Den store transferrygte-tråd

4 dage 15 timer siden #1573 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Thomaskjensen post=152591 skrev: Dagens friske rygter :)

Fabian Ruiz i 2023 (Gratis)
Rayan Cherki i 2023 (Gratis)
Jude Bellingham i 2023 (Gratis)
Benjamin Sesko i år

Mariano forlader RM i løbet af et par dage. (Marca)

​Mig bekendt har Bellingham ikke udløb i 2023? Men uanset hvad giver det nok mening at vente et år med at forsøge at hente ham. 

Jeg håber at man speeder processen op mht Cherki hvis Lyon har interesse i at tjene en lille mønt på ham før udløb. Mon ikke at man kan finde en aftale. Vi har bare på antal mistet mange spillere og hvis Mariano også smutter, så skal der mere end Sesko til imo. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 15 timer siden #1574 af El Siete
​Jeg så FCM - Benfica igår, og, det var på en meeeget billig baggrund, men Goncalo Ramos med et hattrick, og Henrique Araujo, som der også er blevet skrevet om på Madridista tidligere, så begge spændende ud. 21 og 20 år og med lave markedsværdier. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

4 dage 15 timer siden #1575 af El Siete
​De seneste rygter jeg kan læse er at det nu er vendt 180 grader igen, og at Ancelotti er tilfreds med truppen og Hazard, Rodrygo og Asensio som backup til Benzema, da Gabriel Jesus var den eneste han ville have. 
Synes stadig det er uambitiøst, Timo Werner på en "billig" lejeaftale virker som en no-brainer, indtil man finder den perfekte erstatning for Benzema, de kommende år. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 dage 12 timer siden #1576 af Real HWL

Thomaskjensen post=152591 skrev: Dagens friske rygter :)

Fabian Ruiz i 2023 (Gratis)
Rayan Cherki i 2023 (Gratis)
Jude Bellingham i 2023 (Gratis)
Benjamin Sesko i år

Mariano forlader RM i løbet af et par dage. (Marca)

De eneste to rygter som jeg tror på er Ruiz og Cherki. Transferguruen Fabrizio Romano har allerede breaket at Real Madrid er interesserede i at hente Ruiz på en fri transfer.

Bellingham tror jeg på ingen måde kommer til at ske, han ender nok i Liverpool eller City.

Jeg tror heller ikke på Mariano forlader Real Madrid før hans kontrakt udløber. Der har været lidt snak om Celta Vigo, men det rygte døde hurtigt syntes jeg.

​Som Ancelotti allerede har sagt, han er tilfreds med sin trup der kommer ikke til at ske mere. Kun lidt små salg af vores unge talenter.
Sidste redigering: 4 dage 12 timer siden ved Real HWL.

4 dage 12 timer siden #1577 af Thomaskjensen
Jeg finder ikke artiklen som skrev at Jude Bellingham kunne gå gratis i 2023, det kan nok være fordi han har kontraktudløb i 2025 :) Så jeg har læst forkert, eller stadig sovet.

Fandt så masser af artikler om at Jude Bellingham er en prioritet i sommeren 2023, prisen fandt jeg også, rundt €950k til €1million.

Grunden er naturligvis at Modric til den tid er 37, Cassemiro (30) og Kroos (32) og Kross har jo bævnt at han ikke er sikker på om han forlænger, og at han bare fortsætter om det er på topnivå.

Nu valgte jeg ikke at kommentere på rygterne da jeg ikke kender til spillerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

4 dage 12 timer siden #1578 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Pressen elsker folks lyst ift at Real Madrid skal bruge penge. Sådan har det været tidernes morgen. Ingen kan acceptere at Carlo officielt udtaler at holdet ikke får flere spillere.

I 2006 var Henry også med sikkerhed Real Madrid spiller i følge Marca.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Sidste redigering: 4 dage 12 timer siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

4 dage 9 timer siden #1579 af El Siete

9eren post=152601 skrev: Pressen elsker folks lyst ift at Real Madrid skal bruge penge. Sådan har det været tidernes morgen. Ingen kan acceptere at Carlo officielt udtaler at holdet ikke får flere spillere.

​Men du må da medgive at det er atypisk for RM at være SÅ stille på markedet. Tilbage i 2019 brugte vi ca 350M og siden da har det været utroligt stille. Corona er selvfølgelig den store faktor her, men der er plus på transferkontoen, økonomien er generelt på vej tilbage på ret køl, mens man kigger på at samtlige konkurrenter forstærker sig markant. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 dage 9 timer siden #1580 af 9eren

El Siete post=152605 skrev:

9eren post=152601 skrev: Pressen elsker folks lyst ift at Real Madrid skal bruge penge. Sådan har det været tidernes morgen. Ingen kan acceptere at Carlo officielt udtaler at holdet ikke får flere spillere.

​Men du må da medgive at det er atypisk for RM at være SÅ stille på markedet. Tilbage i 2019 brugte vi ca 350M og siden da har det været utroligt stille. Corona er selvfølgelig den store faktor her, men der er plus på transferkontoen, økonomien er generelt på vej tilbage på ret køl, mens man kigger på at samtlige konkurrenter forstærker sig markant. 

​Prøv at åbn transfermarkt og kig igennem sæsonerne. Så er der faktisk en del transfervinduer hvor vi har været stille. Altså Camavinga var det “eneste” rigtige køb sidste sæson.

edit: jeg tror at stadion byggeriet også fylder en del økonomisk. Alaba kom jo også sidste år men gratis! Real Madrid har en ny transferpolitik og poster ikke 150 millioner i hvilken som helst fodboldspiller

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Sidste redigering: 4 dage 9 timer siden ved 9eren.

4 dage 9 timer siden #1581 af El Siete

9eren post=152606 skrev:

​Prøv at åbn transfermarkt og kig igennem sæsonerne. Så er der faktisk en del transfervinduer hvor vi har været stille. Altså Camavinga var det “eneste” rigtige køb sidste sæson.

edit: jeg tror at stadion byggeriet også fylder en del økonomisk. Alaba kom jo også sidste år men gratis! Real Madrid har en ny transferpolitik og poster ikke 150 millioner i hvilken som helst fodboldspiller

Tja vi har da været stille nogle sæsoner, men der fik man også meget mere for pengene, og der er stadig hentet en række spillere ind hvor der har været et behov. I år er det to, med, IMO, klare offensive mangler. Det behøver jo heller ikke være kæmpe beløb, men en Werner på leje, eller unge talenter. Tror ikke økonomien fejler noget, man har hentet 130M fra Champions League alene, og det nye stadion vejer vel først når man begynder tilbagebetalingen. 

Jeg synes bestemt klubben er fornuftig, og vi ligger jo også langt nede på listen af klubber over netto spendering - længere nede end de fleste tror - så nej man går ikke bare ud og køber for 150M, med mindre det er Mbappe. ​

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 dage 9 timer siden #1582 af 9eren
Et svar på dine kommentarer kunne ligge i en af de seneste nyheder ift angribere som Jovic og Mariano.

Der henvises til at Real Madrid ikke gider at få flere spillere i truppen, som kan være svære at sende afsted igen. Man vil have en angriber der niveaumæssigt giver det klubben har brug for. Dvs at Timo Werner ikke er en del klubbens targets. Og igen, Ancelotti mener han har en komplet trup og sikkert også med en potentiel skade til Benzema.

Jeg synes det er svært at sætte sig ind i økonomien. Men en ting er sikkert, Real Madrid handler langt mere forsvarligt end hidtil set. I mine øjne gør andre klubber som City og PSG det ikke. Jack Grealish kostede 117 millioner euro. Det er jo helt absurd!

Det er det de ikke gider at ende med i Madrid, hvis de skal have fat i en angriber. Benzema ser ud til at fortsætte de samme takter som sidste sæson og derfor er det fint for mig at vi checker markedet igennem for en ny stjerne. Endrick er min favorit!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

4 dage 9 timer siden #1583 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=152607 skrev:

9eren post=152606 skrev:

Tja vi har da været stille nogle sæsoner, men der fik man også meget mere for pengene, og der er stadig hentet en række spillere ind hvor der har været et behov. I år er det to, med, IMO, klare offensive mangler. Det behøver jo heller ikke være kæmpe beløb, men en Werner på leje, eller unge talenter. Tror ikke økonomien fejler noget, man har hentet 130M fra Champions League alene, og det nye stadion vejer vel først når man begynder tilbagebetalingen. 

Jeg synes bestemt klubben er fornuftig, og vi ligger jo også langt nede på listen af klubber over netto spendering - længere nede end de fleste tror - så nej man går ikke bare ud og køber for 150M, med mindre det er Mbappe. ​

​Men uanset hvad saa handler det vel i sidste ende om at komme af med spillere foerst, derved faar man et bedre overblik over hvilke penge man har til raadighed (baade til transfer og loenninger), vi har pt en enkelt aabning i truppen (efter Mayo's salg, som ikke indbragte naevne vaerdigt mange penge paa begge fronter), hvis man ogsaa formaar at at komme af med Odri og Mariano, saa er der baade lidt flere penge at lege med samt ogsaa et stoerre behov (fra Ance's side) om at skulle fylde paa i bredden. (her taler jeg om hvad Ance/Perez vil, og ikke hvad jeg selv vil, for jeg er helt enig i at man burde have handlet hurtigere paa markedet ifht 1-2 offensiv spillere, samt en hoejre back)

Hvis vi pludselig staar med en trup paa 22 om et par uger, saa blir jeg svaert overrasket hvis Real ikke laver i last-minut stress koeb, og her er der god chance for at der blir brugt for mange penge paa en spiller der ikke har niveauet eller passer ind #Jovic.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 dage 8 timer siden #1584 af El Siete

9eren post=152608 skrev: Et svar på dine kommentarer kunne ligge i en af de seneste nyheder ift angribere som Jovic og Mariano.

Der henvises til at Real Madrid ikke gider at få flere spillere i truppen, som kan være svære at sende afsted igen. Man vil have en angriber der niveaumæssigt giver det klubben har brug for. Dvs at Timo Werner ikke er en del klubbens targets. Og igen, Ancelotti mener han har en komplet trup og sikkert også med en potentiel skade til Benzema.

Jeg synes det er svært at sætte sig ind i økonomien. Men en ting er sikkert, Real Madrid handler langt mere forsvarligt end hidtil set. I mine øjne gør andre klubber som City og PSG det ikke. Jack Grealish kostede 117 millioner euro. Det er jo helt absurd!

Det er det de ikke gider at ende med i Madrid, hvis de skal have fat i en angriber. Benzema ser ud til at fortsætte de samme takter som sidste sæson og derfor er det fint for mig at vi checker markedet igennem for en ny stjerne. Endrick er min favorit!

​Der synes jeg bare at Werner kunne være en profil der niveaumæssigt passer ind, uden at det ville røre økonomien overhovedet næsten. Et ungt talent er en sværere beslutning og niveaumæssigt lidt bagefter - men en mulighed trods alt. 

Vi er helt enige i at PSG, City, Barcelona og hvem der ellers er, er dybt uansvarlige og må være på grænsen, eller lige over, til det illegale. 

Min frygt går mest på at en snart 35-årig Benzema ikke holder en hel sæson, med et yderst krævende VM midt i det hele. Jeg tror simpelthen ikke på at han holder hele vejen, og i værste fald kunne han mangle i kritiske perioder - slutspil i CL osv. Udover det synes jeg vi have offensive problemer sidste sæson, og nu har man så skilt sig af med Bale, Jovic, m.fl. (dødvægt, helt sikkert) uden at tilføre nyt, og så i en sæson hvor vi spiller om hele 6 trofæer. 
Barcelonas spillere har ikke samme niveau som Benzema fx (pånær Lewandowski), men de har bredden til at klare sig igennem en meget lang sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.