Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
kom der ikke også en anden udgave af Robinho sikker?nono post=148681 skrev:
Robinho-sikker er en gammel madridista-vending for ting i transfermarkedet man er sikker på vil ske.The European Super League post=148679 skrev: Undskyld men hvad i alverden er Robinho-sikker?
Jeg mener hvad betyder det begreb? Jeg kan godt huske Robinho og han var da langt fra sikker i alle hans driblinger.
Det er også min opfattelse at det er sikkert som sten at Isco, Marcelo og Bale er fortid til sommer fordi deres kontrakter løber endelig ud. Thank god
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der kan virkelig ikke være ret mange der håber at se Pogba i Madrid? Jeg er sgu lidt i chok over at se ham nævnt i en evt start 11 for vores klub.
NEJ NEJ NEJ, Pogba SKAL spille i samme klub som Jovic....OG det er ihvertfald ikke Real Madrid....vil gaa saa langt som at sige at de begge skal finde et nyt hold i en helt anden tidszone end Madrid.Dybbøl post=148701 skrev: Hvordan kan Pogba være den brik der sikre Mbappe i Madrid, som en har nævnt herinde?
Der kan virkelig ikke være ret mange der håber at se Pogba i Madrid? Jeg er sgu lidt i chok over at se ham nævnt i en evt start 11 for vores klub.
Donde está la biblioteca?
Det er vel noget med at få nogle franskmænd/venner til Mbappe, så han føler sig hjemme.Dybbøl post=148701 skrev: Hvordan kan Pogba være den brik der sikre Mbappe i Madrid, som en har nævnt herinde?
Vi har heldigvis Benzema, Mendy og Camavinga. Ved slet ikke om Mbappe og Pogzen er tætte.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Eller.. havde hørt lidt, men sådan et klassisk og kedeligt spansk navn fanger mig ikke rigtigt..
Indtil jeg så hans præstation mod barca forleden..WAUW! jeg er vild med ham.
Han rygtes kraftigt til klubben til sommer!
Jeg synes han var rigtig god defensivt mod Barca, men offensivt er han vel ligesom Mendy. Fran har 1 mål i ligaen og 1 assist i Copa'en.Elto92 post=148712 skrev: Jeg vidste slet ikke hvem Fran Garcia var før et par dage siden.
Eller.. havde hørt lidt, men sådan et klassisk og kedeligt spansk navn fanger mig ikke rigtigt..
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Har set en haandfuld kampe med ham, og ingen tvivl om at han er staerk defensiv (meget staerkere end Miguel), men at sige at han offensiv kun er ligesaa god som Mendy er lidt af en fornaermelse imo.Ramos4 post=148721 skrev:
Jeg synes han var rigtig god defensivt mod Barca, men offensivt er han vel ligesom Mendy. Fran har 1 mål i ligaen og 1 assist i Copa'en.Elto92 post=148712 skrev: Jeg vidste slet ikke hvem Fran Garcia var før et par dage siden.
Den bedste maade at beskrive Fran Garcia paa er at sige han minder om Dani Carvajal da han kom retur til Real fra Leverkusen, han er utrolig arbejdsom, utraettelig (ala Fede, altsaa han loeber og loeber og loeber bare hele tiden) og saa har han en teknik der er sammenlignelig med en ung Carvajal.
Grunden til at han ikke har leveret mere paa de offensive statistikker handler jo om at han spiller for et hold med en ufattelig daarlig offensiv, Rayo har kun scoret 34 maal i 33 kampe, saa statikkerne er ikke retvisene ifht hvad han kan rent offensivt.
Naar det er sagt, er jeg ikke sikker paa der er mere udvikling i ham, og derved forbliver han formentlig kun en back-up, men han ville uden tvivl vaere en god forstaerkning til truppens nuvaerende bredde. Og til den pris (5mio) der er det en no-brainer!
Donde está la biblioteca?
Det lyder jo rigtig godt. Altid dejligt med nyt spansk blod i truppen.DeLaRed post=148722 skrev:
Har set en haandfuld kampe med ham, og ingen tvivl om at han er staerk defensiv (meget staerkere end Miguel), men at sige at han offensiv kun er ligesaa god som Mendy er lidt af en fornaermelse imo.Ramos4 post=148721 skrev:
Den bedste maade at beskrive Fran Garcia paa er at sige han minder om Dani Carvajal da han kom retur til Real fra Leverkusen, han er utrolig arbejdsom, utraettelig (ala Fede, altsaa han loeber og loeber og loeber bare hele tiden) og saa har han en teknik der er sammenlignelig med en ung Carvajal.
Grunden til at han ikke har leveret mere paa de offensive statistikker handler jo om at han spiller for et hold med en ufattelig daarlig offensiv, Rayo har kun scoret 34 maal i 33 kampe, saa statikkerne er ikke retvisene ifht hvad han kan rent offensivt.
Naar det er sagt, er jeg ikke sikker paa der er mere udvikling i ham, og derved forbliver han formentlig kun en back-up, men han ville uden tvivl vaere en god forstaerkning til truppens nuvaerende bredde. Og til den pris (5mio) der er det en no-brainer!
Alaba og Fran vil være det perfekte scenarie. Og så se om vi kan få lidt mønt for Mendy.
Pogbas bedste fodbold er iøvrigt altid blevet leveret ved siden af en oprydder eller bølgebryder - Kanté eller Vidal i Juventus. Jeg tror at han ville befinde sig rigtig godt med Casemiro i ryggen og dermed være en kærkommen konkurrent til midtbanen hvor han vil kunne byde ind med lidt mere dynamik og målfarlighed i de kampe hvor der er brug for det.
Men som jeg skrev i mit første indlæg er det ikke en våd drøm for mig at få Pogba. Det lader bare til at Papa Perez har fået et særdeles godt øje til spillere hvis kontrakter er i udløb. Deraf min forudsigelse om, at Pogba skifter til Madrid sammen med Mbappe.
- Brylle
- Gæst
-
Puha det lyder halvtungt. En af vores store problemer synes jeg har været, at vi simpelthen ikke kan lægge et pres i mere end 5 minutter med Kroos, Casemiro osv. og for mig lyder det som om man bevæger sig ned ad samme vej hvis Pogba hentes. Jeg anerkender fuldt ud hvad Pogba kan både fysisk og med en bold. Hans blik for spillet er ligeledes eminent. Da han var allerbedst, var det umuligt at pille bolden fra ham og han havde ingen problemer med at holde fast i den uanset om det var foran forsvaret eller længere fremme på banen, og det er en kæmpe kvalitet i forhold til at komme ud af pres. Jeg synes det handler meget om holdets sammensætning om det er en god ide. Kroos-Casemiro-Pogba ville jeg græde mig i søvn over. Pogba-Camavinga/Casemiro-Valverde er jeg med på. Jeg tror dog ikke at Modric er færdig endnu, og ham er der ingen der slår af.nono post=148724 skrev: Jeg er med på at Pogba har skuffet fælt i United, men for Frankrig har han sideløbende leveret den ene magtpræstation efter den anden. Han er fejlcastet i is-kolde, regnfulde og uinspirerende nord-england. Jeg er faktisk sikker på, at han ville blomstre op på et sydlandsk hold med Mendy, Benzema, Camavinga, Mbappe omkring sig.
Pogbas bedste fodbold er iøvrigt altid blevet leveret ved siden af en oprydder eller bølgebryder - Kanté eller Vidal i Juventus. Jeg tror at han ville befinde sig rigtig godt med Casemiro i ryggen og dermed være en kærkommen konkurrent til midtbanen hvor han vil kunne byde ind med lidt mere dynamik og målfarlighed i de kampe hvor der er brug for det.
Men som jeg skrev i mit første indlæg er det ikke en våd drøm for mig at få Pogba. Det lader bare til at Papa Perez har fået et særdeles godt øje til spillere hvis kontrakter er i udløb. Deraf min forudsigelse om, at Pogba skifter til Madrid sammen med Mbappe.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men om tanken er at det er Pogba/Kroos/Modric der skal spille sammen med Fede/Camavinga og Casemiro/Alaba så er jeg game.
Dog ser jeg ikke meget grund til at have 3 så løntunge og relativt gamle spille slås om samme position.
Ha i mente at jeg tidligere har været stor tilhænger i at hente Pogba, men med tilgangen af Rudiger ser jeg hellere en 19-21 årig få chancen på midten mod Modric og Kroos.