Truppen 2021-2022

2 år 8 måneder siden #361 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​​Hvad forventer folk egentlig af den kommende sæson? Jeg må sgu nok indrømme at min entusiasme efterhånden kan ligge på et meget lille sted. 

Vores nye anfører er en spiller som ikke engang spiller fast, og hvor niveauet simpelthen blev kastet udover en bjergkant for mange år siden. Sergio Ramos er væk og Varane ligner en mand som har spillet sin sidste kamp i den hvide trøje. Carvajal står åbenbart overfor en kontraktforlængelse, på trods af at han missede 30-40 kampe sidste sæson på grund af skader, altså ligner det endnu en Perez Masterclass i kontraktforlængelser. 

På midtbanen kommer næsten samtlige spillere tilbage fra en slutrunde. Så får vi også Ødegaard tilbage, men han satte sgu ikke ligefrem ild i banen i Premier League, og tilmed går der rygter om at han har en kronisk knæskade, så hvad kan vi egentlig forvente af nordmanden? 

I angrebet er Bale tilbage, men det eneste han kommer til at angribe i den kommende sæson bliver de madrilenske golfbaner. Hazard sluttede EM på tribunen så vidt jeg husker, og har ifølge Transfermarkt misset ikke mindre end 59(!) kampe i sin tid hos Real Madrid. Vinicius har forhåbentlig brugt sommerferien på at sparke på mål, men ja, heller ikke her er mine forhåbninger skudt i vejret er jeg bange for. 

Men hey, vi har Benzema. Og hvis han går i stykker, jamen så har vi heldigvis målmaskinen Mariano til at erstatte ham, eller Jovic, som ligesom alle os andre konstant ser forvirret ud over hvad i alverden han egentlig laver i Real Madrid. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #362 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Jeg forventer at man gør brug af nogle af de udlejet spillere som er kommet tilbage. Jeg håber på at se Ceballos, Vallejo, Bale, Brahim, Jovic og Ødegaard. Jeg håber også at man gør brug af Arribas, Blanco og Gutierrez.

Jeg forventer mere attraktiv og agressiv fodbold men jeg forventer ikke at vi får Mbappe. Jeg tror på at holdet kan blive endnu stærkere sammen og vinde en titel eller to.

Jeg har den drøm om at Mendy kan spilles ind i det centrale forsvar. Pintus sørger forhåbentlig for at spillerne kan holde sig skadesfri det meste af sæsonen.

Hazard er ikke værd at nævne !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #363 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Fran Garcia er solgt til Rayo V.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #364 af Estadio Santiago Bernabéu

-#7- post=139377 skrev: ​​Hvad forventer folk egentlig af den kommende sæson?


Jeg har ingen forventninger til den kommende sæson. En stensikker 3. plads og vi gør ingen væsen af os i CL.

Holdet er ikke blevet forbedret henover sommeren. Vores bedste spillere er igen blevet et år ældre) og de var i forvejen forbi den alder, hvor de var verdensklasse.

Barcelona vinder mesterskabet. Vi kæmper med Atlético om 2. pladsen men taber den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #365 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Truppen 2021-2022
der blev slået det sidste søm i kisten for mit vedkommende.

her går man og venter spændt på transfervinduet går igang så vi ÉN GANG FOR ALLE, kan rydde op i den allerede drukne skude.

så vælger man imo at sælge sin største leder, en legende til en direkte chl rival.

og på den måde svække holdet så grufuldt. jah.... så bliver man altså træt....

så jeg vil følge holdet med moderat til ingen eutusiamse og så synes jeg Psg er blevet så spændende at dem vil jeg følge med det ene øje.

pa. dejlige billeder af ramos der hilser på psg holdet. man kan se lys i deres øjne at se sådan en leder!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #366 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Truppen 2021-2022
barcas offensiv:
griezman, aguero, depay, messi, dembele

real: benzema, mariano, jovic, bale, asensio, vasquez, vini



suk......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #367 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen 2021-2022

Elto92 post=139385 skrev: barcas offensiv:
griezman, aguero, depay, messi, dembele

real: benzema, mariano, jovic, bale, asensio, vasquez, vini



suk......

Er det fordi begge mangler kvalitet, eller er det fordi du misunder FC Barcelonas ​offensiv? :-D

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #368 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022

Elto92 post=139385 skrev: barcas offensiv:
griezman, aguero, depay, messi, dembele

real: benzema, mariano, jovic, bale, asensio, vasquez, vini



suk......

​Vi skal helt sikkert til at få fingeren ud - vores offensiv skriger efter forstærkninger. Men...nu skal vi heller ikke gøre deres offensive bedre end den er! Aguero er jo en dinosaur og scorede sølle 4 mål i ligaen sidste sæson, til sammenligning scorede bale 11. Dembele er skadet 70% af sæsonen. Depay ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til, han har spillet fint i Lyon hvor det meste af spillet gik igennem ham - det kommer det ikke til i Barca. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #369 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Messi er på vej væk og Barcelona må ikke indskrive spillere. Hva tudes der for?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #370 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​El Confidencial har idag været ude med noget af afsløring hvad angår Florentino Perez. Jeg faldt over det på Reddit og Twitter, hvor Perez angiveligt er blevet optaget mens han har sagt følgende:

"Casillas is not the goalkeeper for Real Madrid. He has been the great failure we have had, what happens is that they adore him... He is one of the great swindles, the second is Raúl. The two great swindles of Real Madrid".

Of Zidane he said that "he's a great guy" as is Beckham, the only two of whom he seems to have a good opinion. Of Ronaldo Nazario he said he is "a mug", but when talking about Raúl he shows obvious contempt: "He's bad, he thinks Madrid is his".

"Players are very selfish, you can't count on them for anything and whoever counts on them is wrong, they leave you stranded, it's silly. I have a horrible concept of players."

Jeg ved ikke hvor pålidelige El Confidencial er, men har det bare en snert af sandhed over sig, ja så ved jeg sgu ikke.. Hvad skal man snart mene om Florentino Perez? Magtsyg galning? Strategisk geni? Eller et sted midt imellem? 

DC19
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved -#7-.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #371 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022

-#7- post=139377 skrev: ​​Hvad forventer folk egentlig af den kommende sæson? Jeg må sgu nok indrømme at min entusiasme efterhånden kan ligge på et meget lille sted. 

Vores nye anfører er en spiller som ikke engang spiller fast, og hvor niveauet simpelthen blev kastet udover en bjergkant for mange år siden. Sergio Ramos er væk og Varane ligner en mand som har spillet sin sidste kamp i den hvide trøje. Carvajal står åbenbart overfor en kontraktforlængelse, på trods af at han missede 30-40 kampe sidste sæson på grund af skader, altså ligner det endnu en Perez Masterclass i kontraktforlængelser. 

På midtbanen kommer næsten samtlige spillere tilbage fra en slutrunde. Så får vi også Ødegaard tilbage, men han satte sgu ikke ligefrem ild i banen i Premier League, og tilmed går der rygter om at han har en kronisk knæskade, så hvad kan vi egentlig forvente af nordmanden? 

I angrebet er Bale tilbage, men det eneste han kommer til at angribe i den kommende sæson bliver de madrilenske golfbaner. Hazard sluttede EM på tribunen så vidt jeg husker, og har ifølge Transfermarkt misset ikke mindre end 59(!) kampe i sin tid hos Real Madrid. Vinicius har forhåbentlig brugt sommerferien på at sparke på mål, men ja, heller ikke her er mine forhåbninger skudt i vejret er jeg bange for. 

Men hey, vi har Benzema. Og hvis han går i stykker, jamen så har vi heldigvis målmaskinen Mariano til at erstatte ham, eller Jovic, som ligesom alle os andre konstant ser forvirret ud over hvad i alverden han egentlig laver i Real Madrid. 


​Men var det ikke meldt (uofficielt) ud at man kun går efter Mbappe og/eller Haaland i dette transfervindue og ingen andre end dem..?!
Hvis det passer er der vel risiko for at vi sakker alvorligt bagud ift at gøre os lækre og sikre rammerne omkring de absolut største stjerner.

For helt ærligt, hvem gider have Bale, Isco, Jovic og anfører Marcelo med sig på holdkortet, når man kan spille med langt bedre spillere...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #372 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022

-#7- post=139377 skrev: ​​Hvad forventer folk egentlig af den kommende sæson? Jeg må sgu nok indrømme at min entusiasme efterhånden kan ligge på et meget lille sted. 

Vores nye anfører er en spiller som ikke engang spiller fast, og hvor niveauet simpelthen blev kastet udover en bjergkant for mange år siden. Sergio Ramos er væk og Varane ligner en mand som har spillet sin sidste kamp i den hvide trøje. Carvajal står åbenbart overfor en kontraktforlængelse, på trods af at han missede 30-40 kampe sidste sæson på grund af skader, altså ligner det endnu en Perez Masterclass i kontraktforlængelser. 

På midtbanen kommer næsten samtlige spillere tilbage fra en slutrunde. Så får vi også Ødegaard tilbage, men han satte sgu ikke ligefrem ild i banen i Premier League, og tilmed går der rygter om at han har en kronisk knæskade, så hvad kan vi egentlig forvente af nordmanden? 

I angrebet er Bale tilbage, men det eneste han kommer til at angribe i den kommende sæson bliver de madrilenske golfbaner. Hazard sluttede EM på tribunen så vidt jeg husker, og har ifølge Transfermarkt misset ikke mindre end 59(!) kampe i sin tid hos Real Madrid. Vinicius har forhåbentlig brugt sommerferien på at sparke på mål, men ja, heller ikke her er mine forhåbninger skudt i vejret er jeg bange for. 

Men hey, vi har Benzema. Og hvis han går i stykker, jamen så har vi heldigvis målmaskinen Mariano til at erstatte ham, eller Jovic, som ligesom alle os andre konstant ser forvirret ud over hvad i alverden han egentlig laver i Real Madrid. 

​Altså jeg blev ikke mere optimistisk af at læse dit indspark :D  Det er dog helt forståeligt at du føler sådan. 

Jeg er ret optimistisk. Ancelotti har ikke set helt sikker ud i sine sidste klubber, men jeg tror faktisk at han kommer til at levere her. Ancelotti plejer at være god med spillerne, og han har haft nogle spillere i gang i længere tid nu her, som nok trænger til noget tillid og en som tror på dem. Kroos, Modric, Casemiro, Benzema osv som støder til senere, ved jo godt hvad de får og ved også hvad de er værd, men spillere som Jovic, Ødegaard og Isco kunne måske have godt af lidt længere tid med færre spillere på træningsbanen hvis Ancelotti har besluttet at arbejde med dem. Især er Jovic og Ødegaard spillere som sagtens kan være nøglen til bedre tider, men det kræver også noget for at de kommer helt derop. Isco tror jeg ikke selv på, men for 30 år siden var han faktisk virkelig god for os, og han er trods alt kun 29. måske en genfødsel?

Jeg er vildt spændt på formationen og taktikken. Ligeledes hvad han finder på med de unge spillere. Kan han sparke selvtillid ind i Asensio (ikke så ung længere, men tør mindre end en 16-årig debutat)? Kan han få noget ud af Rodrygos slutprodukt? Kan Vinicius få slutprodukt under ham? Der er ret mange unge, dygtige spillere som kan have en rolle og så håber jeg at han er klar til at satse på dem, som man bør satse på. Det vil sige, at så længe Hazard ikke kan fuldføre 3 kampe i træk, så skal han ikke spille, kan Marcelo ikke løbe, så skal han heller ikke spille og hvis ikke en af de store passer ind i det system han vil spille, så må han hellere sortere dem fra end rette på systemet. Der håber jeg at han finder en vej at gå. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce