurve samt en spiller der tydeligere har kunne varetage reserve rollen i Madrid langt bedre end hvad Jovic har formået.

hvis vi stadig tror på Jovic, så er der vel heller ingen grund til at skilde os af med Marcelo, Isco og Mariano, dem kan Conte vel også få sat gang i, og når vi nu er ved det så lad os da hente Graversen og Faubert retur til et comeback under den italienske mirakelmager ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 1 uge siden #248 af Thomaskjensen
Stakkels engler, for jeg er bange for at vi bliver nød til at affinde os med at Jovic ikke bliver solgt :( Desværre! Håber på en udlejning i 2 år, til Arsenal :)

Jeg tager også Mayoral som reserve enhver dag i ugen, men forskellen på Mayoral og Jovic er at der er penge i Mayoral.

2 måneder 1 uge siden #249 af Thomaskjensen
Lidt nye rygter, Luis Campos på vej til RM som sportsdirektør.
Det lyder meget lovende! At han så er meget "tæt" på en vis Mbappe fra deres tid i Monaco tilsammen skader nok ikke :)

2 måneder 6 dage siden #250 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Jeg har råbt og skreget efter en sportsdirektør. Det ville være dejligt ift skaffte nogle fede spillere nationalt som internationalt.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Thomaskjensen

2 måneder 5 dage siden #251 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
​Hvad mener folk om Zidanes begrundelse for hans exit? Synes desværre det er bekymrende. Jeg er med på, at præsterer man ikke i en storklub, så må man desværre ud. Men skal der være en smule mere line til en legende som Zidane? Eller er det vind eller forsvind som alle andre. 
Med det sagt, så er jeg en af dem, som faktisk er glad for at han er væk - efter min mening evnede han ikke oprydningen af holdet, der var ikke en klar taktik og spillestil og generelt set trængte vi bare til noget nyt. Det er desværre bare et år for tidligt... Han skal dog have prygl for nu for anden gang, at smutte fra klubben og efterlade os i en elendig situation.

Zidane fortæller, hvorfor han forlod Real Madrid - TV 2

2 måneder 5 dage siden #252 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2021-2022
Sker der noget hos Real? Eller er ledelsen blevet handlingslammet? Fokuserer de for meget på SuperLeague sagaen? Venter de på Poch (åhnej)...

Ingenting om Ramos og Vasquez.
Ingen ny træner endnu.
Og ikke så vigtigt - de nye trøjer for 21/22 er ikke blevet præsenteret.

Alaba var vist på plads flere måneder siden.

Kom nu i gang, Perez. 
Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved Cristiano7.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.