Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 1 dag siden #4585 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=173950 skrev: ​@9’eren

Jeg kaldte dig bestemt ikke konspirationsteoretiker - Pointerede blot at jeg ikke har hørt om linket mellem hjerteproblemer og coronavaccination. Her brugte jeg så ‘konspirationsteoretiske hjørne af internettet’ som talemåde for, at jeg ikke har hørt om det.

Det skulle bestemt ikke tages personligt. Mange mente jo også at de hjertestop man så blandt fodboldspillere efter vaccinationen, var grundet sidstnævnte. Her pointerer jeg blot, at jeg endnu har til gode at se noget legitimitet der skulle påvise det.

Men som jeg afslutningsvist skrev i mit indlæg, vil der altid være outliers, hvorfor det ikke kategorisk kan afvises at der var samvarians mellem hans hjerteproblemer og vaccinationen.

Men det er fedt at du fremviser at der er bevist som en sjælden bivirkning - Det var jeg ikke klar over, og så blev jeg det klogere!

Og ja, hvis det er i sammenhæng med vaccinationen, bør vi jo ikke skulle frygte for at det gentager sig i hans fremtidige Real-karriere.

Men yes, for lige at sætte en sløjfe på, prøvede jeg bestemt ikke at placere en sølvpapirshat på dit hoved. Står dog ved, at det mig bekendt er uvidst om Davies’ hjerteproblemer har noget med vaccinen at gøre, og derfor kan det ikke udledes af, at de to skete ca. samtidigt.

​Helt okay.

Jeg bliver også klogere på medicinal branchen og det er pga min kone er i faget og arbejder med medicin på verdensplan. Og jeg er ikke kæmpe fan af tale om konspirationer, fordi det bliver brugt i negativ forstand og dermed gør det svært at afholde en almindelig dialog. 

Iker Casillas fik for et par år siden en af de grimme ture, men blev heldigvis reddet. Der er ikke noget værre at se det ske på banen, på stadion eller for åben skærm. Jeg kan stadig huske De La Reds situation og derfor kan man godt blive bekymret ift andre spillere som Davies med problemer. Men han har altså spillet i lang tid nu.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 1 dag siden #4586 af Madridista02
I forhold til Davies skadeshistorik, så kan vi sagtens finde spillere hvor det er værre end hos Davies, jeg mener bare, det er værd at have fokus på, at Davies faktisk har været en del skadet. Omfanget af en skade behøver ikke være alvorlig, men hvis en spiller ofte sidder ude med småskader, så er det svært at ramme topformen.
Hvorfor går Real ikke efter Grimaldo egentlig? Kan han ikke begå sig i et 4mands forsvar, eller hvorfor tror I, at Real ikke går efter ham i stedet? Han er ovenikøbet spansk.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum