Den store transferrygte-tråd

1 år 10 måneder siden #1201 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

zizou21 post=151439 skrev:

El Siete post=151436 skrev:

zizou21 post=151435 skrev: Hent så Darwin og Yéremy please!!!!





 

​Darwin Nunez er millimeter fra Liverpool OG så har han ikke dobbelt statsborgerskab :)

Det er en skam. Tror han bliver klasse!

​Jep, han er (udover Mbappé) den mest interessante spiller på det nuværende marked imo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1202 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Vi henter ham da bare om 3-4 år når han har fået nok af det engelske vejr.

Han er kun 22. Så kan prøve sig af i en mindre liga imellemtiden :)
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1203 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd
​Hent Cavani på kort en aftale, som backup til Benzema (i stedet for Mariano og Jovic), samt Gnabry og Pino. Udlej Pino tilbage til Villarreal for en enkelt sæson. Sælg Asensio til Manchester United for overpris. I så fald kan jeg godt undvære Nkunku for nu. Ellers er jeg stadig mest tilhænger af Nkunku som alternativ til Benzema / eller hængende bagved Benzema og Vinicius Jr.

Pino skal bare sikres under alle omstændigheder.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1204 af Matamoro
Kunne være sjovt se hvordan følgende opstilling nedkæmper modstanderne på ren power.

Courtois
Carvajal Militao Rudiger Alaba
Tchouameni Casemiro Camavinga
Valverde Benzema Vini
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1205 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Den store transferrygte-tråd
Ellers henter vi Haaland for EUR 150m ?

Var det ikke den klausul han skulle have?

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1206 af Matamoro
Kunne man forestille sig at Flor henter Lewandowski?
Doble pivote på midtbanen og Benz ryger ned i 10’er position.

……….Tchouameni Camavinga
Valverde Benzema Vinicius
…………Lewandowski……..,,,,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #1207 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=151444 skrev: Kunne være sjovt se hvordan følgende opstilling nedkæmper modstanderne på ren power.

Courtois
Carvajal Militao Rudiger Alaba
Tchouameni Casemiro Camavinga
Valverde Benzema Vini

​vi mangler noget kreativitet i det der

En angriber mangler vi ift Benzema

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1208 af madrid2000

Matamoro post=151444 skrev: Kunne være sjovt se hvordan følgende opstilling nedkæmper modstanderne på ren power.

Courtois
Carvajal Militao Rudiger Alaba
Tchouameni Casemiro Camavinga
Valverde Benzema Vini

​Denne vil være okay mod de stærke CL på udebanen i knockoutkampe. I alle andre kampe bliver det for defensivt og kedeligt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1209 af The European Super League

El_Juan post=151443 skrev: ​Hent Cavani på kort en aftale, som backup til Benzema (i stedet for Mariano og Jovic), samt Gnabry og Pino. Udlej Pino tilbage til Villarreal for en enkelt sæson. Sælg Asensio til Manchester United for overpris. I så fald kan jeg godt undvære Nkunku for nu. Ellers er jeg stadig mest tilhænger af Nkunku som alternativ til Benzema / eller hængende bagved Benzema og Vinicius Jr.

Pino skal bare sikres under alle omstændigheder.

​Real Madrid, lyt med her

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1210 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Er jeg den eneste der stiller et lille spoergsmaals tegn ved en potentiel CB duo der hedder Mili-Rudi???
- De er naturligvis begge to rigtigt gode spillere, men min tvivl kommer i og med at de er meget sammenlignelige typer, begge store, hoeje, fysiske spillere (en smule klodsede til tider), jeg mener netop at Militao har fungeret saa god i denne season fordi der han vaeret en anderledes, mere teknisk og taktisk bedre spillere ved hans side (Baade i Alaba og Nacho).

Jeg siger ikke at de ikke kan fungere sammen, men imo ville det den bedste sammensaetning paa CB pladserner klart vaeret Rudi/Mili-Alaba/Nacho.

...Er stadig ogsaa i tvivl om Ance vikelig har taenkt sig at saette Alaba (hans defensive styrmand) ud paa back'en, det ville i langt de fleste kampe klart vaer bedst for Madrid's offensiv, men stadig ikke overbevidst om at det er hans plan, og derved kan vi ogsaa sagtens komme til at se en stoerre rotation paa CB pladser imellem de 4 spillere naeste season istedet.

Vil gerne hoere hvad i taenker omkring den problem stilling, isaer ifht Mili-Rudi som CB duo, mangler der nogle kvailiteter imellem de to spillere som skaber et hul i vores forsvar, naar de spiller sammen?

(Skal lige undertrege at dette ikke er en kritik af at Rudi er kommet til klubben, synes det er en stor forstaerkning af truppen, men bare ikke sikker paa hvordan pusle-spillet gaar bedst op i bagkaeden)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #1211 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Vinicius Tobias fremtidens mand

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #1212 af NadaMás

DeLaRed post=151455 skrev: Er jeg den eneste der stiller et lille spoergsmaals tegn ved en potentiel CB duo der hedder Mili-Rudi???
- De er naturligvis begge to rigtigt gode spillere, men min tvivl kommer i og med at de er meget sammenlignelige typer, begge store, hoeje, fysiske spillere (en smule klodsede til tider), jeg mener netop at Militao har fungeret saa god i denne season fordi der han vaeret en anderledes, mere teknisk og taktisk bedre spillere ved hans side (Baade i Alaba og Nacho).

Jeg siger ikke at de ikke kan fungere sammen, men imo ville det den bedste sammensaetning paa CB pladserner klart vaeret Rudi/Mili-Alaba/Nacho.

...Er stadig ogsaa i tvivl om Ance vikelig har taenkt sig at saette Alaba (hans defensive styrmand) ud paa back'en, det ville i langt de fleste kampe klart vaer bedst for Madrid's offensiv, men stadig ikke overbevidst om at det er hans plan, og derved kan vi ogsaa sagtens komme til at se en stoerre rotation paa CB pladser imellem de 4 spillere naeste season istedet.

Vil gerne hoere hvad i taenker omkring den problem stilling, isaer ifht Mili-Rudi som CB duo, mangler der nogle kvailiteter imellem de to spillere som skaber et hul i vores forsvar, naar de spiller sammen?

(Skal lige undertrege at dette ikke er en kritik af at Rudi er kommet til klubben, synes det er en stor forstaerkning af truppen, men bare ikke sikker paa hvordan pusle-spillet gaar bedst op i bagkaeden)

​Helt enig, har gået med samme tanker. 
Tænker helt sikkert også at Alaba forbliver i centerforsvaret. Generelt giver det bedst mening at have en afventende og rolig forsvar ved siden af en type som Militao/Rüdiger. Med det være sagt kunne man forestille sig at Alaba bliver rykket ud til venstre når Mendy ikke er klar, og så spille Militao - Rüdiger.

Jeg tror sagtens at Militao og Rüdiger kan spille sammen, men det kræver måske at en dem tilpasser sit spil, får hjælp fra midtbanen i opspillet etc. 

Jeg håber egentlig at den startende bagkæde stadig hedder Mendy, Alaba, Militao, Carvajal næste sæson. 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum