Truppen 2021-2022

1 år 4 måneder siden #457 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022

PMO post=139807 skrev:

Brylle post=139803 skrev:

PMO post=139802 skrev:

JesperThomsen post=139801 skrev:

PMO post=139800 skrev:

JesperThomsen post=139799 skrev:

PMO post=139798 skrev:

Cristiano7 post=139791 skrev: Jeg er godt klar over at denne sæson bliver måske endnu en overlevelse omgang ligesom sidste sæson…men det kan sagtens ende med Europa League til os næste sæson hvis der ikke kommer et par forstærkninger til forsvaret og angrebet.

RM skal i hvert fald sørge for ikke at gøre det mere svært for sig selv, hvis de store planer skal lykkes om et år. Svært at lokke med Europa League. 
Det eneste der taler for RM er, at de andre spanske hold også bliver dårligere - måske lige med undtagelse af At. Madrid. 

Hvordan er Barcelona blevet dårligere?

Ja eftersom Messi stadig ikke er i klubben og klubben ikke kan registrere ham, vil jeg mene de er blevet dårligere. 

​Så du mener simpelthen at Messi ikke er på holdkortet når første kamp i ligaen går i gang?!

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/kun-en-uge-ti...plads-med-messi.html

Jeg forholder mig egentlig bare til facts. Pt er Messi ikke Barcelonaspiller. 

​Men vi ved jo alle godt at det selvfølgelig kommer til at ske, når den første kamp spilles. Det der er at tale meget udenom. Barcelona er klart forstærket og kan sagtens vise sig at blive modbydelige hvis deres nyindkøb slår til.

Altså Messi er ikke Barcelonaspiller og før han kan registreres og aftalen godkendes skal klubben skille sig af med flere spillere. Hvordan er det at tale udenom, når jeg forholder mig til virkeligheden?

Jeg er helt på linje med at Messi sikkert spiller i Barcelona (igen), men Barcelona står altså overfor en vanskelig situation som ikke bare lige kan løses mes det samme. Pt er Messi lige så meget Barcelonaspiller, som Mbappé er Real Madrid spiller. 

​Men det ændrer jo ikke på at din påstand om at Barcelona er blevet dårligere, er helt ude i hampen. For selvfølgelig får de styr på det, og alle spillere kommer til at være klar til den første runde. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #458 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen 2021-2022

Brylle post=139812 skrev:

PMO post=139807 skrev:

PMO post=139802 skrev:

PMO post=139800 skrev:

PMO post=139798 skrev:

Cristiano7 post=139791 skrev: Jeg er godt klar over at denne sæson bliver måske endnu en overlevelse omgang ligesom sidste sæson…men det kan sagtens ende med Europa League til os næste sæson hvis der ikke kommer et par forstærkninger til forsvaret og angrebet.

RM skal i hvert fald sørge for ikke at gøre det mere svært for sig selv, hvis de store planer skal lykkes om et år. Svært at lokke med Europa League. 
Det eneste der taler for RM er, at de andre spanske hold også bliver dårligere - måske lige med undtagelse af At. Madrid. 

Ja eftersom Messi stadig ikke er i klubben og klubben ikke kan registrere ham, vil jeg mene de er blevet dårligere. 

​Så du mener simpelthen at Messi ikke er på holdkortet når første kamp i ligaen går i gang?!

​Men vi ved jo alle godt at det selvfølgelig kommer til at ske, når den første kamp spilles. Det der er at tale meget udenom. Barcelona er klart forstærket og kan sagtens vise sig at blive modbydelige hvis deres nyindkøb slår til.

Altså Messi er ikke Barcelonaspiller og før han kan registreres og aftalen godkendes skal klubben skille sig af med flere spillere. Hvordan er det at tale udenom, når jeg forholder mig til virkeligheden?

Jeg er helt på linje med at Messi sikkert spiller i Barcelona (igen), men Barcelona står altså overfor en vanskelig situation som ikke bare lige kan løses mes det samme. Pt er Messi lige så meget Barcelonaspiller, som Mbappé er Real Madrid spiller. 

​Men det ændrer jo ikke på at din påstand om at Barcelona er blevet dårligere, er helt ude i hampen. For selvfølgelig får de styr på det, og alle spillere kommer til at være klar til den første runde. 

Messi spiller ikke i klubben, derfor er Barcelona naturligvis dårligere nu, end for én måned siden. Det er da krystalklart for enhver. Alt ude i fremtiden er ikke interessant, når der snakkes om NUVÆRENDE forfatning.

1 år 4 måneder siden #459 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​Men er det ikke kun "ude i fremtiden" som er interessant at snakke om? Det er vel fløjtende ligegyldigt om et hold ser stærkt ud i preseason, eller hvad?

Du skriver jo også selv "Det eneste der taler for RM er, at de andre spanske hold også bliver dårligere - måske lige med undtagelse af At. Madrid." Men det bliver Barcelona vel ikke, nu når Messi med 100% sikkerhed er i startopstillingen når sæsonens første kamp skal spilles, noget du endda selv er enig i. Altså er det vel ikke holdets nuværende tilstand du selv refererer til?

