Den store transferrygte-tråd

1 år 8 måneder siden #1861 af Real HWL
​Husker ​Canales som et kæmpe talent da vi hentede ham. Men fik han ikke en grim knæskade der ødelagde hans Real karriere?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1862 af NadaMás
​Ødegaard og Hakimi vil begge give mening at hente tilbage, Begge unge og vanvittigt dygtige.

Tror dog ikke at Ødegaard er videre interesseret i at komme tilbage - Ikke lige foreløbigt om ikke andet.
Hakimi skal lakke mod enden af sin kontrakt før han kan hives ud af PSG´s klør.

Canales er der ingen ide i at hente.

Jeg syntes ikke umiddelbart der er nogle virkelig oplagte transfers, så jeg vil være tålmodig, og så kommer der nok gang i rygtemøllen under VM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1863 af NadaMás

Dragam post=154035 skrev: Ødegaard kom som helt ung, og fik aldrig rigtig chancen på første holdet, inden hans udlejninger, og senere salg... han er nu 23 år gammel og vel tæt på verdensklasse. Så ja ødegaard kunne sagtens være en mulighed (hvis altså RM spillede med en 10'er, hvilket vi ikke gør).

​Tror sagtens han kan spille som en mere dybdeliggende playmaker. Specielt med de midtbanekollegaer han vil spille med hos os - Der bliver ryddet op bag ham, så han kan have en mere fri rolle.
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved NadaMás.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1864 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=154036 skrev: ​Husker ​Canales som et kæmpe talent da vi hentede ham. Men fik han ikke en grim knæskade der ødelagde hans Real karriere?

​Jo, og ligesom de fleste andre der får grimme knæskader, så var han ikke den samme spiller efterfølgende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1865 af Fondo_Sur
Man kan da godt hente en 31 årig, hvis man vurderer at man har akut behov for en kantspiller. En overgang til en spiller som Endrick.

Og nej Real Madrid har ikke spillet med en 10’er under Ødegaards tid. Og ej gør det nu. Men der er immervæk mulighed for at det kommer til at ske, mens den 23 årige Ødegaard stadig er aktiv fodboldspiller. Ødegaard er ikke nødvendig lige nu, men det kunne en kvalitets kantspiller som Canales godt være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1866 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=154040 skrev: Man kan da godt hente en 31 årig, hvis man vurderer at man har akut behov for en kantspiller. En overgang til en spiller som Endrick.

Og nej Real Madrid har ikke spillet med en 10’er under Ødegaards tid. Og ej gør det nu. Men der er immervæk mulighed for at det kommer til at ske, mens den 23 årige Ødegaard stadig er aktiv fodboldspiller. Ødegaard er ikke nødvendig lige nu, men det kunne en kvalitets kantspiller som Canales godt være.

Enig i især det første.

​Det behøver bestemt ikke være dårligt at hente en spiller omkring de 30. De går oftere ind og præsterer tidligt end yngre, så jeg er helt enig i at alderen ikke er så afgørende hvis man leder efter en spiller fra dag 1. Vigtigst af alt, så er det ofte en langt billigere løsning end at hente en ung udgave. 31 er ingen alder og kan man købe en billig løsning indtil den rette dukker op, så kan det være et kæmpe win i fremtiden.

I United løber Eriksen lige nu rundt fra start ved siden af Scott McSovs og styrer spillet. Billig men kompetent løsning og det tror jeg bestemt ikke de er kede af, for det har betydet at de kan købe ungt ind på mange andre steder (backen, midterforsvaret, højre kant, skraldemanden) og derfor købe en yngre verdensklasse playmaker når den rette dukker op.

