Truppen 2021-2022

1 år 3 uger siden #433 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@PMO, RM lokker med at holdet skal bygges op Mbappe og Haaland, det er dem der skal blive fremtidens superstjerner på verdens fedeste stadion, i klubben med mest historie.
Det der sker på Femenino i år er bare opvarmningen for næste sommer på herrer siden :)

Der kan sagtens komme 4-6 nye spillere ind næste år, det er bare at vælge og vrage, for hvem vil ikke være en del at truppen med Mbappe og Haaland i?

Lad os lege med tanken at vi har €130m at handle for i år, vi får €50m for Varane, og vi venter med at handle, tilskuerne kommer tilbage til stadion, en nyrenoveret perle i smukke Madrid, verdens mest bedste træningsanlæg osv. Bale og resten af skraldet forsvinder og Modric går på pension i USA.
Nye sponsorer skal ind, andre forhandles om og forlænges, hvor meget mon vi har at handle for måske €500m, hvor mange penge har vi til at betale løn for...
De 2 første der købes er Mbappe og Haaland, til den nette sum af €75m,- og s¨er der stadig +€400m at handle for. Hvem skal vi hente? det er bare at vælge.
Med de muligheder vil alle til RM, og det er vel ganske lokkende at vide for både Haaland og Mbappe. Så må vi ta et mellemår i år, hvor jeg stadig ser os som titelfavoritter og vi kan nå OK langt i CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #434 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022
​Hvis man ikke har økonomien til at hente de største drenge, så kunne man tænke ud af boksen og prøve med en anderledes træner. Nuvel, så får jeg altid en mærkelig tiltro til tingene starten af sæsonen, men den største skuffelse for mig er stadig, at vi har ansat Ancelotti. 
Vi kan råbe og skrige så meget om nye spillere. Mærkeligt nok, da vi vel har købt omkring 20 spillere de sidste 4 sæsoner, men hvis træneren ikke kan sætte dem op, så er det jo fucking ligegyldigt. 

Jovic var en kæmpe succes i Tyskland og man køber ham dyrt ind, men vi så hvor hurtigt en forkert træner kan forvandle en succes til en fiasko. Selvfølgelig er jeg heller ikke tilfreds med, at Perez og Zidane har været elendige på transfermarkedet de sidste 5 år, men vi har jo netop fået fornyelse i truppen, så hvad nytter fornyelse hvis træneren ikke er god nok til at forvandle materialet til noget positivt? 
Ancelotti har jo ikke været en succes træner siden Milan tiden, og alligevel var det ikke 100% succes for ham der. 

Ancelotti vil 100% have større chance for succes med Mbappé på holdet end uden ham, men hvorfor ikke ansætte en træner som har større succes med de spillere som er i truppen, som vi har brugt milliarder på allerede. Vi er vel officielt blevet den klub vi er blevet klandret for at være altid. En klub som ødelægger talenter. Før i tiden var der intet hold i det, men man må i den grad sige, at vi har ødelagt mange af de største talenter i verden, for nu bliver de vel ikke engang regnet for at være i top 10 over de største på deres position. 

Tiderne har ændret sig. Psg og City har fået deres 5 år til at få styr på tingene. Chelsea ansatte en rigtig træner og har pengene. Vi kan bare ikke være med der længere. Nyt stadion eller ej, så skal vi tænke ud af boksen. Liverpool viste vejen med at ansætte en ordentlig træner, og Bayern har været kyniske og har jo stort set monopol på det tyske markedet. Vi kan ikke blive ved med at pisse i bukserne for at holde varmen. Det starter trods alt på trænerposten. 

Jeg tror på Ancelotti, fordi jeg rent faktisk synes vores trup er god. Ikke verdensklasse, men spørger du mig er Mason Mount og de spillere heller ikke verdensklasse. Deres potentiale bliver bare udnyttet til perfektion. Det er på tide vi indretter stilen efter de spillere vi har, og ikke har en illusion om, at vores spillere må tilpasse vores kedelige, kyniske og langsomme 90'er spil Zidane og Ancelotti står for. 

Jeg håber Ancelotti gør noget ved Vinicius, Rodrygo og Ødegaard for de 3 spillere har potentialet til at blive de bedste. Der skal bare arbejdes ordentligt med dem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Thomaskjensen

1 år 3 uger siden #435 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=139780 skrev: @PMO, RM lokker med at holdet skal bygges op Mbappe og Haaland, det er dem der skal blive fremtidens superstjerner på verdens fedeste stadion, i klubben med mest historie.
Det der sker på Femenino i år er bare opvarmningen for næste sommer på herrer siden :)

Der kan sagtens komme 4-6 nye spillere ind næste år, det er bare at vælge og vrage, for hvem vil ikke være en del at truppen med Mbappe og Haaland i?

