Truppen 2021-2022

7 måneder 1 uge siden #37 af Estadio Santiago Bernabéu
Modric, evigt undervurderet.

Den mand erobrer så meget bolde i sit defensive arbejde, at jeg altid står med kæben på gulvet ​over den lille kroat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, andreashn, Kiwes, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #38 af Gray
Besvaret af Gray på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=136464 skrev: Modric, evigt undervurderet.

Den mand erobrer så meget bolde i sit defensive arbejde, at jeg altid står med kæben på gulvet ​over den lille kroat.

​Hvor er det smukt, at kalde en Ballon d'Or-vinder for undervurderet (du har selvfølgelig ret og er ikke den eneste, der begejstres uendeligt af Modric).

7 måneder 6 dage siden #39 af Estadio Santiago Bernabéu

Gray post=136469 skrev:

​Hvor er det smukt, at kalde en Ballon d'Or-vinder for undervurderet (du har selvfølgelig ret og er ikke den eneste, der begejstres uendeligt af Modric).

Det er selvfølgelig kun min egen personlige holdning. Det skulle jeg måske have tilføjet.

Jeg mener godt han kan være undervurderet selvom han blev korrekt vurderet et enkelt fodboldår.

7 måneder 6 dage siden #40 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2021-2022

Estadio Santiago Bernabéu post=136495 skrev:

Gray post=136469 skrev:

Det er selvfølgelig kun min egen personlige holdning. Det skulle jeg måske have tilføjet.

Jeg mener godt han kan være undervurderet selvom han blev korrekt vurderet et enkelt fodboldår.

​Enig, især hvis man kigger på den betydning han havde i afslutningen (post-Covid19 pausen) af sidste season og hvor vigtig han har været for holdet i denne season. Imo har han kontinuerligt været vores vigtigste spiller set over hele seasonen, og her er jeg helt med på at spillere som Kroos og Benzema har haft perioder eller enkelte kampe hvor de overgår Modric’s  niveau, men begge de spillere har også haft perioder hvor de er faldet massivt igennem, Kroos var bl.a. lang fra så tone angivne i starten af seasonen som han har været efter jul, og Benzema har haft perioder med scorings problemer og træthed. Hvorimod Modric sjældent har spillet rigtig dårligt i denne season, der har været nogle gennemsnitlige præstationer hvor han har gjort hvad han skulle offensivt og defensivt men hvor han ikke har formået at bære hele holdet på hans skuldre og så har der været helt fantastiske præstationer hvor han har stadfæstet sig som en af Europas 3 bedste midtbanen spillere. Hvis man så oveni i det tæller med at manden har spillet omkring 4.000 minutters fodbold (inkl. landsholdet) siden September og han stort set ikke er gået i stykker, SOM ALDERPRÆSIDENT, så kan jeg ikke komme frem til en anden konklusion end at han i denne season indtil videre har været vores bedste spiller i hele truppen. Men jeg ser personligt sjældent folk der nævner han i debatten om de bedste spillere i Europa i denne season, omend jeg mener han ligger på grænsen til at hører med i den debat...problemet er bare at det ikke er “Cool” at være midt i 30’erne og der blir imo kigget alt for meget efter hvem der præstere som 20 årig, men faktum er hvis man kunne sammenligne spillere fra andre positioner med Modric (hvilket er svært det blir meget æbler vs citroner) så er han længder bedre en spillere som Sancho, Haaland, Ødegaard og hvad de nu ellers hedder. Han er STADIG absolut verdensklasse!

Donde está la biblioteca?

7 måneder 5 dage siden #41 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed post=136501 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=136495 skrev:

Gray post=136469 skrev:

​Enig, især hvis man kigger på den betydning han havde i afslutningen (post-Covid19 pausen) af sidste season og hvor vigtig han har været for holdet i denne season. Imo har han kontinuerligt været vores vigtigste spiller set over hele seasonen, og her er jeg helt med på at spillere som Kroos og Benzema har haft perioder eller enkelte kampe hvor de overgår Modric’s  niveau, men begge de spillere har også haft perioder hvor de er faldet massivt igennem, Kroos var bl.a. lang fra så tone angivne i starten af seasonen som han har været efter jul, og Benzema har haft perioder med scorings problemer og træthed. Hvorimod Modric sjældent har spillet rigtig dårligt i denne season, der har været nogle gennemsnitlige præstationer hvor han har gjort hvad han skulle offensivt og defensivt men hvor han ikke har formået at bære hele holdet på hans skuldre og så har der været helt fantastiske præstationer hvor han har stadfæstet sig som en af Europas 3 bedste midtbanen spillere. Hvis man så oveni i det tæller med at manden har spillet omkring 4.000 minutters fodbold (inkl. landsholdet) siden September og han stort set ikke er gået i stykker, SOM ALDERPRÆSIDENT, så kan jeg ikke komme frem til en anden konklusion end at han i denne season indtil videre har været vores bedste spiller i hele truppen. Men jeg ser personligt sjældent folk der nævner han i debatten om de bedste spillere i Europa i denne season, omend jeg mener han ligger på grænsen til at hører med i den debat...problemet er bare at det ikke er “Cool” at være midt i 30’erne og der blir imo kigget alt for meget efter hvem der præstere som 20 årig, men faktum er hvis man kunne sammenligne spillere fra andre positioner med Modric (hvilket er svært det blir meget æbler vs citroner) så er han længder bedre en spillere som Sancho, Haaland, Ødegaard og hvad de nu ellers hedder. Han er STADIG absolut verdensklasse!

Det er kun Preben Elkjær der katagorisk er enige med os to her. Han roser Modric hver gang muligheden er for det.

6 måneder 4 uger siden #42 af Estadio Santiago Bernabéu
Fra AS

Interviewer: Can Madrid afford Haaland?

Mina Raiola: I don't know if they can afford him, because I've haven't studied their books. But I think they can. I think they all can. The question is different: Can Madrid afford not to buy Haaland? And Barça?

Man, in principle it's harder for Barcelona.

It's difficult, but not impossible. That's the job of one of the club's directors. It's the same for the clubs as it is for the players. A train goes by and what do you do? Catch it or let it go? That's the big question.

Interviewer: Madrid seem more focused on Mbappé this summer.

That's the problem for the big clubs. Mbappé has a year left on his contract. PSG can do one of two things. What Borussia did with Lewandowski years ago, don't sell and let them leave for free, which is a brave stance, or sell them now. It depends on the club, on the player...

Interviewer: But the future of Haaland, if it is to be at Real Madrid, depends to some extent on Mbappé.

The future of a footballer never depends on other footballers, it depends on himself. In the big clubs, you can have great players together: Neymar and Messi have been together, Ronaldinho was with great players, Haaland could be alongside Mbappé or not. Great players always play together.

Interviewer: Does Haaland think that he's set to be one of the greats?

I think the whole world does, not just him. He's shown it. You're only ready for a big club when the big clubs come for you. You need to let the market talk...

Interviewer: And what does the market say now?

That he's ready.

Interviewer: What teams have called him?

Every big team you could want...

Interviewer: All the Super League teams?

All 14 big clubs want him, yes. Now it's important to know which is the best option.

Interviewer: Will Haaland go where they pay him the most money?

No, no... my job is to maximise the economic performance of the player, but it needs to be a major project. You can't buy a footballer without having a plan or a project for the future. Real Madrid and Barcelona have changed a lot in this sense. They had an era when they bought players who had little future. They had to leave soon after. The rotation of players was too quick.

Interviewer: Madrid are at a critical juncture now, they need to rebuild the team.

And it's vital to choose well. It's just as important as buying at a good price. If not, you're looking at a problem for a number of years. This change Madrid will carry out needs to last 10 years, and that's why Haaland is important, because he's really young, but you would be buying a youngster with elite experience. The same with Mbappé. But you only get one chance to buy them. Right now you have the chance to buy them for the next 10 years. The same happened with Cristiano and Messi. Then, once they are in a big team, they don't let them go.

​Link til hele interviewet, hvis man vil læse mere:
en.as.com/en/2021/05/01/reportajes/1619827191_942960.html
Sidste redigering: 6 måneder 4 uger siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

6 måneder 4 uger siden #43 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2021-2022
slet

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Sidste redigering: 6 måneder 4 uger siden ved Ramos4.

6 måneder 4 uger siden #44 af Estadio Santiago Bernabéu
I forgårs sammenlignede Mina Raiola Zlatan med Haaland og sagde at de mindede om hinanden. Raiola er agent for begge. Begge store, stærke, målfarlige.

I dag udtaler Raiola at det var en fejl at Zlatan valgte Barcelona i 2009. At deres spillestil aldrig ville passe til en stærk spiller som ham. Og at hvis han havde valgt Real Madrid i stedet i 2009, så havde han stadig spillet for klubben.

​Er det den tydeligste skjulte hentydning I nogensinde har læst?

6 måneder 4 uger siden #45 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
De 4 spaniere igår må meget gerne komme i truppen til næste sæson sammen med Alaba. Det er alvorlige forstærkninger til truppen i den grad. Når Florentino gerne vil leve i 20 års ro uden at skulle tænke på økonomi, skal han faktisk overveje hvor meget guld der er gemt nede i hans kælder ! Køb kun hvad der er absolut nødvendigt i stedet for at købe et stort fjernsyn hver halve år !

Off topic så er jeg faktisk begyndt at blive tilhænger af de 5 indskiftninger i løbet af en kamp. Det gør virkelig at spillerne kan spares, at en skadet spiller kan komme ud uden planen ødelægges og vi simpelthen får set flere spillere i aktion.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 4 uger siden #46 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2021-2022
Arribas scorer sit andet mål i dagmod Badajoz

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

6 måneder 4 uger siden #47 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2021-2022
Målmand: Courtois
Forsvar: Ramos, Varane, Militao, Nacho, Mendy, Alaba, Vazquez, Carvajal
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Blanco, Asensio, De Frutos
Angreb: Benzema, Mbappe, Hazard, Vinicius, Rodrygo
Træner: Zidane
Vi kommer til at vinde mange titler i fremtiden

6 måneder 3 uger siden #48 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2021-2022
​Det er selvfølgelig nemt at sige efter denne her kamp.
Men jeg håber altså at vi har en træner næste sæson, der vil give en lang tråd til en 3-mands midtbane bestående af Ødegaard, Valverde og Casemiro. Jeg er en af dem der har stor tiltro til Ødegaard. Han har et friskt blik for spillet, med nogle virkelig skarpe afleveringer op igennem banen. Samtidig vil Valverde være en fantastik boks til boks spiller. Den mand kan jo virkelig løbe. Farlige løb ind i modstandens feltet men også meget disciplineret tilbage løb. Og så tror jeg på at Casemiro vil blomstre lidt med nogle “nye” legekammerater på midtbanen som han kan “passe” lidt på.

Ang. vores forsvar synes jeg ikke der skal ændres ret meget. 
Mendy er altså et bæst på den Venstre back og Carvajal skal tag en sæson mere på den højreback.

Giv Ramos ét år mere og sælg/byt (kald det hvad du vil) Varane til PSG og få Marquinhos den anden vej. Han er en fantastik forsvars spiller og burde kunne lokkes med nye udfordringer. 

Courtois = fantastik målmand 

Tilsidst men ikke mindst, så håber jeg at Perez har et e’s i ærmet og får landet Mbappe.

Benzema på toppen med Mbappe til højre for sig og nu får jeg sikkert hug af nogen af jer, men Vinicius på venstre kanten. Jeg håber ingen af vores spiller skal gå og gemme sig, men med en offensiv af Benzema og Mbappe, Ødegaard med farlige afleveringer og Valverde med en masse løb ind i feltet, Mendy der bare bomber den venstre side med løb op og ned af linje, så kan Vini få lidt mindre opmærksomhed/pres og eksplodere. 

På denne måde som jeg ser det her, så har du Ramos og Marquinhos sammen med en mindre offensiv Carvajal til at holde sig tilbage sammen med Casemiro. Der burde derfor ikke være den stor risici i at miste bolden i angreb da vi har 4 mand til at dække af fra kontra og omstillinger i mod os. 

Beklager det lange skriv. 

Men jeg synes jo egentlig ikke der skal købes et helt nyt hold for at Madrid kan blive fantastiske at se på igen. 

Mbappe koster mange penge ja. 

Ødegaard og Valverde har vi allerede  i truppen. 

PSG burde kunne fristes med en fransk verdensmester i Varane og lidt mønt for Marquinhos.

Jeg håber I er frisk på at komme med jeres tanker og meninger derude kære Madridistas.

Hala Madrid    

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.