Truppen 2021-2022

2 måneder 2 uger siden #349 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Truppen 2021-2022

Wpee86DK post=139123 skrev: Fandme også idiotisk af Martinez at spille ham så længe når han lige er kommet igang igen. Den er svær at bebrejde Hazard for

​Helt enig... han skulle have haft en halvleg eller 60 min.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #350 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
​Men det er vel noget der afklares mellem klubben og landsholdet. Og Hazard er vel prof og klog nok til at tænke "sikke en elendig sæson jeg har været med til. Nåh, men jeg må jo se og få betalt noget af den løn og tillid tilbage til min klub, så jeg vælger at skippe landsholdet og koncentrere mig om min genoptræning istedet. Landholdet har jo også gjort det fortrinligt uden mig". Men nejnej- istedet så får vi en Hazard tilbage som formentlig først er klar igen medio oktober.

Med al respekt for han er en dygtig spiller (med en elendig fysik). Men vi får aldrig noget optimalt ud af ham. Han er mere glasben end Bale nogensinde har været. Og han kommer aldrig til at spille mere end 2 hele kampe i træk for klubben.

2 måneder 2 uger siden #351 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022
​Hazard ligner godt nok en færdig man på topplan. At han ikke har kunne slynge mere end 2 kampe sammen af gangen efter sin skade for godt 2 år siden taler virkelig for sig selv. Vi får ham aldrig solgt, men hvis man kunne så er det bare afsted med ham også til halvpris.

2 måneder 2 uger siden #352 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Truppen 2021-2022
Vi nærmer os kvartfinaler uden nogle Real spillere (udover Hazard og Courtois). Meget sigende for niveauet af vores trup…  

2 måneder 2 uger siden #353 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2021-2022

Raul7-2880 post=139167 skrev: Vi nærmer os kvartfinaler uden nogle Real spillere (udover Hazard og Courtois). Meget sigende for niveauet af vores trup…  

​Ja…. og på en måde er det godt med en tidlig EM afslutning for vores aldrende spillere - Benzema, Modric og Kroos ;-) Så de kan være friske til den nye sæson…. 

2 måneder 2 uger siden #354 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Truppen 2021-2022

Raul7-2880 post=139167 skrev: Vi nærmer os kvartfinaler uden nogle Real spillere (udover Hazard og Courtois). Meget sigende for niveauet af vores trup…  

Du har helt ret! Lad os tømme banken og erhverve et dusin af starterne fra henholdsvis Tjekkiet, Schweiz, Ukraine, Danmark og Spanien :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

2 måneder 2 uger siden #355 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2021-2022

RGBlanco post=139172 skrev:

Du har helt ret! Lad os tømme banken og erhverve et dusin af starterne fra henholdsvis Tjekkiet, Schweiz, Ukraine, Danmark og Spanien :) 

​Zinchenko, Maehle, Embolo, Schick, Ferran Torres mfl. ville vi da godt kunne bruge

2 måneder 2 uger siden #356 af mohbar

nono post=139173 skrev:

​Zinchenko, Maehle, Embolo, Schick, Ferran Torres mfl. ville vi da godt kunne bruge

Det er nok nogle spiller man bør bruge længere tid på at scoute frem for at drage konklusioner baseret på at de spiller deres livs kampe til en slutrunde.

Jeg forstår egentlig godt strategien om at man udelukkende går efter Mbappe og/eller Haaland og ellers ingen.

2 måneder 2 uger siden #357 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2021-2022

nono post=139173 skrev:

Som trup-spillere måske, men som startere? Jo måske Torres, men det da også kun fordi vores kantspillere er så intetsigende. Man kunne vel nævne 50 spillere der ville kun være en forstærkning på de pladser haha. Så det siger ikke så meget!

2 måneder 2 uger siden #358 af mohbar
​ok.. iflg flere medier arbejder man hårdt på at få gjort Hazard klar til kvartfinalen. Og det må nok betyde at manden bliver endnu mere eksponeret for en forværrende skade, når han engang vender hjem til Madrid. 

Og det betyder vel at vi ikke får .."fornøjelsen" ..af ham før starten af julemåneden og det er vel ikke et problem men snarer tragikomisk (tragisk fordi han jo er ligeglad med den klub der giver ham smør på brødet, og blot udsuger den for penge uden at give en skid tilbage)

Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved mohbar.

2 måneder 2 uger siden #359 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Vini skal jo scorer 15 mål

Så længe vi får Mbappe så er jeg bedøvende med Hazard.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

2 måneder 2 uger siden #360 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Man burde lige gå ind og se hvad der ellers er sket med holdet udover Ramos er fjernet.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.