Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så nu håber jeg at alle er indforstået med - også Perez - At nu skal holdet have lidt stjernedrys.
Vi kan ikke i næste sæson forvente at Benzema hiver et par hattricks op af hatten i de mest afgørende kampe.
Han har allerede set ødelagt og træt ud, og taget hans alder i betragtning, så peaker han måske til VM, og falder så fulstændigt igennem allerede til Jul eller Februar
Modric er den anden spiller jeg vil nævne. Gud hvor har han været utrolig, men alderen banker gevaldigt meget på døren og jeg håber at vi ksn passe bedre på ham i næste sæson og lade nogle af de unge sammen med (forhåbentlig mbappe) klare de fleste ærter.
Mbappe... Han SKAL komme til sommer. Er han ikke snart træt af al den ligegyldighed i Paris. De samme intetsignede hold i ligaen og et exit i den fineste europæiske klubturnering, lige meget hvor meget deres sheik køber ind.
Rudiger lyder som en done deal.
Vi fik den bedre defensive halvdel og Barca har fået den dårlige del af chelsea bagkæden.
VAMOS! KOM SÅ PEREZ!
- 9eren
- Gæst
-
Vi har en Alba, trent, Robertson, Reguilon.. De spiller konstant. på en af de mest krævende positioner på en bane.
Og så har vi en mendy, der ikke kan tåle at spille én intensiv kamp på stamford bridge før han må sidde over igen.. Altså det dur ikke.
Og vi har så et luksus problem, for det gælder også Carvajal
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Angrebet
Først og fremmest skal Kylian Mbappé sikres. Det vil være en katastrofe, hvis han ikke kommer til klubben. Sportsligt som prestige. Vi har brug for at hele verden kigger på os igen. Derudover skal det være muligt at give Benzema en pause. Også selvom det er tiltænkt at de to skal spille på banen samtidig. En wet dream kunne være Erling Braut Haaland. Men spørgsmålet er om han ikke bliver for dyr i forhold til hans skadeshistorik? Hvis vi var den eneste klub der kiggede hans vej, så kunne vi hente ham for en slik og prøve ham af. Men problemet er at han er den næst mest attraktive spiller på markedet efter Mbappé så vi kan ikke bare prøve ham af uden at præsentere ham for et attraktiv sportslig pakke og en gunstig lønpose. Jeg tror vi taber kampen til City af denne årsag. De har mere brug for ham. Vi står i samme situation som Bayern München, der er den tredje kandidat til nordmanden. Vi har allerede en angriber vi ikke kan smide på bænken fordi det er en legende, der stadig præsterer.
Ud går Gareth Bale
Jeg håber også klubben vil sætte Asensio til salg og give mere plads til Rodrygo. Ikke nødvendigvis fordi brasilianeren har præsteret kontinuerligt bedre end Asensio. Tværtimod. Men fordi jeg synes Asensio fortjener en fast starter plads i en klub som Arsenal, Tottenham, Sevilla, Inter osv. Hvis vores spanier ønsker at blive i truppen som indskifter i 2. halvleg, så viser han også hjerte og vilje til at blive. Det skal belønnes. Ellers videre.
Derudover skal klubben forsøge at sælge Mariano og Jovic. De skal bruge alle tricks i verden for at få dem ud af døren. Der er ikke udsigt til at vi skifter træner til sommer og de vil gå ind til en sæson med lige så lidt spilletid som i denne. De er udelukkende en udgift i budgettet. Hvis man ikke kan sælge dem for et beløb, så må de gives gratis væk og evt. give den købende klub en pose penge med til at dække 1/3 af lønposen. Vi skal gøre alt hvad vi kan for at slippe for at betale den fulde løn fremover til Mariano, der aldrig får en rolle på holdet og Jovic der har spillet én god kamp i hele sin Real Madrid karriere. Jeg kan ikke huske denne kamp.
Midtbanen
Jeg håber på at klubben får solgt Toni Kroos. Jeg anslår en pris på 10 millioner Euro. Han har været fantastisk for os men han er ved at se træt ud. Han har tydeligvis ikke den samme energi som Luka Modric som stadig er en kæmpe stjerne for mig. Klubben bør forlænge Modric kontrakt med yderligere et år. Vi kan desværre ikke spille med en midtbane af de tre geniale længere da det bliver for statisk og langsomt. Det så vi allerede sidste season mod Chelsea. Også lidt i sæson 2018/2019 hvor vi første gang mærkede tomheden efter Cristiano Ronaldo. Mit håb er at Fede Valverde kan overtage Kroos' plads på holdet og at klubben går ud og skaffer sig en ung erstatning for Camavinga's plads i hierarkiet. Derudover skal Cama rykke en plads op og blive første indskifter på midtbanen. Som erstatning for Camivinga's plads i hierarkiet har der været meget tale om Aurélien Djani Tchouaméni og han vil være en fin kandidat. Ceballos skal videre. Han har ikke vist nok.
Ud går Isco
Ud går Dani Ceballos
Forsvaret
Vi bør få en ny højre back. Jeg tror desværre ikke det bliver til noget da klubben har forlænget med Cavajal for nylig. Det er min store drøm at vi får en højre back der minder om Cavajal fra sine unge dage. Vi må leve med Dani og Luka der også har forlænget for nylig.
Det ser ud til at Antonio Rüdiger er på vej. Så kan vi skifte en Toni for en Toni. Det spændende bliver at se hvad der skal ske med Alaba og Militâo. Der er vel ikke nogen der forventer et surprise salg af en af disse to vel? Der er meget snak om at skubbe Alaba ud på den venstre back. Jeg er bekymret for at dette er en fan drøm mere end en reel virkelighed. Jeg føler mg ikke overbevist om at Alaba ønsker at spille venstre back. Jeg håber klubben har tænkt sig godt om og rådført sig hos Alaba inden, hvis de har dette i tankerne. Uanset hvad skal der lyde et stort WELCOME til vores nye Banderas, hvis kontrakten bliver skrevet under. Klubben finder forhåbentlig en aftager til Jesús Vallejo der slet ikke har vist nok i hele sin Real Madrid karriere. Ikke engang som reserve.
Ud går Marcelo Viera da Silva Júnior
Hele holdet samlet set
Ud går Bale
Ud går Asensio (medmindre han kan leve med en reserve rolle ala Nacho eller indskifter rolle ala Guti)
Ud går Mariano
Ud går Jovic
Ud går Toni Kroos (forhåbentlig)
Ud går Dani Ceballos
Ud går Jesús Vallejo
Ud går Marcelo Viera da Silva Júnior
Ind kommer Kylian Mbappé
Ind kommer ny ung midtbanespiller. Evt Aurélien Djani Tchouaméni
Ind kommer Antonio Rúdiger
En spiller til hver kæde.
Dette er ikke nok i forhold til de afgange klubben står overfor. Resten må suppleres fra Real Madrid Castilla. Det ville også være fantastisk hvis man kunne finde en ny højre back og lade Cavajal blive indskifter.
Addendum: Hvis klubben kan komme af med Eden Hazard, bør man også gøre dette. Det er endnu en lønpose vi ikke får noget for. Hvis han skal gives gratis væk, so be it. Det er utrolig synd for ham men vi bliver nødt til at finde en løsning. Jeg synes også man bør sende en fiskesnor ud efter Manchester United's Bruno Fernandes der ser ud til at have mistet sin overlegenhed siden Ronaldo kom til klubben. Måske han kan lokkes til verdens største klub og kickstarte sin karriere igen ved at forlade den synkende skude. Jeg er overbevist om at han ville passe perfekt ind i Real Madrids offensiv i stedet for Asensio, Bale, Isco, Jovic og Mariano.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Jeg er enig det meste af vejen. Har været i tvivl om Rudiger, men kastede lige i går en besked i retning mod et par af mine venner, der er Chelsea-fans, og der var budskabet meget klart:
'DU skal være meget glad for, at I får ham'.
Ifølge dem har han været tæt på klubbens bedste spiller og har et rigtig godt drive med bolden, så jeg tror måske ikke, at man skal lave en én-til-én sammenligning mellem ham og Militao. De er begge meget aggressive, men vi får nu en bedre boldspiller i Rudiger.
Ellers er jeg enig. Det er tre fine tilgange, der ser ud til at ske, men jeg ville nu være helt lykkelig, hvis man også hentede en højreback - alternativt en højrekant!
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Edit: Mundtligt aftale bekræftet, var lidt for hurtig.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Har vi brug for Pogba? Nææææ. Men tror at han kunne blive en brik i Mbappe-spillet og så dækker han samtidig alle 3 midtbane-positioner. Hvis Isco, Ceballos og eventuelt endda Asensio forlader os, er der nok ikke en dårlig ide at tilføre Pogba... Ikke mindst hvis Ancelotti (som jeg formoder bliver) foretrækker Valverde på højrekanten.
Courtois
Militao-Rudiger-Alaba-Mendy
Modric-Casemiro-Pogba
Mbappe-Benzema-Vinicius
Lunin
Carvajal-Nacho-Vallejo-Guti
Kroos-Valverde-Camavinga
Lucas V. Rodrygo Kubo
+ plads til 3 fra ungdomsrækkerne - eksempelvis; Vinicius Tobias, Blanco, Arribas, Marvin
Håb til springclean:
Isco
Marcelo
Diaz
Hazard
Bale
Asensio
Jovic
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg mener hvad betyder det begreb? Jeg kan godt huske Robinho og han var da langt fra sikker i alle hans driblinger.
Det er også min opfattelse at det er sikkert som sten at Isco, Marcelo og Bale er fortid til sommer fordi deres kontrakter løber endelig ud. Thank god
Bellingham Camavinga Tchouameni
Robinho-sikker er en gammel madridista-vending for ting i transfermarkedet man er sikker på vil ske.The European Super League post=148679 skrev: Undskyld men hvad i alverden er Robinho-sikker?
Jeg mener hvad betyder det begreb? Jeg kan godt huske Robinho og han var da langt fra sikker i alle hans driblinger.
Det er også min opfattelse at det er sikkert som sten at Isco, Marcelo og Bale er fortid til sommer fordi deres kontrakter løber endelig ud. Thank god
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024