Lige Canales ved jeg ikke om jeg er fan af, men det handler mest om at jeg ikke synes vi har et helt vildt akut behov. I går scorede vi det afgørende mål efter en aktion fra højre hvor Carvajal, Valverde og Rodrygo alle var indblandet og i CL-finalen var det ligeledes via den side. Jeg synes faktisk at det fungerer indtil den helt rette spiller dukker op. Men det ændrer ikke på at jeg sagtens kan forstå hvor du vil hen mht Canales, og jeg tror ikke at jeg ville være ked af et sådan køb hvis vi finder ud af at Valverde er uundværlig nede på midtbanen til vinter. Og det er bare ét eksempel, for Valverde har jo også sin skadeshistorik og det kan også sætte ham tilbage. Hele markedet på højre back var underligt for os i sommers og det var på ingen måde muligt at købe en perfekt løsning. Og så er det bedre at trække den lidt. Her synes jeg din løsning er en god tanke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1867 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=154031 skrev:

mohbar post=154030 skrev: ​Bellingham er et mustkøb.
Kane synes jeg slet ikke vil skal gå efter...Imo er det en type spillere der kun kan begå sig et sted og det er PL.

Haaland rygtes at kunne erhverves i 2024 til en frikøbsklausul og det må og skal betyde at han er PROJEKTET vi for alt i verden ikke skal misse uanset prisskilt som forventes 200 mio

Endrick er også en must have så snart vi har muligheden.

Mbappe er no go. Gå aldrig tilbage til en fuser! Han vil være for giftig at have i truppen specielt med vores sydamerikanere og sådan som Vinicius udvikler sig på venstrekanten som han skal EJE i fremtiden. Vinicius kan IMO være ballon Dor indenfor næste 2 år.

Mbappe har bevist at han ikke har mentaliteten til Real Madrid og han er ikke en vindertype. Han har ikke den ærgerrighed som eksempelvis Christiano og Haaland har.
Så byby med ham, hans mor og hans transkæreste. Held og lykke i QSG, enelleranden Qatar klub eller Barcelona.


Forstår ikke hvorfor folk mener Bellingham er et must - den centrale midtbane er der vi er suverænt stærkest besat.

Enig i resten.

​Det er vi rigtigt nok i denne season, men vi kigger ind i en fremtid hvor vi mister Toni og Luka (om det blir naeste aar eller aaret efter vides ikke endnu, men der er ingen grund til at vente indtil sidste udloebs dato med at gardere sig). Bellingham giver noget i begge ender af banen, han har en helt fantastisk timing i sit defensive spil og bruger sin hoejde godt i luftrummet centralt i banen, men saa har han samtidig en rigtig fin teknik paa bolden (bedre end Fede for eks.) og et utrolig godt blik for angriberne, og isaer frem i banen mangler vi kvalitet naar Luka takker af, saa Belligham giver vores midtbane endnu mere dybde, da han kan nogle ting som Fede, Tchou og Cama ikke kan....Naturligvis hvis Luka og Toni begge blir haengende i 3-4 aar mere, saa er han nok en smule overkill, men det goer de naeppe.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1868 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Kroos ER færdig. Sorry to say.
Modric er god, men holder kun 60 minutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1869 af Matamoro
Tchouameni, Valverde, Camavinga er en fuldstændig vild midtbane. De vil dominere de næste 6-8 år.
Kroos, Modric, Ceballos som breddespillere er også ret godt. Ihvertfald et par sæsoner.
Vi mangler bare en højreback, en højre wing og en angriber. Haaland er oplagt. Jeg kan ikke få øje på en oplagt højreback eller højrewing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1870 af Madrid1998
Vini har fået spansk statsborgerskab. Måske en spænende vinter alligevel
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1871 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Madrid1998 post=154045 skrev: Vini har fået spansk statsborgerskab. Måske en spænende vinter alligevel

​Jeg kan meget vel have overset noget, men hvilken ikke-EU spiller er det der lige står og banker på til angrebet/højrekanten?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1872 af Madrid1998

Ramos4 post=154046 skrev:

Madrid1998 post=154045 skrev: Vini har fået spansk statsborgerskab. Måske en spænende vinter alligevel

​Jeg kan meget vel have overset noget, men hvilken ikke-EU spiller er det der lige står og banker på til angrebet/højrekanten?

Det må Vm vel vise :D. Men ja det er dårlig timing. Vi kunne potentielt have fået Gabriel Jesus, Antony osv. i sommers.​ Kubo kunne vel være en mulighed tænker jeg, hvis han gør det godt de næste måneder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum