Truppen 2021-2022

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #409 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022

PMO post=139618 skrev:

9eren post=139615 skrev: Vi har haft den oppe før. Og ja den bruger som kritiserede træningsforløbet skal måske revurderer kritikken

Jeg skal lige forstå det korrekt. Synes du det vi ser i klippet ovenover, ser godt ud?

​min mening om klippet er faktisk bare en subjektiv holdning, men nu hvor Pintus er kommet til og træningen fortsætter på samme vis, så må jeg forholde mig til hvad de professionelle foretager sig til spillerne. Om det så ser godt ud eller tåbeligt ud, det er jo ikke ensbetydende med det er forkert træning. 

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #410 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139621 skrev:

PMO post=139618 skrev:

9eren post=139615 skrev: Vi har haft den oppe før. Og ja den bruger som kritiserede træningsforløbet skal måske revurderer kritikken

Jeg skal lige forstå det korrekt. Synes du det vi ser i klippet ovenover, ser godt ud?

​min mening om klippet er faktisk bare en subjektiv holdning, men nu hvor Pintus er kommet til og træningen fortsætter på samme vis, så må jeg forholde mig til hvad de professionelle foretager sig til spillerne. Om det så ser godt ud eller tåbeligt ud, det er jo ikke ensbetydende med det er forkert træning. 

Fair nok. Der skal også være en grad af tiltro til den professionelle. Jeg ville dog aldrig sætte mine “klienter” til sådanne øvelser, men de er selvfølgelig heller ikke professionelle fodboldspillere. Jeg vil dog stadig stille mig undrende overfor især “spring på benpres” øvelsen - men nu må vi se om skadesproblemerne fortsætter. 

1 år 10 måneder siden #411 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@PMO, du virker indsat, kan du forklare den øvelse Carvajal laver for mig, ser ud som en 17 årig der træner første dag :) Har øvelsen et navn, jeg spørger for en ven, HA HA HA.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #412 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022

PMO post=139626 skrev:

9eren post=139621 skrev:

PMO post=139618 skrev:

Fair nok. Der skal også være en grad af tiltro til den professionelle. Jeg ville dog aldrig sætte mine “klienter” til sådanne øvelser, men de er selvfølgelig heller ikke professionelle fodboldspillere. Jeg vil dog stadig stille mig undrende overfor især “spring på benpres” øvelsen - men nu må vi se om skadesproblemerne fortsætter. 

​jeg går ikke ud fra, at de professionelle vælger øvelser der er skadelige for spillerne. Nu ved jeg heller ikke hvordan du træner dine klienter. Er det folk som har været ude for ulykker eller arbejder du i et træningscenter?

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved 9eren.

1 år 10 måneder siden #413 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139629 skrev:

PMO post=139626 skrev:

9eren post=139621 skrev:

PMO post=139618 skrev:

​jeg går ikke ud fra, at de professionelle vælger øvelser der er skadelige for spillerne. Nu ved jeg heller ikke hvordan du træner dine klienter. Er det folk som har været ude for ulykker eller arbejder du i et træningscenter?

Nej, det gør de selvfølgelig (forhåbentlig) ikke, men som sagt kan jeg ikke andet end at undre mig over øvelsen. Men igen, jeg arbejder ikke med atleter, men med genoptræning af folk med skader, samt ældre mennesker. 
Summa summarum, jeg vil aldrig selv lave den øvelse eller  anbefale nogen at lave den. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 10 måneder siden #414 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022
 Ja det er interressant hvordan den kære Ancelotti vil sætte truppen sammen til næste sæson.
jeg ville nok sætte den nogenlunde sammen på følgende måde. Det er set i lyset af hvad jeg selv mener er ”realistisk” dvs. jeg tror desværre ikke på Mbappe eller Haaland. Ligesom jeg desværre heller ikke tror Varane er at finde i truppen i næste sæson.
Jeg tager udgangspunkt i at truppen skal have ca. 25 spillere, og til nøds kan der hentes nogen op fra Castilla.
De spillere som jeg har med på de yderste pladser er markeret med ()

Målmænd (3)
Courtois, Lunin og en spiller fra Castilla, jeg er egentlig ligeglad med hvem.

Forsvar 8(9) spillere:
Alaba, Mendy, Gutierez, Marcelo, Nacho, Militao, Vallejo, Carvajal (Odriozola) 

Midtbane 6(8) Spillere:
Casemiro, Blanco, Kroos, Modric, Ødegaard, Valverde. (Ceballos) (Kubo) 

Angreb 5(6) spillere:
Benzema, Lucas V, Rodrygo, Vini, Hazard (Mariano) 

Dette giver en trup på 22-26 mand. Dvs. umiddelbart skal 1 vælges fra, her ville jeg nok vælge Ceballos.
Dog kan det revurderes alt efter evt. tilføjelser i truppen, får man fx en Haaland (som jeg ikke tror) så ville jeg selvfølgelig klart forsøge at komme af med Mariano. 

UD:
Isco (ligegyldig på holdet, man kan formentlig tjene lidt mønt på ham. 10-45 mil.
Asensio( kan generere lidt penge, og er fuldstændig ligegyldig på holdet). 30-60 mil.
Varane (ville gerne beholde ham, men jeg tror han vil videre) 50-90 mil.
Jovic (Man kan formentlig tjene mere på ham end Mariano, og jeg mener de er stort set ligeværdige. Man kan nok tjene en lille skilling, men mindre end vi gav i sin tid) 20-40 mil. 

Priserne er estimeret ret bredt. Jeg har lavet et interval fra et pessimistisk til et ok optimistisk synspunkt, generelt tror jeg på priser i midten af intervallerne.
Dette vil generere en indkomst på 110-235 mil.

NB: Kunne man få bare noget der minder om en acceptabel pris for Hazard, ville jeg mene man skulle sælge, fx 40-50 mil. Men jeg tror ikke på at det sker. 

Der er derved mulighed for at spare op, eller bruge pengene på andre spillere, men jeg tror ikke vi ser nogen spændende handler når det kommer til spiller signings. 
Lige nogle tanker om nogle af spillerne. 

Marcelo:
er selvfølgelig ikke førstevalg på VB, og kan man få en ok pris for ham, og vil han væk, så er han langt fra uundværlig. Når det er sagt, så er han en legende i klubben, og har IMO stadig en rolle at spille, om end den er anderledes end tidligere. Først og fremmest som socialt omdrejningspunkt, samt legende status og til at hjælpe de yngre.
Han er ganske udmærket som wingback, og en god mulighed hvis Ancelotti på et tidspunkt vil spille 5-3-2.
Desuden er han stadig en habil offensiv back, så skal et mål bare scores, er det fint at sætte ham ind de sidste 15-20 min. Han har trods alt bedre offensive stats end mendy. 2 assist i la liga, 1 assist i Cl. Vs mendys 0. På under halvdelen af minutterne. Dog har Mendy scoret 2 mål, men med mere end dobbelt så mange minutter på banen. Således er Marcelo mere effektiv offensivt (statistisk set). 

Odriozola:
var OK som back up. Men ikke en nødvendighed. Både Nacho, Lucas V og selvfølgelig Carvajal kan dække HB. 

Kubo:
på et ydre mandat. Jeg synes dog han er spændende, og så er han alsidig og kan dække mange positioner. Højre kant, her kan det næsten ikke være mere ringe end mulighederne sidste sæson.
Han kan spille 10’er og være ”back up” for fx ødegaard, såfremt Ancelotti spiller med 10’er.
Han kan også fungere som midtbane spiller længere til bage ved fx 433. Her er dog tung konkurrence. Hellere at han er i klubben end et skuffende lejeophold. Såfremt det ikke er holdbart, kan han lejes ud i januar vinduet.  

Med denne trup ser jeg flere potentielle startopstillinger.
Man kan spille 433, eller med diamant 442. Man kan spille 532, eller 4231.

Generelt har man nogle boldsikre midtbanespillere, boks til boks (valverde) og kreative spillere. Så alt i alt er der potentiale for et alsidigt hold, det kunne være bedre, men set med realistiske briller tror jeg ovenstående kunne være realistisk, men jeg tror ikke helt truppen ender således, vi har nok både Isco og Asensio i truppen.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Doc.juego.

1 år 10 måneder siden #415 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Truppen 2021-2022

Doc.juego post=139633 skrev:  Ja det er interressant hvordan den kære Ancelotti vil sætte truppen sammen til næste sæson.
jeg ville nok sætte den nogenlunde sammen på følgende måde. Det er set i lyset af hvad jeg selv mener er ”realistisk” dvs. jeg tror desværre ikke på Mbappe eller Haaland. Ligesom jeg desværre heller ikke tror Varane er at finde i truppen i næste sæson.
Jeg tager udgangspunkt i at truppen skal have ca. 25 spillere, og til nøds kan der hentes nogen op fra Castilla.

Målmænd (3)

Forsvar 8(9) spillere:

Midtbane 6(8) Spillere:

Angreb 5(6) spillere:

Dette giver en trup på 22-26 mand. Dvs. umiddelbart skal 1 vælges fra, her ville jeg nok vælge Ceballos.
Dog kan det revurderes alt efter evt. tilføjelser i truppen, får man fx en Haaland (som jeg ikke tror) så ville jeg selvfølgelig klart forsøge at komme af med Mariano. 

UD:
Isco (ligegyldig på holdet, man kan formentlig tjene lidt mønt på ham. 10-45 mil.
Asensio( kan generere lidt penge, og er fuldstændig ligegyldig på holdet). 30-60 mil.
Jovic (Man kan formentlig tjene mere på ham end Mariano, og jeg mener de er stort set ligeværdige. Man kan nok tjene en lille skilling, men mindre end vi gav i sin tid) 20-40 mil. 

Priserne er estimeret ret bredt. Jeg har lavet et interval fra et pessimistisk til et ok optimistisk synspunkt, generelt tror jeg på priser i midten af intervallerne.

NB: Kunne man få bare noget der minder om en acceptabel pris for Hazard, ville jeg mene man skulle sælge, fx 40-50 mil. Men jeg tror ikke på at det sker. 

Der er derved mulighed for at spare op, eller bruge pengene på andre spillere, men jeg tror ikke vi ser nogen spændende handler når det kommer til spiller signings. 

Marcelo:
er selvfølgelig ikke førstevalg på VB, og kan man få en ok pris for ham, og vil han væk, så er han langt fra uundværlig. Når det er sagt, så er han en legende i klubben, og har IMO stadig en rolle at spille, om end den er anderledes end tidligere. Først og fremmest som socialt omdrejningspunkt, samt legende status og til at hjælpe de yngre.
Han er ganske udmærket som wingback, og en god mulighed hvis Ancelotti på et tidspunkt vil spille 5-3-2.
Desuden er han stadig en habil offensiv back, så skal et mål bare scores, er det fint at sætte ham ind de sidste 15-20 min. Han har trods alt bedre offensive stats end mendy. 2 assist i la liga, 1 assist i Cl. Vs mendys 0. På under halvdelen af minutterne. Dog har Mendy scoret 2 mål, men med mere end dobbelt så mange minutter på banen. Således er Marcelo mere effektiv offensivt (statistisk set). 

Odriozola:
var OK som back up. Men ikke en nødvendighed. Både Nacho, Lucas V og selvfølgelig Carvajal kan dække HB. 

Kubo:
på et ydre mandat. Jeg synes dog han er spændende, og så er han alsidig og kan dække mange positioner. Højre kant, her kan det næsten ikke være mere ringe end mulighederne sidste sæson.
Han kan spille 10’er og være ”back up” for fx ødegaard, såfremt Ancelotti spiller med 10’er.
Han kan også fungere som midtbane spiller længere til bage ved fx 433. Her er dog tung konkurrence. Hellere at han er i klubben end et skuffende lejeophold. Såfremt det ikke er holdbart, kan han lejes ud i januar vinduet.  

Generelt har man nogle boldsikre midtbanespillere, boks til boks (valverde) og kreative spillere. Så alt i alt er der potentiale for et alsidigt hold, det kunne være bedre, men set med realistiske briller tror jeg ovenstående kunne være realistisk, men jeg tror ikke helt truppen ender således, vi har nok både Isco og Asensio i truppen.

​Du glemmer Bale, som er tilbage i madrid. Jeg tror på, at han med ancelotti kan gøre en god figur.

1 år 10 måneder siden #416 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=139628 skrev: @PMO, du virker indsat, kan du forklare den øvelse Carvajal laver for mig, ser ud som en 17 årig der træner første dag :) Har øvelsen et navn, jeg spørger for en ven, HA HA HA.

Øvelsen hedder Hip Thrust og er virkelig en god øvelse for balder og lår. Alt efter hvor tæt på kroppen du vælger at placere dine ben. Det er primært mest kvinder der laver den, men den indgår til tider i mit eget program for variation og kvalitetens skyld.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 år 10 måneder siden #417 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
Hip thrusts og glute bridges har sgu aldrig skadet nogen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 10 måneder siden #418 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022

Dragam post=139634 skrev:

Doc.juego post=139633 skrev:  Ja det er interressant hvordan den kære Ancelotti vil sætte truppen sammen til næste sæson.

Målmænd (3)

Forsvar 8(9) spillere:

Midtbane 6(8) Spillere:

Angreb 5(6) spillere:

UD:

Marcelo:

Odriozola:

Kubo:

​Du glemmer Bale, som er tilbage i madrid. Jeg tror på, at han med ancelotti kan gøre en god figur.

​du har helt ret, ham har jeg glemt. Jeg tror også han bliver i denne sæson, og ancelotti får en god figur ud af ham eller ej kan jeg tvivle på. Men omend kan han kun være bedre end hvad vi har set fra vores højre wing.
Ham tager dog formentlig en non EU plads  så skal Vini eller rodrygo videre. Her tror jeg mest på at få rodrygo lejet ud, Vini bliver i truppen tror jeg. 

1 år 10 måneder siden #419 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
HA HA HA, Hip thrusts og glute bridges, ja de skader sikkert ikke noget, men ikke en øvelse jeg har brugt,
Glute bridges, kommer med i mit daglige program, vældig enkelt øvelse til at få i gang de store muskler i kroppen.

1 år 10 måneder siden #420 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Truppen 2021-2022
​GOOOL KUBO! 1-0 til Japan over Mexico efter 6 min spillet. 
2 mål i 2 kampe indtil videre, han scorede også i Japans 1-0 sejr over Sydafrika. 

Leveret af Kunena Forum
Annonce