Den store transferrygte-tråd
Antony havde været den perfekte signing... men klubben har været totalt apatiske på transfer markedet i laaaaang tid...Madrid1998 post=154047 skrev:
Det må Vm vel vise :D. Men ja det er dårlig timing. Vi kunne potentielt have fået Gabriel Jesus, Antony osv. i sommers. Kubo kunne vel være en mulighed tænker jeg, hvis han gør det godt de næste måneder.Ramos4 post=154046 skrev:
Jeg kan meget vel have overset noget, men hvilken ikke-EU spiller er det der lige står og banker på til angrebet/højrekanten?Madrid1998 post=154045 skrev: Vini har fået spansk statsborgerskab. Måske en spænende vinter alligevel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikke rigtig - de emner der var, er solgt nu, fordi RM ikke fik fingeren ud af røven. Raphina og Antony gør det nu istedet glimrende i henholdvis barca og man u istedet for.Madrid1998 post=154045 skrev: Vini har fået spansk statsborgerskab. Måske en spænende vinter alligevel
Jeg kan ikke se hvem der er af spændende emner for fremtiden ledig på markedet nu... så skal det være en has-been spiller, som synger på sidste vers, som så mange herinde vil have klubben skal købe, fordi det er en skide god ide at købe en kantspiller på 30-31 år... eller noget.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg ved dog ikke rent juridisk om han må registreres nu.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men igen, har ikke sat mig nok ind i reglerne.
Hvad siger i til at Mbappé, ikke for at blive ved med at dvæle ved ham, refererede til Real Madrid som "Noget der mindede om hans hjem", i et interview med New York Times i starten af måneden?
Syntes godt nok det er på grænsen til det latterlige at blive ved med blødgøre afvisningen tidligere på sommeren. Lige så vel som at han endnu tidligere, umiddelbart efter forlængelsen, spurgt indtil en dag at spille for Real svarede at "Drømmen stadig lever".
Regner han med at vi står der igen om et pr. år, hvor han trods alt kun er 26 år. Og hvad tror i, går Perez efter ham i 2024 eller 25?
Strategi tager tid og kræver tålmodighed og især kæmpe cojonas. Lige så velsignet vi er med at have spillere som Vinicius, Fede og Rodrygo lige så velsignet er vi at have en ledelse som forstår og effektuerer en så svær og tidskrævende en strategi - endda i verdens største klub - og så bare lykkes med den. Af alle mulige årsager.Matamoro post=154408 skrev: Klubben har klogt valgt at være tålmodige og lade Rodrygo udvikle sig, på samme måde som man var tålmodige med Valverde og Vinicius. Jeg tror vi i denne sæson høster frugterne af denne beslutning. Rodrygo skal nok udvikle sig til verdensklassespiller ligesom de to andre. Så kan vi hente Haaland om et par år. Mbappé kommer aldrig til Madrid. Det tog er kørt
Det bliver spændende om 10-20-30 år når man kigger tilbage på hvordan fodboldklubber agerede i disse tider med krig, inflation, statsejere og hvad har vi - og så bare se hvordan en medlemsdrevet klub lavede sorte tal på bundlinjen, vandt store titler, udviklede de største talenter og lavede de bedste salg i europæisk fodbold. Det kraftedme for stærkt mand.
Jeg må sige, at jeg er en pave stolt Real Madrid fan disse år.
Sålænge han ikke skal ligge på den højrekant, så skal det nok gå godt - i seneste kamp var det også sløjt mens han lå på højrekanten, men blev godt ligeså snart han blev rykket op i angrebet - ligesom vi tidligere har set.Matamoro post=154408 skrev: Klubben har klogt valgt at være tålmodige og lade Rodrygo udvikle sig, på samme måde som man var tålmodige med Valverde og Vinicius. Jeg tror vi i denne sæson høster frugterne af denne beslutning. Rodrygo skal nok udvikle sig til verdensklassespiller ligesom de to andre. Så kan vi hente Haaland om et par år. Mbappé kommer aldrig til Madrid. Det tog er kørt
Tror sgu Perez går efter ham. Men med en anden tilgang til handlen. Tror også mange fans vil hilse ham velkommen, men personligt så skal han lige nu aldrig til klubben :DNadaMás post=154407 skrev: Det er åbenbart gået uden for min radar, men det er selvfølgelig heller ikke super relevant længere.
Hvad siger i til at Mbappé, ikke for at blive ved med at dvæle ved ham, refererede til Real Madrid som "Noget der mindede om hans hjem", i et interview med New York Times i starten af måneden?
Syntes godt nok det er på grænsen til det latterlige at blive ved med blødgøre afvisningen tidligere på sommeren. Lige så vel som at han endnu tidligere, umiddelbart efter forlængelsen, spurgt indtil en dag at spille for Real svarede at "Drømmen stadig lever".
Regner han med at vi står der igen om et pr. år, hvor han trods alt kun er 26 år. Og hvad tror i, går Perez efter ham i 2024 eller 25?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
www.marca.com/futbol/real-madrid/2022/09...68e3e6d518b4570.html
Men det er så noget med, at der kun betales løn til spillerne hver 6. måned i Spanien og dette sker fra denne pose penge, hvilket naturligvis nedskriver puljen en sjat.Kiwes post=154422 skrev: Real Madrid har netop præsenteret at vi har en bank på 425 millioner euro. Ja, det ikke penge vi mangler til transfers.
www.marca.com/futbol/real-madrid/2022/09...68e3e6d518b4570.html
Men igen et fantastisk resultat.