Den store transfer-tråd
Ja, helt enig i det meste. Men vi er jo kommet af med fire førsteholdsspillere, og kun tilført to. Mange lønkroner er frigivet. Der er pt 25 i truppen, men man må gå ud fra at Reinier lejes ud, samt at man kommer af med mindst een af Odriozola og Mariano. Der er altså plads, så forhåbentlig er man godt i gang i kulisserne med at finde en eller to forstærkninger, for er også bange for panikkøb i slut august.DeLaRed post=152609 skrev:
Men uanset hvad saa handler det vel i sidste ende om at komme af med spillere foerst, derved faar man et bedre overblik over hvilke penge man har til raadighed (baade til transfer og loenninger), vi har pt en enkelt aabning i truppen (efter Mayo's salg, som ikke indbragte naevne vaerdigt mange penge paa begge fronter), hvis man ogsaa formaar at at komme af med Odri og Mariano, saa er der baade lidt flere penge at lege med samt ogsaa et stoerre behov (fra Ance's side) om at skulle fylde paa i bredden. (her taler jeg om hvad Ance/Perez vil, og ikke hvad jeg selv vil, for jeg er helt enig i at man burde have handlet hurtigere paa markedet ifht 1-2 offensiv spillere, samt en hoejre back)El Siete post=152607 skrev:
Tja vi har da været stille nogle sæsoner, men der fik man også meget mere for pengene, og der er stadig hentet en række spillere ind hvor der har været et behov. I år er det to, med, IMO, klare offensive mangler. Det behøver jo heller ikke være kæmpe beløb, men en Werner på leje, eller unge talenter. Tror ikke økonomien fejler noget, man har hentet 130M fra Champions League alene, og det nye stadion vejer vel først når man begynder tilbagebetalingen.9eren post=152606 skrev:
Prøv at åbn transfermarkt og kig igennem sæsonerne. Så er der faktisk en del transfervinduer hvor vi har været stille. Altså Camavinga var det “eneste” rigtige køb sidste sæson.El Siete post=152605 skrev:
Men du må da medgive at det er atypisk for RM at være SÅ stille på markedet. Tilbage i 2019 brugte vi ca 350M og siden da har det været utroligt stille. Corona er selvfølgelig den store faktor her, men der er plus på transferkontoen, økonomien er generelt på vej tilbage på ret køl, mens man kigger på at samtlige konkurrenter forstærker sig markant.9eren post=152601 skrev: Pressen elsker folks lyst ift at Real Madrid skal bruge penge. Sådan har det været tidernes morgen. Ingen kan acceptere at Carlo officielt udtaler at holdet ikke får flere spillere.
I 2006 var Henry også med sikkerhed Real Madrid spiller i følge Marca.
edit: jeg tror at stadion byggeriet også fylder en del økonomisk. Alaba kom jo også sidste år men gratis! Real Madrid har en ny transferpolitik og poster ikke 150 millioner i hvilken som helst fodboldspiller
Jeg synes bestemt klubben er fornuftig, og vi ligger jo også langt nede på listen af klubber over netto spendering - længere nede end de fleste tror - så nej man går ikke bare ud og køber for 150M, med mindre det er Mbappe.
Hvis vi pludselig staar med en trup paa 22 om et par uger, saa blir jeg svaert overrasket hvis Real ikke laver i last-minut stress koeb, og her er der god chance for at der blir brugt for mange penge paa en spiller der ikke har niveauet eller passer ind #Jovic.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Når jeg skriver 24 spillere i truppen, så er det fordi at Reinier ikke kan indskrives da Rodrygo, Vini og Mili optager de 3 ikke-eu pladser, så medmindre man lejer/sælger en af er 3, så er det meget usansynligt at han blir i Madrid, da han i så fald skal vente indtil Januar før han kan spille førsteholds fodbold (hvis og så frem Vini får sit spanske pas til den tid). Så reelt set står vi med en åbning, men tror der skal mere en en enkelt åbning til før Ance begynder at snakke indkøb.El Siete post=152611 skrev:
Ja, helt enig i det meste. Men vi er jo kommet af med fire førsteholdsspillere, og kun tilført to. Mange lønkroner er frigivet. Der er pt 25 i truppen, men man må gå ud fra at Reinier lejes ud, samt at man kommer af med mindst een af Odriozola og Mariano. Der er altså plads, så forhåbentlig er man godt i gang i kulisserne med at finde en eller to forstærkninger, for er også bange for panikkøb i slut august.DeLaRed post=152609 skrev:
Men uanset hvad saa handler det vel i sidste ende om at komme af med spillere foerst, derved faar man et bedre overblik over hvilke penge man har til raadighed (baade til transfer og loenninger), vi har pt en enkelt aabning i truppen (efter Mayo's salg, som ikke indbragte naevne vaerdigt mange penge paa begge fronter), hvis man ogsaa formaar at at komme af med Odri og Mariano, saa er der baade lidt flere penge at lege med samt ogsaa et stoerre behov (fra Ance's side) om at skulle fylde paa i bredden. (her taler jeg om hvad Ance/Perez vil, og ikke hvad jeg selv vil, for jeg er helt enig i at man burde have handlet hurtigere paa markedet ifht 1-2 offensiv spillere, samt en hoejre back)El Siete post=152607 skrev:
Tja vi har da været stille nogle sæsoner, men der fik man også meget mere for pengene, og der er stadig hentet en række spillere ind hvor der har været et behov. I år er det to, med, IMO, klare offensive mangler. Det behøver jo heller ikke være kæmpe beløb, men en Werner på leje, eller unge talenter. Tror ikke økonomien fejler noget, man har hentet 130M fra Champions League alene, og det nye stadion vejer vel først når man begynder tilbagebetalingen.9eren post=152606 skrev:
Prøv at åbn transfermarkt og kig igennem sæsonerne. Så er der faktisk en del transfervinduer hvor vi har været stille. Altså Camavinga var det “eneste” rigtige køb sidste sæson.El Siete post=152605 skrev:
Men du må da medgive at det er atypisk for RM at være SÅ stille på markedet. Tilbage i 2019 brugte vi ca 350M og siden da har det været utroligt stille. Corona er selvfølgelig den store faktor her, men der er plus på transferkontoen, økonomien er generelt på vej tilbage på ret køl, mens man kigger på at samtlige konkurrenter forstærker sig markant.9eren post=152601 skrev: Pressen elsker folks lyst ift at Real Madrid skal bruge penge. Sådan har det været tidernes morgen. Ingen kan acceptere at Carlo officielt udtaler at holdet ikke får flere spillere.
I 2006 var Henry også med sikkerhed Real Madrid spiller i følge Marca.
edit: jeg tror at stadion byggeriet også fylder en del økonomisk. Alaba kom jo også sidste år men gratis! Real Madrid har en ny transferpolitik og poster ikke 150 millioner i hvilken som helst fodboldspiller
Jeg synes bestemt klubben er fornuftig, og vi ligger jo også langt nede på listen af klubber over netto spendering - længere nede end de fleste tror - så nej man går ikke bare ud og køber for 150M, med mindre det er Mbappe.
Hvis vi pludselig staar med en trup paa 22 om et par uger, saa blir jeg svaert overrasket hvis Real ikke laver i last-minut stress koeb, og her er der god chance for at der blir brugt for mange penge paa en spiller der ikke har niveauet eller passer ind #Jovic.
Ifht pengene så har du ret i at vi er kommet af med 5 spillere (inkl. Mayo) men vi har ikke fake tjent nogle nævneværdige penge på dem, men har derimod brugt 80min på Tchou (som faktisk er en af de 5 dyreste spillere i klubbens historie) og Rudi har godt nok været gratis, men ligesom med Alaba kunne man godt forestille sig st der både er skruet op for lønnen og at der har været en form for sign-on bonus. En anden ting at tænke på er også at Real med både Bale og Hazard sidende på sidelinjen måske har kørt med et højere løn budget end hvad de egentlig har villet sidste season, så måske de ser Bale som en ekstra omkostning de er kommet af med. (Det ved jeg naturligvis ikke, pointe er bare at selvom økonomien er sund, betyder det ikke at det løn-budget der var sidste season er noget klubben har tænkt sig at køre videre med)
Men vi er begge to enige om at Real burde have været mere aggressive både med at komme af med mere dødvægt, samt også at have været hurtigere ude med pengepungen.
Donde está la biblioteca?
Det andet er, at det er utrolig svært for Real Madrid at finde gode nok spillere til klubben.
Det tredje, at man har oliestaters hyggeprojekter som rivaler på markedet.
Og det fjerde at der er klubber, der pantsætter sine rettigheder i flere årtier for at konkurrere med Real Madrid i næste sæson.
Klubben kaldes ikke kongeklubben for sjov.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Fichajas mener vi går efter Raul de Tomas
Iker Bravo ryger til Atletico.
Girona har set sig varme på Miguel Gutierrez, Sergio Arribas og Antonio Blanco. Jeg så gerne at de kom til samme klub, og fik masse af spilletid.
Rygter er der nok af.
Det var for godt til at være sandt. Mariano tager et år til, og blir dermed nok historiens største free-loader i Madrid, hvilket jo i sig selv også er en flot titel ;-)
Donde está la biblioteca?
Hay que sufrir
Nico Williams, Alphonso Davies, Frimpong, Wirtz på ønske listen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Man kan heldigvis også vælge at være en anstændig klub ;-)mohbar post=152635 skrev: Hmmm har hørt at Barcelona ikke tildeler er nr til Braithwaite...måske vi skulle lave samme øvelse mod Mariano :D
Aldrig i livet skal vi gøre som den cirkusklub, det er så usmageligt :) Aubameyang har været der et halvt år og Depay et år, og de er ved at blive smidt på porten allerede, sammen med Braithwaite.mohbar post=152635 skrev: Hmmm har hørt at Barcelona ikke tildeler er nr til Braithwaite...måske vi skulle lave samme øvelse mod Mariano :D
Betal Marianos kontrakt ud og lad os komme videre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hans loyalitet overfor sine holdkammerater er vigtig og han træder til i de meget få situationer der er brug for ham!
Hay que sufrir
Hay que sufrir
Hay que sufrir