Truppen 2021-2022

2 år 8 måneder siden #397 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=139483 skrev:

Ramos4 post=139480 skrev: Vi har lånt en halv milliard euro til stadionet, så heeelt gældfri er vi vel ikke. Vi skal først betale tilbage fra næste år af og ret lidt hvert år, men stadig..


​Teknisk set korrekt. Men det er jo ikke et problem at man på et tidspunkt bliver forgældet, hvis man kun bliver forgældet med et beløb hvert år, der understiger det beløb som gælden/investeringen bidrager til at øge overskuddet med i den samme periode.

Det svarer til at jeg låner dig 10.000 kr. og du skal betale mig 500 kr. tilbage hvert år i en periode af 20 år. Men for de 10.000 kroner kan du tjene yderligere 70 kr. om måneden i overskud. En investering giver ikke altid gevinst. Men det er man rimelig sikker på, når det kommer til verdens største sportsbrand i historiens største fodboldklub målt på titler, økonomi, rekorder og fans.

www.realmadrid.com/en/news/2021/07/14/re...sult-of-874000-euros


Sí sí. Men når folk siger vi har en kæmpe gæld, har de jo sådan set ret.

Men det er ikke problematisk, nej.

Barca er i en helt anden suppedas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #398 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=139500 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139483 skrev:

Ramos4 post=139480 skrev: Vi har lånt en halv milliard euro til stadionet, så heeelt gældfri er vi vel ikke. Vi skal først betale tilbage fra næste år af og ret lidt hvert år, men stadig..


​Teknisk set korrekt. Men det er jo ikke et problem at man på et tidspunkt bliver forgældet, hvis man kun bliver forgældet med et beløb hvert år, der understiger det beløb som gælden/investeringen bidrager til at øge overskuddet med i den samme periode.

Det svarer til at jeg låner dig 10.000 kr. og du skal betale mig 500 kr. tilbage hvert år i en periode af 20 år. Men for de 10.000 kroner kan du tjene yderligere 70 kr. om måneden i overskud. En investering giver ikke altid gevinst. Men det er man rimelig sikker på, når det kommer til verdens største sportsbrand i historiens største fodboldklub målt på titler, økonomi, rekorder og fans.

www.realmadrid.com/en/news/2021/07/14/re...sult-of-874000-euros


Sí sí. Men når folk siger vi har en kæmpe gæld, har de jo sådan set ret.

Men det er ikke problematisk, nej.

Barca er i en helt anden suppedas.


Både og fordi netto gælden er nu mindre end egenkapitalen. Der kommer bare en gæld igen på et tidspunkt som vi skal forholde os til i fremtiden.

Starter det allerede denne sæson?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #399 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Kan vi få nogle tal på taktik tavlen ?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #400 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=139503 skrev:

Ramos4 post=139500 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=139483 skrev:

Ramos4 post=139480 skrev: Vi har lånt en halv milliard euro til stadionet, så heeelt gældfri er vi vel ikke. Vi skal først betale tilbage fra næste år af og ret lidt hvert år, men stadig..


​Teknisk set korrekt. Men det er jo ikke et problem at man på et tidspunkt bliver forgældet, hvis man kun bliver forgældet med et beløb hvert år, der understiger det beløb som gælden/investeringen bidrager til at øge overskuddet med i den samme periode.

Det svarer til at jeg låner dig 10.000 kr. og du skal betale mig 500 kr. tilbage hvert år i en periode af 20 år. Men for de 10.000 kroner kan du tjene yderligere 70 kr. om måneden i overskud. En investering giver ikke altid gevinst. Men det er man rimelig sikker på, når det kommer til verdens største sportsbrand i historiens største fodboldklub målt på titler, økonomi, rekorder og fans.

www.realmadrid.com/en/news/2021/07/14/re...sult-of-874000-euros


Sí sí. Men når folk siger vi har en kæmpe gæld, har de jo sådan set ret.

Men det er ikke problematisk, nej.

Barca er i en helt anden suppedas.


Både og fordi netto gælden er nu mindre end egenkapitalen. Der kommer bare en gæld igen på et tidspunkt som vi skal forholde os til i fremtiden.

Starter det allerede denne sæson?

​Afdragene? De starter vist når stadionet står klar. Så i 2022 eller 2023 - kan ikke huske hvilket. 
Hvordan og hvornår gælden kommer til at stå på regnskaberne har jeg ikke styr på. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #401 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Vini bliver ifølge rygterne sendt til Man U så man stadig kan holde på Varane, pga de klejner der skal ligges for Mbappe.

Altså kunne måske være meget smart.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #402 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139517 skrev: Vini bliver ifølge rygterne sendt til Man U så man stadig kan holde på Varane, pga de klejner der skal ligges for Mbappe.

Altså kunne måske være meget smart.


Rygtet kommer fra Mirror. Det er en and. De gætter også på, at vil leje Vinicius ud. De engelske sladder aviser er helt horrible.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #403 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Kan man efterhånden finde nogle medier der ikke er dette?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #404 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d0d518b45ad.html

Forsøg på positivitet: Isco har trimmet sit kæmpe skæg og sit lange garn, og ser mere engageret ud end længe. Måske sæsonens indkøb?

Vi kommer ikke af med ham, så lad os da håbe han kan finde niveauet frem igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #405 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139524 skrev: Kan man efterhånden finde nogle medier der ikke er dette?


I de engelske medier? Guardian plejer at være ok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #406 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Truppen 2021-2022
Vidste ikke helt hvor jeg skulle smide denne, men dette korte klip fra træningslokalerne er lige postet på Real Madrids twitter. Vi har diskuteret klippene før i forbindelse med de mange muskelskader man får i klubben, og det ser altså voldsomt ud i det klip. Specielt delen med Lucas Vazquez ser ikke godt ud. Det ser ikke ud til at Pintus har tænkt sig at ændre noget her desværre.

EDIT: Kan åbenbart ikke få lov til at smide opslaget ind i mit opslag, men linket herunder fører til videoen. Langt de fleste svar til videoen undrer sig også over den mærkelig træning de har gang i

twitter.com/i/status/1417877032940232708


Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Jbner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #407 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Vi har haft den oppe før. Og ja den bruger som kritiserede træningsforløbet skal måske revurderer kritikken

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #408 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139615 skrev: Vi har haft den oppe før. Og ja den bruger som kritiserede træningsforløbet skal måske revurderer kritikken


Jeg skal lige forstå det korrekt. Synes du det vi ser i klippet ovenover, ser godt ud?
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved PMO.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce