Den store transferrygte-tråd

1 år 7 måneder siden #1609 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Forhåbentligt er det sandt. Arribas er ALT for god til Castilla - så jeg håber han bliver solgt med ret til tilbagekøb eller lejet ud. For mig klart det største håb fra Castilla.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1610 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

-#7- post=152657 skrev: ​Med hensyn til Arribas, ville man så ikke indlemme ham i førsteholdstruppen på nuværende tidspunkt, hvis man rent faktisk troede på ham? Det er muligt at jeg er farvet lidt af mine mange år som Football Manager spiller, men havde man ikke givet ham flere chancer tidligere, hvis talentet var så stort? Hvilke spillere kommer ind på storklubbernes hold i så "sen" en alder som 21 år, og får sig en fin karriere? Jeg kan lige på stående fod komme i tanke om Carvajal som vist nok var 22 år da han kom tilbage fra tysk fodbold, men ellers bliver spillerne jo prøvet af for alvor noget før føler jeg.

Ansu Fati og Pedri i Barcelona, Musiala og Alphonso Davies i Bayern, Phil Foden hos City, Saka hos Arsenal, Mason Greenwood hos United. Det er nogle eksempler på spillere som klubberne viste tillid i en ung alder, og som har udviklet sig til at være vigtige spillere allerede nu, selvfølgelig bortset fra Fati på grund af skaderne, og Greenwood fordi han er en ulækker type. Ja, og så naturligvis også vores egen Vinicius.

​Ifht Carvajal må man ikke glemme at han ankom til Real efter at have været en af de bedste backs i Bundesligaen (mener han kom på årets hold, hvis keg ikke husker forkert) der er en gigantisk forskel fra at være en af de bedste i Bundesligaen vs at være et “Talent” hos Castilla.

Jeg er enig i at hvis der var en spiller der rent faktisk havde et take t stor nok til første holdet i Madrid (altså Aller øverste hylde i fodbold verdenen) så sad Ancelotti ikke i en afventende position og “ser tiden an”, så var den spiller uden tvivl blevet indlemmet i truppen.

Arribas skal have hældet på sin side hvis han vil slå igennem næste season (enten så sksl der fyldes et hul i truppen i slut August og ellers så skal der flere skader til i den offensive del af truppen før han får nævneværdig spilletid)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 7 måneder siden #1611 af Madridista02

DeLaRed post=152676 skrev:

-#7- post=152657 skrev: ​Med hensyn til Arribas, ville man så ikke indlemme ham i førsteholdstruppen på nuværende tidspunkt, hvis man rent faktisk troede på ham? Det er muligt at jeg er farvet lidt af mine mange år som Football Manager spiller, men havde man ikke givet ham flere chancer tidligere, hvis talentet var så stort? Hvilke spillere kommer ind på storklubbernes hold i så "sen" en alder som 21 år, og får sig en fin karriere? Jeg kan lige på stående fod komme i tanke om Carvajal som vist nok var 22 år da han kom tilbage fra tysk fodbold, men ellers bliver spillerne jo prøvet af for alvor noget før føler jeg.

Ansu Fati og Pedri i Barcelona, Musiala og Alphonso Davies i Bayern, Phil Foden hos City, Saka hos Arsenal, Mason Greenwood hos United. Det er nogle eksempler på spillere som klubberne viste tillid i en ung alder, og som har udviklet sig til at være vigtige spillere allerede nu, selvfølgelig bortset fra Fati på grund af skaderne, og Greenwood fordi han er en ulækker type. Ja, og så naturligvis også vores egen Vinicius.

​Ifht Carvajal må man ikke glemme at han ankom til Real efter at have været en af de bedste backs i Bundesligaen (mener han kom på årets hold, hvis keg ikke husker forkert) der er en gigantisk forskel fra at være en af de bedste i Bundesligaen vs at være et “Talent” hos Castilla.

Jeg er enig i at hvis der var en spiller der rent faktisk havde et take t stor nok til første holdet i Madrid (altså Aller øverste hylde i fodbold verdenen) så sad Ancelotti ikke i en afventende position og “ser tiden an”, så var den spiller uden tvivl blevet indlemmet i truppen.

Arribas skal have hældet på sin side hvis han vil slå igennem næste season (enten så sksl der fyldes et hul i truppen i slut August og ellers så skal der flere skader til i den offensive del af truppen før han får nævneværdig spilletid)

​Jeg er enig med jer. Jeg tror heller ikke umiddelbart på at nogle af de nævnte talenter på Castilla er gode nok, hvis ikke de allerede er blevet taget op. Omvendt kan man sige, at Carvajal blevet lejet ud som 21årig og derefter tog det fart. Så det kan stadig lade sig gøre for, eksempelvis Arribas. Spillere som Kanté og Drogba er også gode eksempler på, at det aldrig er for sent for en spillere, til at nå sit fulde potentiale.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1612 af Thomaskjensen
Jeg syntes det er den helt rigtige strategi at de store talenter får træne med i blandt for at fornemme hvad som kræves.

Men vi kan på ingen måde forvente at en spiller, i hvad der vel svare til division 3, på et mellem godt hold skal dominere RM.

Det er samtidig uendeligt vigtigt at de unge får træne og i blandt spille med de gamle :) for akademiet skal jo være attraktivt, og hvem vil ikke prøve at træne med Modric, Benz, Kroos, osv...

Den eneste spiller jeg kan huske som har taget den fra Castillas til førsteholdet er Vini, og trods at jeg altid har bakket ham op trods meget svingende præstationer. Så mener jeg at det til stor del er en halvfed og skadet Hazard der har tvunget ZZ at give ham så meget spilletid.

Man siger jo at de unge "skal tage chancen", men under normale vilkår skulle Vini og Rodrigo være lejet ud for længe siden så de kan få spilletid.

Vini var for 2 år siden for vigtig til at leje ud, samme gælder Rodrigo i dag. Ja og måske det er hvad der skal til for at Rodrigo (har givet op med Asensio for år siden (håber jeg har fejl)) får den spilletid som kræves.

Så får at sammenfatte tror jeg at det under normale omstædigheder ikke skal være muligt at komme fra Castillas og spille sig til en startplads, man skal til en klub som ligger et eller andet sted mellem Castillas og verdens bedste klub...

Hvilket så er hvor som helst :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #1613 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Så er Miguel G solgt til Girona. Officielt gået igennem

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1614 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Bliver spændende at følge ham I Girona. Tillykke til ham. Så er der en grund til også at se deres kampe. Kæmpe fan af at skyde vores talenter af sted mod at beholde 50% så de kan få spille tid i verdens bedste liga - så kan vi altid hente dem tilbage.

Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #1615 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Transfermarkt har noteret en transfersum på 4 millioner euro. 27,5 har vi nu solgt for denne sæson inklusiv Castilla spillere. Blanco, Latasa, Mariano og Odriozola kan måske give lidt ekstra i posen.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1616 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg stod med lidt ekstra tid paa haenderne idag, og svalgte derfor at begive mig ud en RB Salzburg kamp, for at se Benjamin Sesko lidt naermere an. Saa her kommer lige lidt indtryk af ham som spiller.

Inden jeg fortsaetter, skal det naturligvis understreges at dette er den eneste kamp jeg har set ham spille OG at det er den foerste kamp jeg nogensinde ser fra Oestrigs fodbold, og jeg er ikke for fin til at kalde niveauet i dagens kamp for roddet, fyldt med masser af spilstop, det mindede om en midter-kamp fra den Danske superliga. Saa det niveau Sesko spillede paa idag, kan paa ingen maade sammenlignes med en La Liga kamp, og derfor er han som saadanne ogsaa svaer at bedoemme ifht Real. Men der er dog flere ting ved ham som goer at jeg godt kan se sammenligningen med Haaland.

Det Positive
- Grundet sin hoejde er han staerk i luftrummet midt paa banen, flere gange blev der spillet lange bolde op fra bagkaeden/keeperen og han er foerst paa dem stort set hver gang, og god til at ligge dem retnings bestemt videre med hovedet.
- Rent teknisk paa bolden er han rigtig god for en hoej mand at vaere, meget ala Haaland, har en en god foerste beroering og kan sagtens saette sin direkte modstander med en skarp dribling, hvilket er specielt for en spiller paa 1.94cm.
- Han goer det fint i pres-spillet og ser ud til at vaere hurtig i loeb.
- Han er god til at drive vaek fra feltet og gaa med i opspillet, staerk til at bruge sin fysisk og derfor faar han ogsaa ofte, med rygge til modstanderens maal, lagt bolden godt videre til en medspiller. (Meget som vi ser det fra Benz naar han gaar ned i banen)
- Det bedste ved ham i dagens kamp, var dog imo hans bevaegelighed, han staar aldrig stille uden bold, flytter sig konstant, tager masser af dybde loeb, lober paa tvaers af forsvaret og er generelt en angriber der er svaer at holde styr paa fordi han hele tiden flytter sig fra forsvarspiller til forsvarspiller og soeger mellem-rummende. Det saa virkelig interessant ud.
- Som 19aarig spiller han med stor selvtillid, han er ikke bange for at soege bolden og vaere den hans holdkammerater soeger.

Kritikken
- Han er lidt for smart i flere af hans aktioner (meget ala hvad vi nogle gange ser fra Vini, og hvad vi stort set altid ser fra Eden) for mange hael afleveringer og forsoeg paa smaa-spil, noget hans holdkammerater tydeligvis ikke har niveauet til.
- Han lignede i kampen idag ikke en klinisk afslutter, han faar 2 gode chancer inde i feltet, og begge er taet ved at gaa ind, men goer det ikke, begge chancer jeg vil mene Haaland havde klappet ind uden at taenke paa det. Det er naturligvis svaer at bedoemme paa en enkelt kamp, men den maade han afsluttede paa saa bare ikke ligesaa skarp ud, som resten af hans spil.
- Hvis man tager niveauet kampen blev spillet paa med, saa var det ikke fordi han lignede en spiller der var tydeligt bedre end alle andre paa banen, saa der er tydeligvis langt igen for den unge angriber. Dertil skal dog siges at han heller ikke fik meget at arbejde med fra hans hold-kammerater, de fleste af deres bolde til ham var enten for lange eller for korte, saa han vaeltede sig ikke ligefrem i oplaeg fra kollegaerne.

Han scorede ikke i kampen, men var med til at starte opspillet til maal nr. 2.

Der var nogle gode tegn paa en spaende spiller, som helt sikker har mange gode kvaliteter, men som sagt er det svaert at bedoemme naar begge hold (sammenlignet med la liga) spiller som en pose lort.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, El Siete, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #1617 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Latasa var ikke med i dag mod Depor og det regnes med at han er tæt på at forlade klubben.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #1618 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg håber at vi får disse to spillere

Iker Bravo og Endrick. Begge er under 18 år og er angribere. Pls go ahead

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #1619 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Nogle spekulerer i at der vil være samtaler mellem Leverkusen og Real Madrid i morgen omkring Iker Bravo

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #1620 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Der er andre der skriver et bud er sendt afsted

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce