Den store transferrygte-tråd

2 dage 16 timer siden #1597 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Med hensyn til Arribas, ville man så ikke indlemme ham i førsteholdstruppen på nuværende tidspunkt, hvis man rent faktisk troede på ham? Det er muligt at jeg er farvet lidt af mine mange år som Football Manager spiller, men havde man ikke givet ham flere chancer tidligere, hvis talentet var så stort? Hvilke spillere kommer ind på storklubbernes hold i så "sen" en alder som 21 år, og får sig en fin karriere? Jeg kan lige på stående fod komme i tanke om Carvajal som vist nok var 22 år da han kom tilbage fra tysk fodbold, men ellers bliver spillerne jo prøvet af for alvor noget før føler jeg.

Ansu Fati og Pedri i Barcelona, Musiala og Alphonso Davies i Bayern, Phil Foden hos City, Saka hos Arsenal, Mason Greenwood hos United. Det er nogle eksempler på spillere som klubberne viste tillid i en ung alder, og som har udviklet sig til at være vigtige spillere allerede nu, selvfølgelig bortset fra Fati på grund af skaderne, og Greenwood fordi han er en ulækker type. Ja, og så naturligvis også vores egen Vinicius.

LJ16

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 16 timer siden #1598 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Arribas skal nok få sin chance. Jeg håber.

Han er i samme kategori som Jese før Jeses skade. Det kan gå den ene vej men også den anden. Han har talentet og skal udnytte de chancer han måske får!

vil også sammenligne ham med Sarabia

husker det så tydeligt. En af de bedste derbies jeg har set på Bernabeu

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Sidste redigering: 2 dage 15 timer siden ved 9eren.

2 dage 15 timer siden #1599 af -#7-
Snakker vi sammenligning i den forstand at de som spillertyper er ens, eller er det selve talentet i sin helhed du tænker på? For hvis det er Jese og Sarabia vi skal bruge som målestok talentmæssigt, så vil jeg i hvert fald ikke sætte min næse op efter at se Arribas på førsteholdet i nogen betydelig forstand sådan lige foreløbig.

LJ16

2 dage 15 timer siden #1600 af 9eren
Jeg tænker en sammenligning i den forstand, hvilken betydning de har/havde for Castilla, deres indiviudelle egenskaber i form af hurtighed, dribleevner og målfarlighed!

Peter er forresten også ved at forlænge!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

2 dage 14 timer siden #1601 af Real HWL

mohbar post=152635 skrev: ​Hmmm har hørt at Barcelona ikke tildeler er nr til Braithwaite...måske vi skulle lave samme øvelse mod Mariano :D

Ej det mener du da ikke? Skal vi være en usympatisk klub uden moral ligesom Barca?

2 dage 14 timer siden #1602 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transferrygte-tråd

-#7- post=152659 skrev: Snakker vi sammenligning i den forstand at de som spillertyper er ens, eller er det selve talentet i sin helhed du tænker på? For hvis det er Jese og Sarabia vi skal bruge som målestok talentmæssigt, så vil jeg i hvert fald ikke sætte min næse op efter at se Arribas på førsteholdet i nogen betydelig forstand sådan lige foreløbig.

​Jesé var et specielt talent og i min optik var det udelukkende den skæbnesvangre skade mod Schalke, der forhindrede ham i at udfolde det helt. Han var virkelig ved at bryde igennem!

Sarabia en helt anden snak.

Peter og Arribas besidder tonsvis af potentiale, men derfra og til Real Madrids førstehold er vejen stadig lang. Vi kommer nok til at se udlejninger/salg for begges vedkommende.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, 9eren

2 dage 14 timer siden #1603 af 9eren
Andres Garcia fra Valencias ungdoms akademi skulle i følge flere rygter ha skiftet til Castilla. Angriber!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

2 dage 13 timer siden #1604 af -#7-
​Vi kan hurtigt blive enige om at Jese fik sig et mini gennembrud lige da han kom op i førsteholdstruppen. Men hvis man kender lidt til Jeses liv udenfor kridtstregerne (hvilket du garanteret også gør), så kan jeg godt have min tvivl om det udelukkende var skaden mod Schalke som satte en stopper for ham, eller om han i det lange løb nok ikke også var for useriøs i sin tilgang til fodbolden.

Og ja, Sarabia har helt bestemt fået sig en hæderlig karriere efter Real Madrid, men det er ikke ligefrem fordi man sidder og ærgrer sig helt vildt over at man ikke holdte på ham dengang. Samme tanke man iøvrigt også har haft med Parejo og Juan Mata synes jeg.

LJ16

2 dage 13 timer siden #1605 af 9eren

Daniel post=152664 skrev:

-#7- post=152659 skrev: Snakker vi sammenligning i den forstand at de som spillertyper er ens, eller er det selve talentet i sin helhed du tænker på? For hvis det er Jese og Sarabia vi skal bruge som målestok talentmæssigt, så vil jeg i hvert fald ikke sætte min næse op efter at se Arribas på førsteholdet i nogen betydelig forstand sådan lige foreløbig.

​Jesé var et specielt talent og i min optik var det udelukkende den skæbnesvangre skade mod Schalke, der forhindrede ham i at udfolde det helt. Han var virkelig ved at bryde igennem!

Sarabia en helt anden snak.

Peter og Arribas besidder tonsvis af potentiale, men derfra og til Real Madrids førstehold er vejen stadig lang. Vi kommer nok til at se udlejninger/salg for begges vedkommende.

​Kunne det tænkes at man kører ham ind i denne sæson og så næste overtager han Asensios plads?

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

2 dage 13 timer siden #1606 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

-#7- post=152666 skrev: ​Vi kan hurtigt blive enige om at Jese fik sig et mini gennembrud lige da han kom op i førsteholdstruppen. Men hvis man kender lidt til Jeses liv udenfor kridtstregerne (hvilket du garanteret også gør), så kan jeg godt have min tvivl om det udelukkende var skaden mod Schalke som satte en stopper for ham, eller om han i det lange løb nok ikke også var for useriøs i sin tilgang til fodbolden.

Og ja, Sarabia har helt bestemt fået sig en hæderlig karriere efter Real Madrid, men det er ikke ligefrem fordi man sidder og ærgrer sig helt vildt over at man ikke holdte på ham dengang. Samme tanke man iøvrigt også har haft med Parejo og Juan Mata synes jeg.

​Jeg så ikke et eneste tegn på at Jese havde problemer med noget inden skaden faktisk. Det kan jo sagtens være, at der var noget alligevel, men han kæmpede helt vildt, var fyldt med selvtillid og blev ved med at køre på så vidt jeg selv husker. 

Et bud er måske også, at han efter skaden ikke turde/kunne sætte en mand længere. Det gik virkelig ned ad bakke efter den skade og han var ikke rigtig brugbar efterfølgende. Måske alt var anderledes uden skaden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe

2 dage 12 timer siden #1607 af 9eren
Latasa muligvis på vej til Getafe. Så fik du alligevel ret De la Red :)

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Sidste redigering: 2 dage 12 timer siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 dage 10 timer siden #1608 af 9eren
Arribas kunne også ha forlænget kontrakt for at kunne forlade RM, det går rygterne på netop nu.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.