Truppen 2021-2022
Som jeg har læst det lyder det til at de får penge nu.El Siete post=139947 skrev:
Er det TV-rettigheder, eller hvad smider de pengene efter? Og får klubberne disse penge nu?Kiwes post=139944 skrev: OFFICIAL: La Liga confirms an agreement reached with the CVC international investment fund to insert €2.7 billion into the competition and the clubs.
La Liga has the agreement with CVC to inject €2.7 billion for 10% rights. 15% of this will go directly to reinforce club’s squads. Barcelona will receive €270m - can help aid Messi’s renewal. Real Madrid will receive €261m - can help aid Mbappe’s arrival @marca.
Lyder sku ikke som nogen dum ide...
Operationen vil blive gennemført ved oprettelsen af et nyt selskab, hvortil LaLiga vil bidrage med alle sine virksomheder, datterselskaber og joint ventures, og hvor CVC vil have en minoritetsandel på cirka 10% af kapitalen (google translate fra marca).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Så skal truppen gerne styrkes med et par spillere! Men først skal der jo arbejdes på at få et par spillere solgt væk for at give plads…
Forhåbentlig kommer der forstærkninger i forsvaret og angrebet.
Håber på enten Kounde(kan spille i højreback) /Laporte/Pau, Mbappe eller Haaland og en midtbanespiller.…..
August transfermåned bliver forhåbentlig positiv end det var i juni og juli.
Det vil naturligvis fungere som en redningskrans til de klubber, der ikke har været i stand til at holde økonomien ovenvande under pandemien. Bl.a. vil det kunne hjælpe Barcelona med at give Messi en ny kontrakt. Vores klub, på den anden side, har dog håndteret pandemien rigtigt fint, og har gjort et godt stykke arbejde for at holde os ovenvande, selv om det har krævet salg af både aktuelle (Varane, Ramos) og fremtidige stjerner (Hakimi, Reguilon).
Klubben har altså arbejdet hårdt og truffet svære beslutninger for at stå i en situation, hvor vi reelt set ikke har behov for de €261 mio. De ville helt klart være rare at have til at forstærke truppen denne sommer, men hvis det betyder mindre del af indtægterne i fremtiden, så virker det altså som en meget kortsigtet løsning, som blot vil ende med at redde vores rivaler ud af deres problemer, samtidig med at den vil tage fremtidige penge fra os alle.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Investeringen er åbenbart godkendt af samtlige klubber på nær... Real Madrid.doven post=139959 skrev: Håber ikke den aftale går igennem, for synes virkeligt det lyder som lidt af en skodaftale for os. CVC er jo ikke nogen velgørenhed der giver penge ud, og de forventer helt klart selv at tjene penge på den aftale. De €2,7 mia. vil altså give dem 10% af La Ligas fremtidige indtægter, og selv om klubberne lige her og nu vil kunne nyde godt af de 15%, de får ud af det, så betyder det bare at vi får en mindre del af kagen i det lange løb, efter et stykke af den nu vil skulle gå til CVC.
Det vil naturligvis fungere som en redningskrans til de klubber, der ikke har været i stand til at holde økonomien ovenvande under pandemien. Bl.a. vil det kunne hjælpe Barcelona med at give Messi en ny kontrakt. Vores klub, på den anden side, har dog håndteret pandemien rigtigt fint, og har gjort et godt stykke arbejde for at holde os ovenvande, selv om det har krævet salg af både aktuelle (Varane, Ramos) og fremtidige stjerner (Hakimi, Reguilon).
Klubben har altså arbejdet hårdt og truffet svære beslutninger for at stå i en situation, hvor vi reelt set ikke har behov for de €261 mio. De ville helt klart være rare at have til at forstærke truppen denne sommer, men hvis det betyder mindre del af indtægterne i fremtiden, så virker det altså som en meget kortsigtet løsning, som blot vil ende med at redde vores rivaler ud af deres problemer, samtidig med at den vil tage fremtidige penge fra os alle.
Brylle post=139803 skrev:
Men vi ved jo alle godt at det selvfølgelig kommer til at ske, når den første kamp spilles. Det der er at tale meget udenom. Barcelona er klart forstærket og kan sagtens vise sig at blive modbydelige hvis deres nyindkøb slår til.PMO post=139802 skrev:
JesperThomsen post=139801 skrev:
Så du mener simpelthen at Messi ikke er på holdkortet når første kamp i ligaen går i gang?!PMO post=139800 skrev:
JesperThomsen post=139799 skrev:
PMO post=139798 skrev:
Cristiano7 post=139791 skrev: Jeg er godt klar over at denne sæson bliver måske endnu en overlevelse omgang ligesom sidste sæson…men det kan sagtens ende med Europa League til os næste sæson hvis der ikke kommer et par forstærkninger til forsvaret og angrebet.
RM skal i hvert fald sørge for ikke at gøre det mere svært for sig selv, hvis de store planer skal lykkes om et år. Svært at lokke med Europa League.
Det eneste der taler for RM er, at de andre spanske hold også bliver dårligere - måske lige med undtagelse af At. Madrid.
Hvordan er Barcelona blevet dårligere?
Ja eftersom Messi stadig ikke er i klubben og klubben ikke kan registrere ham, vil jeg mene de er blevet dårligere.
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/kun-en-uge-ti...plads-med-messi.html
Jeg forholder mig egentlig bare til facts. Pt er Messi ikke Barcelonaspiller.
Jeg kan, set i lyset af nyheden om Messis afgang, ikke lade være med at smile lidt over den "bedre vidende" tankegang.
- Brylle
- Gæst
-
Det kan jeg heller ikke. Det ser lidt dumt ud nu :D
Men sådan er det. Jeg må indrømme at det er helt sort for mig hvordan de kan sejle så meget. Men der kan man bare se. Du fik ret. Jeg var oprigtigt ikke et sekund i tvivl om at folk på sådan en post kan løse de problemer eller som minimum lade være at ende derude. Men så fik vi da også reddet Dios’ dag samtidig
Brylle post=139997 skrev: @PMO
Men sådan er det. Jeg må indrømme at det er helt sort for mig hvordan de kan sejle så meget. Men der kan man bare se. Du fik ret. Jeg var oprigtigt ikke et sekund i tvivl om at folk på sådan en post kan løse de problemer eller som minimum lade være at ende derude. Men så fik vi da også reddet Dios’ dag samtidig
Men lad os nu se hvordan det udfolder sig i løbet af de næste par uger ;)
- Brylle
- Gæst
-
Måske du får den lige tilbage i hovedet :*PMO post=139998 skrev:
Brylle post=139999 skrev:
Måske du får den lige tilbage i hovedet :*PMO post=139998 skrev:
Det er det jeg frygter :D
Donde está la biblioteca?