Lad os lege med tanken at vi har €130m at handle for i år, vi får €50m for Varane, og vi venter med at handle, tilskuerne kommer tilbage til stadion, en nyrenoveret perle i smukke Madrid, verdens mest bedste træningsanlæg osv. Bale og resten af skraldet forsvinder og Modric går på pension i USA.
Nye sponsorer skal ind, andre forhandles om og forlænges, hvor meget mon vi har at handle for måske €500m, hvor mange penge har vi til at betale løn for...
De 2 første der købes er Mbappe og Haaland, til den nette sum af €75m,- og s¨er der stadig +€400m at handle for. Hvem skal vi hente? det er bare at vælge.
Med de muligheder vil alle til RM, og det er vel ganske lokkende at vide for både Haaland og Mbappe. Så må vi ta et mellemår i år, hvor jeg stadig ser os som titelfavoritter og vi kan nå OK langt i CL.

Jeg forstår din pointe og din optimisme, men Mbappé er altså ikke gratis. Haaland koster 75, men der skal også lægges sign-on og agent fee til (vi ved alle hvem hans agent er). Mbappé skal også ha en hæderlig sign-on og løn. Der er rigtig mange “hvis’er” i dit opslag, men fin optimisme. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 år 3 uger siden #436 af Thomaskjensen
Det er vel det som tiltaler mig ved at være supporter af RM, man ved aldrig rigtig hvad der kommer ske, men det plejer ikke være kedeligt :)
Det kunne jo også ske at Ancelotti for styr på talenterne så Martin, Rodrigo og Vini får deres gennembrud.

Hvad med Bale, Hazard og Jovic, de har jo været rigtig gode engang, måske igen... Gik du på min joke :) Stopper lige mig selv, det var jo ikke engang sjovt.

Men jeg tror stadig på at 1-2 af de unge kan blive gode nok til RM.

1 år 3 uger siden #437 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022
​Thomas:
Hvem er den mest værdifulde spiller i historien, som vi fik gratis? Hvordan overgik PSG den præstation?

1 år 3 uger siden #438 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022

BBB post=139784 skrev: ​Thomas:
Hvem er den mest værdifulde spiller i historien, som vi fik gratis? Hvordan overgik PSG den præstation?

Han snakker da vel ganske sikkert om Alaba og Donnaruma?
Han mener de mest værdifulde spiller der hentes på "fri transfer". Jeg kan ikke lige på stående fod komme på mere værdifulde spillere der er hentet på fri transfer, så jeg aner ikke om det er faktum eller ej, men det er vel de 2 spillere der tænkes på ?

1 år 3 uger siden #439 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​Lewandowski kom til Bayern på en fri transfer :-) 

LJ16

1 år 3 uger siden #440 af Thomaskjensen
Ja Doc, helt rigtigt, og den eneste spiller vi har hentet på en fri transfeer jeg kan komme i tanke om er vor egen Alaba.

@#7, Lewandowski er nr 3 på listen :)

Goggle var min ven igen da jeg ikke fandt artiklen jeg havde læst det i igen.
technosports.co.in/2021/07/17/top-10-mos...ansfers-in-football/

1 år 3 uger siden #441 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2021-2022
Varane solgt til United.

Vi har ikke længere det stærkeste forsvar.
Skadesplaget Carjaval, Odriziola, Oldboy Marcelo, Mendy, Militao, Nacho og Alaba.

Tilføjelse af kun Vallejo og Gutierrez vil ikke kunne booste forsvaret gevaldigt.

Ud med Marcelo, Vallejo og Odriziola.
Ind med Gutierrez, en højreback og Kounde eller Pau Torres.

Kounde er dog i forhandlinger med Chelsea.

Jeg er godt klar over at denne sæson bliver måske endnu en overlevelse omgang ligesom sidste sæson…men det kan sagtens ende med Europa League til os næste sæson hvis der ikke kommer et par forstærkninger til forsvaret og angrebet.

1 år 3 uger siden #442 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 2021-2022

Doc.juego post=139785 skrev:

BBB post=139784 skrev: ​Thomas:

Han snakker da vel ganske sikkert om Alaba og Donnaruma?
Han mener de mest værdifulde spiller der hentes på "fri transfer". Jeg kan ikke lige på stående fod komme på mere værdifulde spillere der er hentet på fri transfer, så jeg aner ikke om det er faktum eller ej, men det er vel de 2 spillere der tænkes på ?

​Hvordan er Alaba den mest værdifulde spiller i historien?

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 3 uger siden #443 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Kan det passe vi kun har en træningskamp tilbage på programmet ?

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

1 år 3 uger siden #444 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

Cristiano7 post=139791 skrev: Jeg er godt klar over at denne sæson bliver måske endnu en overlevelse omgang ligesom sidste sæson…men det kan sagtens ende med Europa League til os næste sæson hvis der ikke kommer et par forstærkninger til forsvaret og angrebet.

RM skal i hvert fald sørge for ikke at gøre det mere svært for sig selv, hvis de store planer skal lykkes om et år. Svært at lokke med Europa League. 
Det eneste der taler for RM er, at de andre spanske hold også bliver dårligere - måske lige med undtagelse af At. Madrid. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.