Beklager jeg blander mig, men det virkede sgu som en for sjov diskussion at gå glip af. :-D 

EH7

1 år 4 måneder siden #460 af PMO

-#7- post=139814 skrev: ​Men er det ikke kun "ude i fremtiden" som er interessant at snakke om? Det er vel fløjtende ligegyldigt om et hold ser stærkt ud i preseason, eller hvad?

Du skriver jo også selv "Det eneste der taler for RM er, at de andre spanske hold også bliver dårligere - måske lige med undtagelse af At. Madrid." Men det bliver Barcelona vel ikke, nu når Messi med 100% sikkerhed er i startopstillingen når sæsonens første kamp skal spilles, noget du endda selv er enig i. Altså er det vel ikke holdets nuværende tilstand du selv refererer til?

Beklager jeg blander mig, men det virkede sgu som en for sjov diskussion at gå glip af. :-D 

Der skulle selvfølgelig have stået “er blevet”, det går nogen gange lidt for stærkt på den lille iPhone. :)

Igen så forholder jeg mig blot til den nuværende situation, hvor Barcelona, som skrevet, står i en meget penibel situation, med Messi og en nødvendig udrensning, for overhovedet at kunne spille ham. Derfor mener jeg Barcelona også er blevet dårligere. Desuden kan alle disse krav om afgange og lønnedgang for at få plads til Messi, næppe være styrkende for sammenholdet i klubben. 

1 år 4 måneder siden #461 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022
Vi ved som du er inde på heller ikke hvem det er der kan sælges, og som vil sælges... Er det Ter Stegen?

1 år 4 måneder siden #462 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2021-2022
​​Alt forladt, vi kan hurtigt få talt hinanden i blindgyder herinde. :-D 

Jeg synes det er svært at vurdere hvor meget man skal lægge i de rygter angående registrering af spillere i Barcelona, og nedjusteringer af lønninger osv. Jeg håber naturligvis at direktionen i Barcelona famler i blinde, men mon ikke de har nok styr på det, til at både Agüero, Messi, Depay, Eric Garcia og Emerson er med i truppen når sæsonen går igang. 

Jeg ved ikke hvad vi kan forvente af Agüero og Depay, men Eric Garcia skal godt nok være helt absurd elendig hvis ikke han skal være en forstærkning til det forsvar, hvor Clement Lenglet især ofte har lignet en spiller som spiller en helt anden sport end fodbold. Og alene af den grund tænker jeg at Barcelona er blevet stærkere i det her vindue. Og Emerson kommer også tilbage efter en fin sæson i Betis. 

EH7

1 år 4 måneder siden #463 af PMO

Thomaskjensen post=139817 skrev: Vi ved som du er inde på heller ikke hvem det er der kan sælges, og som vil sælges... Er det Ter Stegen?

Så vidt jeg kan forstå, ud fra diverse fodboldfora, skal Barcelona afhænde Griezmann som minimum for at ha råd (og tillades) til at Messi skal spille. Griezmann så længe ud til at bytte med Saul fra At. Madrid, men da Barcelona ønskede penge oveni, døde den handel. Nu er der derfor ikke udsigt til at kunne komme af med Griezmann. Barcelonas problem er deres astronomiske lønninger, især til spillere som Dembele, Umtiti, Coutinho og førnævnte Griezmann er problematiske. Barcelona skal halvere deres lønomkostninger til den nye sæson, og Tebas og La Liga har ikke givet dem kompensation på trods af omstændighederne, derfor ser det ret svært ud lige pt. Dødvægten skal væk, men dødvægten er ikke ret tiltalende for resten af de europæiske klubber. Det er en, som skrevet tidligere, yderst penibel situation. 

1 år 4 måneder siden #464 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen 2021-2022

PMO post=139813 skrev:

Brylle post=139812 skrev:

PMO post=139807 skrev:

PMO post=139802 skrev:

PMO post=139800 skrev:

PMO post=139798 skrev:

Messi spiller ikke i klubben, derfor er Barcelona naturligvis dårligere nu, end for én måned siden. Det er da krystalklart for enhver. Alt ude i fremtiden er ikke interessant, når der snakkes om NUVÆRENDE forfatning.

​Amen xD 

Det handler jo om den kommende sæson hahah. Om de vinder International Champions Cup eller hvad de lige skal spille i pre-season kan da været ligegyldigt xD

1 år 4 måneder siden #465 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2021-2022
​Barcelona bliver dårligere hver sæson da Messi bliver et år ældre hver sæson. Alt handler om ham i den klub, og deres resultater og præstationer rejser og falder med hans formkurve.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 år 4 måneder siden #466 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2021-2022

PMO post=139819 skrev:

Thomaskjensen post=139817 skrev: Vi ved som du er inde på heller ikke hvem det er der kan sælges, og som vil sælges... Er det Ter Stegen?

Så vidt jeg kan forstå, ud fra diverse fodboldfora, skal Barcelona afhænde Griezmann som minimum for at ha råd (og tillades) til at Messi skal spille. Griezmann så længe ud til at bytte med Saul fra At. Madrid, men da Barcelona ønskede penge oveni, døde den handel. Nu er der derfor ikke udsigt til at kunne komme af med Griezmann. Barcelonas problem er deres astronomiske lønninger, især til spillere som Dembele, Umtiti, Coutinho og førnævnte Griezmann er problematiske. Barcelona skal halvere deres lønomkostninger til den nye sæson, og Tebas og La Liga har ikke givet dem kompensation på trods af omstændighederne, derfor ser det ret svært ud lige pt. Dødvægten skal væk, men dødvægten er ikke ret tiltalende for resten af de europæiske klubber. Det er en, som skrevet tidligere, yderst penibel situation. 

​Ja, heldigvis er det ikke let at være præsident i Barca :) det må havde kommet som et hårdt slag i maven da LaLiga eller hvem der nu bestemmer klubbens finiancielle håldbarhed gav Barca en over næsen. Bare tænk om de bliver tvunget at give bort Dembele, Coutinho eller Griezmann. De blev vel købt for noget der ligner 3 milliarder. 
"Keep digging Barca, kep digging"--- 

1 år 3 måneder siden #467 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2021-2022
​Er jeg den eneste som synes Barcelona har været skrækkelige på transfermarkedet? Jeg mener Agüero! Han er jo mere skadet end Hazard og Bale tilsammen, og spiller vel også dårligere når han endelig fik nogle minutter for City sidste sæson. Depay er vel næppe noget at råbe hurra for, og Garcia ser jeg som en god langtids signing, men her og nu har han i hvertfald ikke imponeret mig. 
Emerson er en 1 til 1 erstatning for Firpo, men igen så er hans defensive kvaliteter på et mindre sted end Marcelo's nuværende, dog langt dårligere offensivt.

Synes Barcelona har skudt sig selv i foden, og specielt når Griezmann ikke længere spiller for klubben. Det lugter af middelmådighed hele vejen igennem. 

Jeg er med på, at vi ikke selv står meget bedre, men Bale vil immervæk hæve kvaliteten, hvis det gør, at Asensio får færre minutter. Hazard kan vel efterhånden kun overraske og gøre det bedre end hans 2 forrige, men vigtigst af alt, så har vi trods alt fået en ny træner med lidt andre ideer end Zidane, så man kan jo håbe på, at nogle af de offensive spillere stepper lidt op, da Ancelotti's system trods alt ikke er så låst som Zidane's.

En Mbappé signing vil tippe det hele til vores fordel, men meget skal gå galt, hvis ikke det er præcis samme top 3 i Spanien som sidste sæson. Ser i hvertfald Barca som de absolut svageste i direkte sammenligning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 år 3 måneder siden #468 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen 2021-2022

Dios post=139847 skrev: ​Er jeg den eneste som synes Barcelona har været skrækkelige på transfermarkedet? Jeg mener Agüero! Han er jo mere skadet end Hazard og Bale tilsammen, og spiller vel også dårligere når han endelig fik nogle minutter for City sidste sæson. Depay er vel næppe noget at råbe hurra for, og Garcia ser jeg som en god langtids signing, men her og nu har han i hvertfald ikke imponeret mig. 
Emerson er en 1 til 1 erstatning for Firpo, men igen så er hans defensive kvaliteter på et mindre sted end Marcelo's nuværende, dog langt dårligere offensivt.

Synes Barcelona har skudt sig selv i foden, og specielt når Griezmann ikke længere spiller for klubben. Det lugter af middelmådighed hele vejen igennem. 

Jeg er med på, at vi ikke selv står meget bedre, men Bale vil immervæk hæve kvaliteten, hvis det gør, at Asensio får færre minutter. Hazard kan vel efterhånden kun overraske og gøre det bedre end hans 2 forrige, men vigtigst af alt, så har vi trods alt fået en ny træner med lidt andre ideer end Zidane, så man kan jo håbe på, at nogle af de offensive spillere stepper lidt op, da Ancelotti's system trods alt ikke er så låst som Zidane's.

En Mbappé signing vil tippe det hele til vores fordel, men meget skal gå galt, hvis ikke det er præcis samme top 3 i Spanien som sidste sæson. Ser i hvertfald Barca som de absolut svageste i direkte sammenligning.

​Jeg ved ikke med Barca. Men som jeg ser vores hold lige nu, føler jeg at Zidane som træner, fandt vores eneste win condition med den nuværende trup, hvilket var defensiven. Nu har vi så solgt ud i defensiven og ikke hentet noget offensivt. Jeg har svært ved at se hvordan vi skal vinde noget hvis der fokuseres på offensiven. Jeg spår en sæson til glemmebogen. 

Desuden er det skræmmende at Marcelo er blevet valgt i startopstillingen i testkampene når Miguel har været til rådighed. Det sjovt som sådan en lille ting bare forværre min tillid til træneren.

Jeg kan dog ikke kritisere klubben for deres ageren på markedet, de er ansvarlige og det gør forhåbentlig at vi står meget bedre på den lange bane. Vi er bare låst rent økonomisk, det er der ikke så meget at gøre ved. 

Leveret af Kunena Forum
Annonce