Truppen 2021-2022
- Madrid1998
- Platin bruger
Dog en tilbagevending af Casemiro, Nacho, Carvajal og Varane. Forstår ikke Valrverde ikke er med når han tester negativt, og forhåbentligt spiller Modric alligevel, han er en robust fyr på trods af sin faconKiwes post=136181 skrev: Valverde ude, Kroos ude og nu har Modric gået ud af træning med smerter i rykken. Alle sikker ude mod Cadiz. Fedt at være Real Madrid fan. Jeg gider virkelig ik det her pis mere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zidane forklarer formentlig Valverdes situation - den er mærkelig. Jeg er ik sikker på Carvajal er med endnu og ja Modric ser jeg også som meget tvivlsom.Madrid1998 post=136185 skrev:
Dog en tilbagevending af Casemiro, Nacho, Carvajal og Varane. Forstår ikke Valrverde ikke er med når han tester negativt, og forhåbentligt spiller Modric alligevel, han er en robust fyr på trods af sin faconKiwes post=136181 skrev: Valverde ude, Kroos ude og nu har Modric gået ud af træning med smerter i rykken. Alle sikker ude mod Cadiz. Fedt at være Real Madrid fan. Jeg gider virkelig ik det her pis mere.
- Madrid1998
- Platin bruger
:D lidt samme følelse jeg sidder med.
- Madrid1998
- Platin bruger
Carvajal tilbage, men ingen Modric. Vi har fået et bedre forsvar end mod Getafe, mens midten består af Casemiro i stedet for Modric. Casemiro er dog forhåbenligt lidt friskere. Derudover skal vi ikke have en opstilling som sidst med Rodrygo, Asensio, Vinicius og Mariano. Benzema og Blanco fra start, i stedet for Mariano og Rodrygo. Det mangler stadig, men slår vi ikke Cadiz med den trup så fortjener vi ikke nogen liga alligevel, skader eller ej.Kiwes post=136186 skrev:
Zidane forklarer formentlig Valverdes situation - den er mærkelig. Jeg er ik sikker på Carvajal er med endnu og ja Modric ser jeg også som meget tvivlsom.Madrid1998 post=136185 skrev:
- madrid2000
- Platin bruger
Galactico downfall version 2
madrid2000 post=136248 skrev: In other News. Vi har åbenbart købt Alaba.
Timingen i det her........kun i Real Madrid.
Galactico downfall version 2
Først og fremmest bliver vi nød til at se hvad han kan når ham kmr tilbage. Kan han fx.nogensinde blive den gamle Hazard, så slår han altså stadig Vini på kanten. Men jeg kunne godt se ham i en Isco rolle ala den han havde i finalen mod Juve - bag Ronaldo og Benz i en 4-3-1-2.Matamoro post=136458 skrev: Hvad tænker I om Hazard fremtidige rolle i klubben. Han kommer ikke til at vælte Vinicius af pinden og slet ikke Mbappé hvis han kommer. Kan man forestille sig at Hazard bliver trukket tilbage på banen han kan blive en ny slags Modric ?
- Brylle
- Gæst
Nej så synes jeg godt nok at man undervurderer Modric og de kvaliteter han har. Jeg ser ikke Hazard have en fremtidig i klubben. For det første kommer han aldrig til at spille kontinuerligt uden tilbagefald i skader og for det andet er han simpelthen for useriøst hvad angår sin karriere. Det er ærgerligt, for jeg forventede mig ret meget da han blev hentet. Men det bliver aldrig til noget. Jeg håber at man fortsat belønner Vinicius for sine flotte præstationer og så ved jeg ærlig talt ikke hvad man skal gøre med Hazard.Matamoro post=136458 skrev: Hvad tænker I om Hazard fremtidige rolle i klubben. Han kommer ikke til at vælte Vinicius af pinden og slet ikke Mbappé hvis han kommer. Kan man forestille sig at Hazard bliver trukket tilbage på banen han kan blive en ny slags Modric ?