Truppen 2021-2022

1 år 2 uger siden #469 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​Carvajal forlænger kontrakten til 2025. Hvad tænker I om den? Jeg er lidt bekymret for tanken om at lave så lange aftaler med folk på hans alder. Især når de er så skadesplaget som ham. Carvajal på sit topniveau er en no brainer, men jeg havde foretrukket lidt kortere aftaler så vi ikke potentielt står med en 33-årig spiller som igen står i vejen for store talenter såfremt han ikke kommer sig over skaderne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #470 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=139850 skrev: ​Carvajal forlænger kontrakten til 2025. Hvad tænker I om den? Jeg er lidt bekymret for tanken om at lave så lange aftaler med folk på hans alder. Især når de er så skadesplaget som ham. Carvajal på sit topniveau er en no brainer, men jeg havde foretrukket lidt kortere aftaler så vi ikke potentielt står med en 33-årig spiller som igen står i vejen for store talenter såfremt han ikke kommer sig over skaderne.

Har man ikke en politik om kun at tilbyde korte forlængelser til spillere over de 30, men Carvajal, 6 måneder fra at fylde 30, forlænger med 4 år. 
Som du siger, når han er på sit topniveau er det en no brainer, men det er en spiller der var ude et halvt år og 36 kampe i sidste sæson.

Er da glad for at han forlænger, men det er måske ikke lige en lang forlængelse til Carvajal der virkelig får fansene hyped op til den kommende sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 2 uger siden #471 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​Jeg vil håbe at man ved noget om Carvajal i klubben, som vi almindelige fans ikke ved, for Carvajal har længe lignet en spiller hvor formkurven har været Marcelo-agtig. Lige nu og her, især med tanke på hans sidste sæson, så ligner det endnu en klassisk Florentino forlængelse, som man bliver svært træt af inden længe. 

Men jeg kan sgu også godt lide Carvajal, og hans topniveau er fornemt, og jeg håber inderligt at han finder det frem i den kommende sæson, jeg kan virkelig snart ikke holde til flere skader til profilerne i klubben... 

LJ16

1 år 2 uger siden #472 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=139850 skrev: ​Carvajal forlænger kontrakten til 2025. Hvad tænker I om den? Jeg er lidt bekymret for tanken om at lave så lange aftaler med folk på hans alder. Især når de er så skadesplaget som ham. Carvajal på sit topniveau er en no brainer, men jeg havde foretrukket lidt kortere aftaler så vi ikke potentielt står med en 33-årig spiller som igen står i vejen for store talenter såfremt han ikke kommer sig over skaderne.

​jeg synes det er dybt godnat. 
man vil ikke give en af de bedste CB i verden 2 år selv om han er kæmpe legende, så det ender med at han smutter til PSG fordi  man har en 30 års politik.
Men carvajal der har været svag det seneste halvanden år, hvor hans skades historik især har været bekymrende det sidste år, og niveauet generelt har været lidt dalende og han ikle har været top 5 hb i en 2-3 år. 
han får lige en kontrakt mwd + 4 år til 2025.

det virker så dumt... jeg ser bare endnu et Bale/hazard/isco scenarie foran mig  med dyre spillere på kontrakt man ikke kan komme af med.

Så bliver man ekstra bitter når man lader Ramos gå.. især fordi de var verdens værste holdte hemmelighed at Varane ville til England, eller som minimum noget nyt.

1 år 2 uger siden #473 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 2021-2022

Jeg er meget skeptisk. Jeg elsker Carvajal, og betragter ham som den bedste højreback i Real Madrids historie, men jeg har svært ved at ignorere skaderne, alderen og kontraktlængden. Det skriger, for mig, af en forlængelse, som vi fans kommer til at bande og svovle langt væk om et par sæsoner.

Jeg håber naturligvis på at blive modbevist, men Carvajal missede immervæk 36 kampe i sidste sæson og virkede aldrig til at være i stand til at komme sig ordentlig over sine muskelskader. Jeg havde nok også foretrukket en kontrakt frem til 2023, som man ditto udstyrer Benzema med om nogle dage.

Men han er en stor skikkelse, og han bliver vigtig i Real Madrids omklædningsrum med tabene af Ramos og Varane. Det må vi heller ikke undervurdere. Desuden også en spiller de unge spillere kan spejle sig i.

Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved Daniel.

1 år 2 uger siden #474 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022
​@Daniel

Det er faktisk en god pointe at han er en stor skikkelse og en spiller som har været her i rigtig mange år. Hvis han er fit for fight, så kan det måske være vigtig i et nyt forsvar. Det er ikke et "lad os give ham 4 år-argument, men det er da et eller andet :D

1 år 2 uger siden #475 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Ved ikke om dette kommer i kølvandet på at ESL som alle jo godt vidste ikke var ulovlig og at ingen af klubberne kan straffes. INGEN.
Men det vrimler med rygter på nettet, Pau Torres er tæt på, Pogba overvejer sine muligheder og Mbappe er sur over at lydfiler er kommet ud at han drømmer om at vinde CL med PSG, privat samtale/(rygter om) med Neymar under en træning tydeligvis.

Kan det være sådan at Perez ikke var 110% sikker på at få medhold og nu ruller maskineriet, POT-Drengene (ha, den var da sjov)... Må hellere til at forberede lidt lyd :)

Igen, havde vi 130 mille, har solgt Varane, måske Martin til Arsenal kan der vel godt blive råd til en trio bestående af Pau Torres, Pogba og Mbappe... 2 af 3 kan jeg leve med :)

1 år 2 uger siden #476 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Finder ingen bedre tråd at skrive i, men enligt ABC Deportas nægter Benzema at forlænge sin kontrakt til 2024.

Skal vi lige lade den synke ind...

Anledningen er dog en helt anden end man nok lige går og tænker på, da han er nervøs for at hans nivå er faldende og han vil ikke være et problem for klubben. Han skulle efter sigende være klar til at gå ned i løn 10% næste år og yderligere 15% året derpå, men vil altså ikke forlænge til 2024.
OM dette er sandt, så må jeg lige ind og redigere i nogle af de indlæg hvor jeg har været kritisk mod hans personlighed, og helt enkelt erkende at jeg havde kapitalt fejl.

www.managingmadrid.com/2021/8/2/22605151...til-2024-report-2021

1 år 2 uger siden #477 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Truppen 2021-2022
​Er jeg den eneste der sidder med tanke om at Valverde kan blive meget afgørende for vores succes i den kommende sæson?

Holder han sig skadesfri, mener jeg hans dynamik på midtbanen er det vores hold har manglet allermest fra sidste sæson, udover flere mål fra andre Benzema selvfølgelig.. 

1 år 2 uger siden #478 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2021-2022
Fede Valverde kan blive en ny Lothar Matthaüs

1 år 2 uger siden #479 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022
.
Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved Petroleum.

1 år 2 uger siden #480 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022

Jakobsif555 post=139922 skrev: ​Er jeg den eneste der sidder med tanke om at Valverde kan blive meget afgørende for vores succes i den kommende sæson?

Holder han sig skadesfri, mener jeg hans dynamik på midtbanen er det vores hold har manglet allermest fra sidste sæson, udover flere mål fra andre Benzema selvfølgelig.. 

​ENIG!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.