Truppen 2021-2022

2 måneder 3 dage siden #373 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

-#7- post=139390 skrev: ​El Confidencial har idag været ude med noget af afsløring hvad angår Florentino Perez. Jeg faldt over det på Reddit og Twitter, hvor Perez angiveligt er blevet optaget mens han har sagt følgende:

"Casillas is not the goalkeeper for Real Madrid. He has been the great failure we have had, what happens is that they adore him... He is one of the great swindles, the second is Raúl. The two great swindles of Real Madrid".

Of Zidane he said that "he's a great guy" as is Beckham, the only two of whom he seems to have a good opinion. Of Ronaldo Nazario he said he is "a mug", but when talking about Raúl he shows obvious contempt: "He's bad, he thinks Madrid is his".

"Players are very selfish, you can't count on them for anything and whoever counts on them is wrong, they leave you stranded, it's silly. I have a horrible concept of players."

Jeg ved ikke hvor pålidelige El Confidencial er, men har det bare en snert af sandhed over sig, ja så ved jeg sgu ikke.. Hvad skal man snart mene om Florentino Perez? Magtsyg galning? Strategisk geni? Eller et sted midt imellem? 

​Perez har lagt sag an mod dem fordi optagelserne er skaffet ulovligt. Så den er sgu nok god nok. Den formidlende omstændighed er, at han udtalte tingene efter han var trådt tilbage som præsident. Forhåbentligt sagt i frustration.

Men der er ingen tvivl om, at han tror klubben er hans og at han ikke forstår sig lige så meget på fodbold som på økonomi. Alene det at hive klubben med i superliga og planlægge det i årevis uden at spørge medlemmer eller fans til råds, er et bevis på at han tror han ER klubben. Og sådan er det jo desværre mange steder efterhånden. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 dage siden #374 af Estadio Santiago Bernabéu

Elto92 post=139384 skrev: så jeg vil følge holdet med moderat til ingen eutusiamse og så synes jeg Psg er blevet så spændende at dem vil jeg følge med det ene øje.

God idé!
Hvilke kanaler skal man have for at se PSGs kampe?

Herhjemme er vi store Messi, Ramos, Mendy, Casemiro, Valverde, Benzema og Mbappé fans.

Det kunne være en sjov tanke at få lidt Ramos og Mbappé på menuen oveni de hvide.
Sidste redigering: 2 måneder 3 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

2 måneder 3 dage siden #375 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​@Ramos4

Ja, det kunne jeg efterfølgende læse mig til. Hvad angår tidspunktet for udtalelserne, ja så ved jeg ikke om jeg skal mene at det er relevant eller ej, for på den ene side kan jeg godt se at manden må have været frustreret i 2006, og idag er Raúl jo også ansat i klubben, men på den anden side side så tegner der sig jo et billede af Perez som bevæger sig på en meget tynd grænse af hvad der er gavnligt for klubben, og hvad der er direkte skadeligt. Og som El Confidencial skriver, så forklarer det jo også lidt hvorfor mange af de største personligheder ofte har forladt klubben gennem køkkenvejen. 

Angiveligt skulle der jo også komme flere, og langt mere sensationelle optagelser de kommende dage, og hvad det indebærer kan vi jo kun gisne om, men jeg gad da godt vide hvad medlemmerne og den øvrige bestyrelser tænker om Perez og hans position i klubben i de her tider. Kan der ske at komme noget ud som manden ganske enkelt ikke kan overleve som præsident? Eller er det bare en storm i et glas vand? 

EDIT: I øvrigt sjovt at lige netop Perez udtaler om Raúl at han tror klubben er hans. Det er næsten som taget ud af en sketch i Mandrillen. 

En sjov og vittig signaturtekst
Sidste redigering: 2 måneder 3 dage siden ved -#7-.

2 måneder 3 dage siden #376 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Truppen 2021-2022
​De her udtalelser ser meget uheldige ud. Men ifht super league projektet er stemningen så ikke positiv og noget der har styrket hans position?

2 måneder 2 dage siden #377 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Kan huske at vi så en video for et stykke tid siden, hvor en bruger kritiserede spillernes måde at træne fysisk træning på inde i træningscentret. Hvad er så holdningen nu hvor de træner det samme under Pintus. Man kan se nogle af de samme øvelser her!

www.realmadrid.com/noticias/2021/07/14/e...-real-madrid?vauto=1

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

2 måneder 2 dage siden #378 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Der er jo absolut intet at vurdere på de billeder

2 måneder 1 dag siden #379 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139431 skrev: Kan huske at vi så en video for et stykke tid siden, hvor en bruger kritiserede spillernes måde at træne fysisk træning på inde i træningscentret. Hvad er så holdningen nu hvor de træner det samme under Pintus. Man kan se nogle af de samme øvelser her!

www.realmadrid.com/noticias/2021/07/14/e...-real-madrid?vauto=1

Ja mange af de øvelser man kan se på billederne i det link du har smidt op, er praktisk talt identiske med den meget kritiserede øvelse i nedenstående link:

Personligt kan jeg næsten ikke se forskel…

2 måneder 1 dag siden #380 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=139432 skrev: ​Der er jo absolut intet at vurdere på de billeder

​Der er en video også. De laver de samme "hop" på leg-press maskinen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

2 måneder 1 dag siden #381 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022

Ramos4 post=139437 skrev:

Brylle post=139432 skrev: ​Der er jo absolut intet at vurdere på de billeder

​Der er en video også. De laver de samme "hop" på leg-press maskinen.

​Åh gud, den har jeg vist overset... Jeg blev lige så rolig, da det bare var de billeder :D

2 måneder 1 dag siden #382 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen 2021-2022
Jeg er ikke selv sportslæge eller noget som helst i den retning - men jeg har engang set en dybdegående kommentar fra en fyr, der påstod (hvem ville dog lyve på internettet?) at han var, og at de øvelser hvor de "hopper" på leg-press-maskinen er en relativt normal måde at træne eksplosivitet på.

Det ser ret sjovt ud, men hvis flere forskellige fysiske trænere gør det, så kan det nok ikke være helt galt. Jeg tænker også at enhver der har brugt mere end 10 minutter i et gym nok er klar over, at det ikke er sådan man tager leg press :D

2 måneder 1 dag siden #383 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@Longwind, ja jeg er bestemt heller ikke sportslæge, men har trænet en hel del.
Forskellen som jeg ser er at den nye film er meget mere kontrolleret, øvelserne bliver udført korrekt.
Når jeg ser på den gamle film er det meget mere tilfældigt, kig på Ramos, hans ben er ikke i 90 grader under øvelsen, det er en klar fejl.
Marcelo i den gamle hopper bare lidt for hyggens skyld og helt uden kontrol.

Nu kan jeg ikke Spansk, men har jeg fejl eller står der en træner ved siden af dem på den nye film og hjælper dem udføre øvelsen korrekt?

2 måneder 1 dag siden #384 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
Jeg har set lignende oevelser et utal af gange udfoert i andre sportgrene (Basketball, A.Football etc.) det handler om eksplosivitet. Naturligvis skal man ikke have sit ben straekt helt ud paa en leg-press maskine, men ud fra begge videoer synes jeg ikke personligt det ser saadanne ud. Som jeg ser det er spillernes ben kun straekt naar der ikke er nogen belastning paa, hvilket ikke burde vaere noget problem, men det ser ud til at de alle har en let boejning i knaet saa snart der er belastning paa (maaske en smule svaert at bedoemme ud fra disse video klip). Ud over det er jeg sikker paa spillerne har lavet disse oevelser et utal af gange de seneste 10 aar, dette er intet nyt, saa taenker nok de ved hvordan oevelserne skal udfoeres.

Uden at have nogen indsigt i Madrid's traenings metoder, saa vil jeg gaette paa at en mand som Pintus ikke noedvendigvis kommer med en masse nye oevelser, meget af det spillerner laver under ham er ogsaa hvad de gjorde sidste aar, derimod er der sikkert stor forskel paa intensiteten, volumen og restituering under Pintus, samt deres kost-planer, hvad de maa/ikke maa i deres fritid osv. (naturligvis bare et gaet, men tror ikke nye traenings oevelser er noget der er stor fokus paa, da jeg tror de fleste klubber bruger mange af de samme oevelser, det trods alt er de samme muskler der skal traenes til den samme sport)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.