Truppen 2021-2022

1 måned 2 dage siden #325 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022

Zyconith post=139026 skrev: ​Andre der har læst Hazards seneste udmelding? Hans ankel bliver aldrig den samme udtaler han. Tvivler på at han kan gennemføre 90 min. lige foreløbigt. Samt Mourinhos nyeste udtalelse om at Hazard er en dovendidrik.

Hold nu fast vi har købt katten i sækken.

​Ja hvis jeg havde siddet på direktørgangen så havde vi haft 130 millioner euro at handle for til Mbappe. 

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #326 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=139009 skrev: @El Siete, jeg er med :) men om Pogba kommer til klubbe og Martin så bliver det vel på bekostning af enten Fede eller Kroos, Kroos som fylder 32 til januar. Derfor sælger jeg gerne Martin, og Haaland kommer ikke til RM for at spille med Martin, han kommer for at spille med de bedste spillere i verden, på det fedeste stadion.

Henter vi Mbappe, Haaland og en højre bak inden for de næste 14 måneder sammen med at Martin kommer hjem så er vi ret godt besat på holdet igen.

Jeg er heller ikke sikker på at vi kommer behøve Pau Torres, og slet ikke om vi mod mine odds forlænger med Varane.

Køber stadig godt din version af sommeren 2022, selv med McHazard i ligningen.

​Casemiro, Kroos, Pogba, Valverde, Ødegaard og Blanco til 6 pladser tænker jeg er en fin fordeling. Som du også er inde på, så bliver Kroos 32, og han har før givet udtryk for at han ikke kommer til at spille langt ind i sine 30'ere. 

Næ, forhåbentlig kommer Haaland til for pga. klubben, men det kan da kun være et lille plus hvis Ødegaard var her :) 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 2 dage siden #327 af El Siete

Ramos4 post=139010 skrev:

El Siete post=139008 skrev: Et lille ønskescenarie på en varm sommerdag :)

​Det er sommeren 2022:
Man har forhandlet kontrakt med Mbappe i januar og man henter ham på en fri transfer i juli. 
Man har ligeledes forhandlet kontrakt med Paul Pogba i januar og henter også ham på en fri transfer i juli. Modric stopper i klubben.
Haaland er blevet overbevist om et projekt indeholdende nyt stadion, Mbappe, Pogba, Hazard og det at spille med sin ven Ødegaard, og hentes til 75M grundet nedsat frikøbsklausul.
Pau Torres hentes på frikøbsklausul til omkring 60M.
Bale, Marcelo, Modric, m.fl, forlader klubben pga kontraktudløb og giver lidt luft i lønningsposen. 
En 34-årig Benzema tager en sidste sæson med Mbappe, Haaland osv, og giver derefter stafetten videre. 
Vi åbner nyt stadion og økonomien bliver igen kickstartet. 

Jeg ved ikke med jer, men jeg sælger gerne 2021/22 sæsonen for dette scenarie :D

I og med at Real Madrid har færre penge grundet pandemi, men stadig en stor tiltrækningskraft grundet klubbens historie, tror jeg at Perez strategi er at hente spillere på denne måde. Han snakkede jo også om at være tålmodig :) 

​Dejligt scenarie. Jeg tror bestemt også der er mange gode ting i vente. Jeg er ikke nervøs for at vi ender som United eller lignende. Slet ikke. Vi skal nok få Mbappe.

Men for dælen om jeg magter endnu en mellem-sæson med max. 1 mål per kamp og ingen idéer.

Er heller ikke vild med det, og samtidig kan det jo også skade klubben hvis de lidt mere perifære fans finder sig en anden favoritklub fordi RM underpræsterer år efter år, men kunne man kigge ind i krystalkuglen og det var sommeren '22, så tog jeg den gerne for en sløj 21/22 sæson :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 2 dage siden #328 af El Siete

BBB post=139014 skrev:

El_Juan post=138971 skrev: Så, hvad så nu? Jo, lur mig om ikke Ramos' afgang frigiver lige de ekstra penge til at forlænge med Varane og give ham det ekstra? Nu tror jeg ærlig talt han forlænger. Med mindre han har bestemt sig for at ville videre.

Så han forlænger medmindre han vil videre? Stærk analyse ;-)

Thomaskjensen post=139006 skrev: Fandes der et problem mellem Ramos og Perez, blev han solgt for at fjerne det problem.

Vi ved det ikke, vi ved ikke om katten er død eller levende da den jo er både enligt kvantemekanikkens teori.

Du kan ikke bruge schrodinger's kat i det her eksempel. Hvis du kunne det, så kunne du på samme måde bruge det til at beskrive alle spørgsmål, hvor du ikke kender svaret. Er det mandag, hvis månen står i Venus, og man kigger mod syd fra Thomas' køkkenhave? Lad os konferere med ejeren til en fiktiv kat.

​Det er sommeren 2022:
Man har forhandlet kontrakt med Mbappe i januar og man henter ham på en fri transfer i juli. 
Man har ligeledes forhandlet kontrakt med Paul Pogba i januar og henter også ham på en fri transfer i juli. Modric stopper i klubben.
Haaland er blevet overbevist om et projekt indeholdende nyt stadion, Mbappe, Pogba, Hazard og det at spille med sin ven Ødegaard, og hentes til 75M grundet nedsat frikøbsklausul.
Bale, Marcelo, Modric, m.fl, forlader klubben pga kontraktudløb og giver lidt luft i lønningsposen. 
En 34-årig Benzema tager en sidste sæson med Mbappe, Haaland osv, og giver derefter stafetten videre. 

Jeg ved ikke med jer, men jeg sælger gerne 2021/22 sæsonen for dette scenarie :D

Hvis du smider Pogba af listen (og muligvis Torres), så kan jeg godt spise den. Der kommer til at være folk i den flok, som ikke slår til. Lidt ligesom Kaka blandt indkøbene fra 2009. Jeg er stadig mest nervøs ved Haaland.

Der er nogle der vil fejle, ja, derfor synes jeg også den er mere spiselig hvis man henter spillere på fri transfer eller lav frikøbsklausul, i stedet for f.eks at give 150M for Haaland denne sommer. 

Perez er forretningsmand først, og der er masser af forretning i Pogba, hvorfor jeg tror han er en meget reel mulighed. Jeg vil samtidig meget hellere hente ham på den måde, end at klubben giver 50M for en hyped spiller man aldrig har hørt om før. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 2 dage siden #329 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

El Siete post=139034 skrev:

BBB post=139014 skrev:

El_Juan post=138971 skrev: Så, hvad så nu? Jo, lur mig om ikke Ramos' afgang frigiver lige de ekstra penge til at forlænge med Varane og give ham det ekstra? Nu tror jeg ærlig talt han forlænger. Med mindre han har bestemt sig for at ville videre.

Så han forlænger medmindre han vil videre? Stærk analyse ;-)

Thomaskjensen post=139006 skrev: Fandes der et problem mellem Ramos og Perez, blev han solgt for at fjerne det problem.

Vi ved det ikke, vi ved ikke om katten er død eller levende da den jo er både enligt kvantemekanikkens teori.

Du kan ikke bruge schrodinger's kat i det her eksempel. Hvis du kunne det, så kunne du på samme måde bruge det til at beskrive alle spørgsmål, hvor du ikke kender svaret. Er det mandag, hvis månen står i Venus, og man kigger mod syd fra Thomas' køkkenhave? Lad os konferere med ejeren til en fiktiv kat.

​Det er sommeren 2022:

Hvis du smider Pogba af listen (og muligvis Torres), så kan jeg godt spise den. Der kommer til at være folk i den flok, som ikke slår til. Lidt ligesom Kaka blandt indkøbene fra 2009. Jeg er stadig mest nervøs ved Haaland.

Der er nogle der vil fejle, ja, derfor synes jeg også den er mere spiselig hvis man henter spillere på fri transfer eller lav frikøbsklausul, i stedet for f.eks at give 150M for Haaland denne sommer. 

Perez er forretningsmand først, og der er masser af forretning i Pogba, hvorfor jeg tror han er en meget reel mulighed. Jeg vil samtidig meget hellere hente ham på den måde, end at klubben giver 50M for en hyped spiller man aldrig har hørt om før. 

Hvis vi henter Pogba på en fri transfer, så kan jeg leve med det. Men han skal ned på en løn, som matcher Kroos/Modric. Ikke det Alaba-lort hvor vi fordobler en lønning for samme position og yderligere smider 20+ millioner i en sign-on bonus.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

1 måned 2 dage siden #330 af Estadio Santiago Bernabéu

Zyconith post=139026 skrev: ​Andre der har læst Hazards seneste udmelding? Hans ankel bliver aldrig den samme udtaler han. Tvivler på at han kan gennemføre 90 min. lige foreløbigt. Samt Mourinhos nyeste udtalelse om at Hazard er en dovendidrik.

Jeg synes faktisk det er ret synd for ham. Hazard kan ikke gøre for at hans landsmand ødelagde hans ankel med denne tackling:

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 1 dag siden #331 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Truppen 2021-2022

Han spillede 90 minutter igår.
Lur mig om han ikke også kommer til det igen indenfor de næste 2-3 uger.

4 uger 1 dag siden #332 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Truppen 2021-2022

Raul7-2880 post=138908 skrev: ​En gammel Bale i rollator er stadig bedre end vores offensiv 

​Enig, men en video fra hans netop overståede sæson i Tottenham viser, at han stadig har farten, når han trykker på speederen - det virker bare som om, at han meget sjældent gør det - frygt for at blive skadet igen?

Men 3:06 i den her video - det er ikke helt så hurtigt som han var engang, men det modbeviser dem som siger, at han fuldkommen har mistet hans fart.

Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden ved Dragam.

4 uger 1 dag siden #333 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 2021-2022
​En motiveret Gareth Bale kunne sikkert stadig være ganske brugbar i Madrid, men problemet er, at han fra 2018 til 2020 var decideret ugidelig, hver eneste gang han trådte ind på en fodboldbane iført Real Madrid-trøjen. Kan Ancelotti motivere ham igen? Aner det ikke, men hvis han kommer til at agere ligeså apatisk, som han gjorde før sit lejeophold hos Tottenham, vil jeg foretrække Lucas Vázquez på højrekanten frem for Bale, og det siger en del.

4 uger 18 timer siden #334 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Truppen 2021-2022

Mølbat post=139089 skrev: ​En motiveret Gareth Bale kunne sikkert stadig være ganske brugbar i Madrid, men problemet er, at han fra 2018 til 2020 var decideret ugidelig, hver eneste gang han trådte ind på en fodboldbane iført Real Madrid-trøjen. Kan Ancelotti motivere ham igen? Aner det ikke, men hvis han kommer til at agere ligeså apatisk, som han gjorde før sit lejeophold hos Tottenham, vil jeg foretrække Lucas Vázquez på højrekanten frem for Bale, og det siger en del.

​100% enig. Hans ugidelighed var årsagen til at langt de fleste fans, mig selv inkluderet, vendte sig mod ham. Han var en decideret skændsel når han spillede.
Han har haft momenter i Tottenham hvor han har set formidabbel ud, men jeg hæfter mig også ved at modstanderne når han har været god ofte har været svage. Der er immervæk stor forskel på at spille i LaLiga - selv mod de mindre hold - og så mod mægtige Wolfberger i Europa League. Han viste også momentvis klassen i PrL dog, det skal han da have. Hvordan har de mon formået at holde ham skadesfri så længe?

Jeg håber dog fortsat på at Bale damper af denne sommer og letter betragteligt på lønposen. Jeg synes desværre pilen peger i den anden retning.

4 uger 17 timer siden #335 af Batmajn
Besvaret af Batmajn på emne Truppen 2021-2022
Florentino Perez: "Luis Campos does not work for Real Madrid. We've known him for a while, but what's in the media isn't true."

Fra Perez interview i går. Kommer der en nyhed med highlights?

4 uger 17 timer siden #336 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Truppen 2021-2022

Batmajn post=139094 skrev: Florentino Perez: "Luis Campos does not work for Real Madrid. We've known him for a while, but what's in the media isn't true."

Fra Perez interview i går. Kommer der en nyhed med highlights?

​Gammelfar er ved at sammenskrive 21 sider til noget læsbart ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.