Truppen 2021-2022

1 år 1 måned siden #481 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Truppen 2021-2022

Thomaskjensen post=139921 skrev: Finder ingen bedre tråd at skrive i, men enligt ABC Deportas nægter Benzema at forlænge sin kontrakt til 2024.

Skal vi lige lade den synke ind...

Anledningen er dog en helt anden end man nok lige går og tænker på, da han er nervøs for at hans nivå er faldende og han vil ikke være et problem for klubben. Han skulle efter sigende være klar til at gå ned i løn 10% næste år og yderligere 15% året derpå, men vil altså ikke forlænge til 2024.
OM dette er sandt, så må jeg lige ind og redigere i nogle af de indlæg hvor jeg har været kritisk mod hans personlighed, og helt enkelt erkende at jeg havde kapitalt fejl.

www.managingmadrid.com/2021/8/2/22605151...til-2024-report-2021

​Kunne man ikke vende den om og gøre ham lidt mere grådig? Måske vil han ikke forlænge, fordi han er nervøs for at han ikke kan leve op til kontraktens milepæle (som udløber bonus), hvorfor han vil få sværere ved at opnå en god løn i takt med at hans præstationer bliver dårligere og dårligere? Blot en tanke. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #482 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
@Petroleum, bestemt, alt er muligt, måske han ikke er tilfreds med at gå med 10% og derefter 15% i løn, og vil ikke blive i klubben for længe da han inderst inde vil til USA eller Kina og tjene kassen.

Jeg blev bare så glad og varm om hjertet når jeg læste det. Så blond som jeg også er, så vælger jeg at tro på den positive/naive del af historien :)

1 år 1 måned siden #483 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2021-2022

Jakobsif555 post=139922 skrev: ​Er jeg den eneste der sidder med tanke om at Valverde kan blive meget afgørende for vores succes i den kommende sæson?

Holder han sig skadesfri, mener jeg hans dynamik på midtbanen er det vores hold har manglet allermest fra sidste sæson, udover flere mål fra andre Benzema selvfølgelig.. 

Helt enig, har også tidligere på sommeren udtrykt bekymring for en Kroos - Modric midtbane igen. Individuelt har de begge stadig niveauet, men sammen fungerer de altså bare ikke mere. De simpelthen begge for langsome og sløve, og det synes jeg vi så i mange kampe men selvfølgelig især imod Chelsea. Har ikke noget imod vi spiller med dem sammen from time to time, men det skal simpelthen ikke være vores go-to midtbane en sæson mere. Håber både Valvarde og eventuelt Ødegaard får en masse spilletid.

1 år 1 måned siden #484 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022
Jeg saa hele U23 kampen mellem Spanien og Japan, hvor Kubo, Vallejo og Asensio alle fik spilletid, her lige lidt observationer:

Kubo: Japaneren spillede i en fri rolle som en slags haengende angriber. Det er tydeligt at se at han er den teknisk staerkeste paa det japanske hold, men da Japan ikke havde meget at byde paa, paa banens sidste 3.del, saa blev det aldrig overbevisende fra Kubo. Rent positions maessigt er det svaert at bedoemme ham med Real oejne, da det er svaert at forstille sig at han ville kunne faa samme rolle paa det nuvaerende Madrid hold. Det var tydeligt at defensiven baade er hans svage side, men klart ogsaa det han gider at arbejde mindst for, hvilket jeg personligt ogsaa synes er synd set med Real Briller, da han som spiller langt fra er god nok rent offensivt til at man kan give ham frikort i defensiven.

Vallejo: Af en eller anden aarsag fik han lov til at begaa sig paa Hoejre back, hvilket naturligvis langt fra var overbevisende. Jeg havde helt glemt hvor sindsygt daarlig han er med bolden i foedderne, man fik lyst til at kradse oejnene ud paa sig selv naar han havde bolden, og han fik absolut intet offensivt skabt. Selvom han er en klodshans paa banen, har han en fysisk styrke som kom til sin ret imod de smaa Japanere baade ved jorden og i luften, men paa farten kunne han slet ikke foelge med de hurtige og vaevre spillere. Bedoemt paa denne praestation, vil det vaere helt naturligt at give Chust chancen naeste season og faa sendt Vallejo endegyldigt afsted, for dette niveau kommer til at koste vigtige point i Madrid.

Asensio: Blev skiftet ind sent i kampen, men med ekstra tiden fik han omkring 40min paa banen. Ser man bort fra hans flotte maal, saa var han den eneste af Spaniens offensive spillere som man ikke kan ryste paa hovedet af. Det der dog var mest bemaekelses vaerdigt, var at Asensio blev spillet paa den helt rigtige maade, hvor han fik plads til at glide paa tvaers af banen og dukkede op paa begge kanter hvor han kunne smide en haandfuld kvalitets indlaeg ind i boksen, samt ogsaa kom med i feltet og bandt spillet sammen imellem kaederne. Det var ikke fordi han spillede fantastisk, men det gav minder tilbage til den Asensio vi saa under Zidane's foerste periode i Madrid. Haaber at Ancelotti har set med idag, saa Asensio ikke bare blir smidt ud til Hoejre sidelinje, for det blir aldrig en success.

Og til de mange af jer der ikke saa kampen, saa skal i vaere glade for det, for isaer Spanien spillede horribelt daarligt, mindede om et 1. divisions hold dagen efter en bytur, hvor isaer Rafa Mir nok spillede karrierens daarligste kamp, men spillere som Olmo, Oyarzabal, Pedri, Cucurella osv gaar heller ikke fri, de var tamme og ide forladte at se paa, selv for et U23 hold, saa Asensio vinder en nem MOTM!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #485 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Farvel til efteråret for Kroos. Ude i op til 3
Måneder med lyskenskade.

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

1 år 1 måned siden #486 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

9eren post=139936 skrev: Farvel til efteråret for Kroos. Ude i op til 3
Måneder med lyskenskade.

​Han blir slet ikke savnet, vi har jo Isco og Ceballos ;-)

Donde está la biblioteca?

1 år 1 måned siden #487 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2021-2022
​Hvis vi nu skulle få en længerevarende skade, så er jeg i det mindste glad for at det er en rolle som vi nemt kan dække ind af andre. Ærgeligt, men vi overlever nok uden Kroos i starten. Modric, Casemiro, Valverde, Ødegaard, Blanco burde være nok.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 1 måned siden #488 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022
Intet er så dårligt at det ikke er godt for noget ...

Det må jo betyde at vi kommer til at se meget mere til Valverde og Ødegaard, som så også skal steppe alvorligt op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 år 1 måned siden #489 af Kiwes
OFFICIAL: La Liga confirms an agreement reached with the CVC international investment fund to insert €2.7 billion into the competition and the clubs.

​La Liga has the agreement with CVC to inject €2.7 billion for 10% rights. 15% of this will go directly to reinforce club’s squads. Barcelona will receive €270m - can help aid Messi’s renewal. Real Madrid will receive €261m - can help aid Mbappe’s arrival @marca.

Lyder sku ikke som nogen dum ide...

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 1 måned siden #490 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2021-2022

Kiwes post=139944 skrev: OFFICIAL: La Liga confirms an agreement reached with the CVC international investment fund to insert €2.7 billion into the competition and the clubs.

​La Liga has the agreement with CVC to inject €2.7 billion for 10% rights. 15% of this will go directly to reinforce club’s squads. Barcelona will receive €270m - can help aid Messi’s renewal. Real Madrid will receive €261m - can help aid Mbappe’s arrival @marca.

​Og hvorfor er det lige at Barca får 9 mio Euro mere end os? Fordi de skal belønnes for at være elendige til at styre deres egen økonomi?

1 år 1 måned siden #491 af Kiwes

mohbar post=139945 skrev:

Kiwes post=139944 skrev: OFFICIAL: La Liga confirms an agreement reached with the CVC international investment fund to insert €2.7 billion into the competition and the clubs.

​Og hvorfor er det lige at Barca får 9 mio Euro mere end os? Fordi de skal belønnes for at være elendige til at styre deres egen økonomi?

​Noget med at det handler om de sportslige resultater over de seneste 7 år i ligaen.

1 år 1 måned siden #492 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2021-2022

​Er det TV-rettigheder, eller hvad smider de pengene efter? Og får klubberne disse penge nu?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum