Den store transferrygte-tråd

4 år 2 måneder siden #229 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=148993 skrev: Han er simpelthen så rolig og dygtig på bolden Pau Torres. Stærk først 25min på Anfield af Pau. Han ville have passet så godt ind i Real med hans ro og dygtighed med bolden ved fødderne. 

Han ville helt sikkert også være første mand udover Mbappé jeg ville gå efter. Det er jo netop en type som ham vi har brug for. En rolig boldsikker spiller, som er utrolig god til at positionere sig. Vi så jo seneste imod City hvad der sker når man har 2 forsvarspillere som altid vil først på bolden. Det koster for mange mål når de hele tiden render ud af position, og specielt når de begge gør det konstant.
Nogle gange forstår jeg simpelthen ikke hvad man går efter i Real Madrid når man scouter spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #230 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Forstår det godt nok heller ikke. Hvorfor ikke bare købe Pau Torres i stedet for at rente Rudiger? Ja han koster noget mere i forhold til en sign on bonus men til gengæld får han så det halve i løn. Hvem skal spille bolden ud af det første pres hvis midterforsvaret består af Militao og Rudiger?

Og forlængelse af Ceballos, hold nu op, vi har allerede Camavinga, Kroos, Modric, og Valverde som alle vel bedst kan betegnes som 8’ere. Vi mangler en 6’er og Tchouameni er det absolut største talent på den position, sig farvel til Ceballos og gå efter ham. Casemiro har været elendig hele sæsonen men vigtigheden af ham står stadig lysene klart.

Fran Garcia, jeg ved ikke hvad vi skal med ham når nu vi kan skubbe Alaba ind på Venstre og så med Mendy som backup. Eller er det meningen Rudiger skal tage Militaos plads? I så fald forstår jeg købet. Billigt og nemt lader det til.

Mbappe ja, denne siger sig selv.

Højre back…. Kom nu.

Pau Torres, Tchouameni, Mbappe, højre back. Det ville da maks koste 250 mio. det ville forstærke truppen ufatteligt meget, som jeg ser det. Måske skal man hente en ny anden angriber hvis man kommer af med Mariano og Jovic.

Ny højreback/carvajal-Militao/Nacho-Pau/Alaba-Alaba/Mendy
Valverde/Camavinga-casemiro/Tchouameni-Modric/Kroos
Vini-Benz/ny-Mbappe

Rodrygo, Asensio, Lucas, Arribas som offensive spillere man kan smide ind, hvor Rodrygo er super sub.

4 år 2 måneder siden #231 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transfer-tråd
​Hvis det passer det som Marca siger, at Rüdiger kommer til at koste os 59 mil euro (inkl. løn) frem til 2026, så det sku en meget billig handel. Alaba var vist det dobbelte - godt nok med et år mere.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kiwes.

4 år 2 måneder siden #232 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd
Her kommer lige mit bud, ikke noedvendigvis paa hvad jeg gerne vil have der sker til sommer, men hvad der pt ser realistisk ud imo.

Hvem smutter:

Farvel til Bale, Marcelo og Isco (Det burde der ikke vaere tvivl omkring)

Vi burde ogsaa kunne forvente at sige farvel og tak til Vallejo og Jovic. (Man kan ihvertfald haabe). Ingen af dem har en fremtid i klubben, der skal dog naturligvis interesse fra andre klubber til for at man kan komme af med dem.

Hazard: Han bliver i klubben, han er umulig at komme af med, med hans nyelige skadesperiode, er han simpelthen alt for dyr at skulle tage chancen paa for andre klubber. (Der kan ske det i sidste uge af transfer vinduet at man ser en udlejning ala Bale til Tottenham, men det er yderst usansynligt)

Ceballos: Tydeligt at se at Ancelotti goer hvad han kan for at beholde ham, og derfor ender han nok med at blive....Imo en daarlig ide, der ligger som minimum et par straffespark og roede kort i ham (som koster) og saa vil vi igen med tiden se oversrkifter omkring at han brokker sig over manglende spilletid (det skete i Arsenal og i hans foerste periode i Madrid). Det stopper samtidig alt haab om Blanco, skal ikke kunne sige om han er bedre end Ceballos eller ej, men der vil simpelthen ikke vaere plads til ham hvis Ceballos bliver haengende, og derved staar vi stadig med en spoergsmaals tegn omkring 6'eren naar Casemiro ikke spiller. (Det var dog spaendene at se Ancelotti ligge ud med en Double Pivote mod Espanyol, noget jeg har efterspurgt hele seasonen, med Ceballos og Camavinga begge laengere tilbage paa banen og Modric foran dem, man kan haabe han kigger naermere paa den loesning naar Casemiro skal have pauser i naeste season)

Mariano: Han skal ingen steder, han har bevist de sidste 2 seasoner at han ikke er i Madrid for spilletiden, men derimod for pengene og livstilen, han bliver kontrakten ud.

Den resterende del af truppen virker Ancelotti til at vaere fint tilfreds med (om man saa er enig eller ej), saa vi skal ikke regne med at posen bliver rystet meget mere, medmindre der kommer nogle store bud eller spillere decideret oensker sig vaek fra klubben (her kan man maaske naevne Asensio og evt. Lunin, men pt er det bedste bud at de ogsaa er i truppen efter sommer)

Hvem kommer ind: (Baseret paa ovenstaaende er der 5 pladser der skal udfyldes)

Mbappe: (Vi krydser fingre)

Rudiger: Jeg havde ikke set dem komme, da jeg synes vores problemer er stoerre uden for CB pladserne, men det forlyder sig at det er meget taet paa, og derved maa vi forvente at han bliver sommerens foerste signing.

Fran Garcia: Til 5mio, giver det rigtig god mening, det er en af vores egne vi faar retur, han er defensivt staerkere og har mere top-fodbold erfaring end Miguel (som ogsaa har sygdoms og skades problemer at slaasse med lige nu). Saa tror der er god chance for at han bliver en del af truppen til sommer, og saa maa vi se om han overlever optakts seasonen eller om han bliver solgt videre...Jeg koeber personligt ikke ideen med Alaba paa VB, ikke fordi det ikke ville fungere, men fordi jeg tror Ancelotti ser ham som sin perfekte styrmand i midter forsvaret, og derfor skal vi have en back-up til Mendy.

Hoerje Backen: Maa vaere aerlig at indroemme at jeg pt ikke kan se at vi faar en ny hoejre back iaar. Overordnet set saa tror jeg ledelsen er tilfredse med Vazquez som back-up (det er jo ogsaa en spiller man slet ikke vil af med, men som heller ikke har chancen for spilletid mod de offensive konkurrenter). Og saa har man nok stadig en forhaabning om at Dani kan blive sine skader kvit og han igen genfinder stor formen (som man ogsaa har set det med Hazard og Bale, der gives meget lang snor til skadede spillere i Madrid). Man kan haabe paa at med Rudiger's ankomst, at Nacho maaske faar flere chancer paa hoejre backen naar Dani ikke spiller, ikke at det er en god loesning, men den er ihvertfald bedre end Vazquez. Odriozola er ogsaa en mulighed, han kommer retur til Real i Juli, men spoergsmaalet er om ikke Fiorentina maaske gerne vil lave en permanent aftale med ham, de har ihvertfald vaeret rigtig glade for ham, saa virker usansynligt at han overlever transfer vinduet.

Der er saa 2 pladser tilbage i truppen;
...den ene kunne maaske gaa til Mayoral, da han kommer retur fra udlejning til sommer, og han ville kunne overtage den perifaere rolle som Jovic har haft i angrebet. Med tilgangen af Mbappe ville det give mening at have en spiller som Maoyoral i den yderste bredde, isaer fordi han ikke koster klubben nogen penge, men spoergsmaalet er vel baade om Spilleren selv gider det eller om han vil permanent videre til en midter klub, eller om Perez ikke ogsaa oejner muligheden for at tjene en skilling paa et salg.
...Den anden tror jeg bliver en Castilla spiller, det er ikke til at vide hvem Ancelotti har set sig varm paa, Arribas goer det godt, men maaske han vaelger en forsvars spiller Gila/Marin (eller maaske endda Chust der kommer retur, virker dog usansynligt hvis Rudiger ankommer) eller maaske han vil give Peter chancen, who knows.

Tror ikke paa Tchouameni, der vil vaere rift om hans underskrift fra mange stor klubber, og da Real allerede skal ud og spendere store penge paa Mbappe (og sign-on fee paa Rudiger) saa tror jeg ikke man vil spraenge banken for ham, ogsaa taget i betragtning at Ancelotti pt kaemper for at beholde Ceballos, som han nok ser som et alterntiv til Tchouameni. Ydermere har Ancelotti ogsaa vist Camavinga meget tiltro, saa tror overordnet egentlig at han er glad for sin midtbane.

Og jeg ser heller ingen mulighed for at vi ser vores lejesvende (Brahim, Kubo, Reinier) retur i Madrid denne sommer.

Saa vi ender dermed paa denne trup, hvis jeg gaetter rigtigt:

Thib - Lunin

Dani - Vazquez
Rudiger - Militao
Alaba - Nacho
Mendy - Fran

Casemiro - Ceballos
Modric - Kroos
Fede - Camavinga

Mbappe - Asensio
Benzema - Hazard
Vini - Rodrygo

De sidste 3: Mariano, 3. maalmand og en Castilla spiller.

Jeg faar nok ikke ret, men ovenstaaende vil jeg anse som en paen forbedring til den trup vi pt har vundet 2 trofaer med.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, The European Super League

4 år 2 måneder siden #233 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Den store transfer-tråd

DeLaRed post=149159 skrev: Her kommer lige mit bud, ikke noedvendigvis paa hvad jeg gerne vil have der sker til sommer, men hvad der pt ser realistisk ud imo.

Hvem smutter:

Farvel til Bale, Marcelo og Isco (Det burde der ikke vaere tvivl omkring)

Vi burde ogsaa kunne forvente at sige farvel og tak til Vallejo og Jovic. (Man kan ihvertfald haabe). Ingen af dem har en fremtid i klubben, der skal dog naturligvis interesse fra andre klubber til for at man kan komme af med dem.

Hazard: Han bliver i klubben, han er umulig at komme af med, med hans nyelige skadesperiode, er han simpelthen alt for dyr at skulle tage chancen paa for andre klubber. (Der kan ske det i sidste uge af transfer vinduet at man ser en udlejning ala Bale til Tottenham, men det er yderst usansynligt)

Ceballos: Tydeligt at se at Ancelotti goer hvad han kan for at beholde ham, og derfor ender han nok med at blive....Imo en daarlig ide, der ligger som minimum et par straffespark og roede kort i ham (som koster) og saa vil vi igen med tiden se oversrkifter omkring at han brokker sig over manglende spilletid (det skete i Arsenal og i hans foerste periode i Madrid). Det stopper samtidig alt haab om Blanco, skal ikke kunne sige om han er bedre end Ceballos eller ej, men der vil simpelthen ikke vaere plads til ham hvis Ceballos bliver haengende, og derved staar vi stadig med en spoergsmaals tegn omkring 6'eren naar Casemiro ikke spiller. (Det var dog spaendene at se Ancelotti ligge ud med en Double Pivote mod Espanyol, noget jeg har efterspurgt hele seasonen, med Ceballos og Camavinga begge laengere tilbage paa banen og Modric foran dem, man kan haabe han kigger naermere paa den loesning naar Casemiro skal have pauser i naeste season)

Mariano: Han skal ingen steder, han har bevist de sidste 2 seasoner at han ikke er i Madrid for spilletiden, men derimod for pengene og livstilen, han bliver kontrakten ud.

Den resterende del af truppen virker Ancelotti til at vaere fint tilfreds med (om man saa er enig eller ej), saa vi skal ikke regne med at posen bliver rystet meget mere, medmindre der kommer nogle store bud eller spillere decideret oensker sig vaek fra klubben (her kan man maaske naevne Asensio og evt. Lunin, men pt er det bedste bud at de ogsaa er i truppen efter sommer)

Hvem kommer ind: (Baseret paa ovenstaaende er der 5 pladser der skal udfyldes)

Mbappe: (Vi krydser fingre)

Rudiger: Jeg havde ikke set dem komme, da jeg synes vores problemer er stoerre uden for CB pladserne, men det forlyder sig at det er meget taet paa, og derved maa vi forvente at han bliver sommerens foerste signing.

Fran Garcia: Til 5mio, giver det rigtig god mening, det er en af vores egne vi faar retur, han er defensivt staerkere og har mere top-fodbold erfaring end Miguel (som ogsaa har sygdoms og skades problemer at slaasse med lige nu). Saa tror der er god chance for at han bliver en del af truppen til sommer, og saa maa vi se om han overlever optakts seasonen eller om han bliver solgt videre...Jeg koeber personligt ikke ideen med Alaba paa VB, ikke fordi det ikke ville fungere, men fordi jeg tror Ancelotti ser ham som sin perfekte styrmand i midter forsvaret, og derfor skal vi have en back-up til Mendy.

Hoerje Backen: Maa vaere aerlig at indroemme at jeg pt ikke kan se at vi faar en ny hoejre back iaar. Overordnet set saa tror jeg ledelsen er tilfredse med Vazquez som back-up (det er jo ogsaa en spiller man slet ikke vil af med, men som heller ikke har chancen for spilletid mod de offensive konkurrenter). Og saa har man nok stadig en forhaabning om at Dani kan blive sine skader kvit og han igen genfinder stor formen (som man ogsaa har set det med Hazard og Bale, der gives meget lang snor til skadede spillere i Madrid). Man kan haabe paa at med Rudiger's ankomst, at Nacho maaske faar flere chancer paa hoejre backen naar Dani ikke spiller, ikke at det er en god loesning, men den er ihvertfald bedre end Vazquez. Odriozola er ogsaa en mulighed, han kommer retur til Real i Juli, men spoergsmaalet er om ikke Fiorentina maaske gerne vil lave en permanent aftale med ham, de har ihvertfald vaeret rigtig glade for ham, saa virker usansynligt at han overlever transfer vinduet.

Der er saa 2 pladser tilbage i truppen;
...den ene kunne maaske gaa til Mayoral, da han kommer retur fra udlejning til sommer, og han ville kunne overtage den perifaere rolle som Jovic har haft i angrebet. Med tilgangen af Mbappe ville det give mening at have en spiller som Maoyoral i den yderste bredde, isaer fordi han ikke koster klubben nogen penge, men spoergsmaalet er vel baade om Spilleren selv gider det eller om han vil permanent videre til en midter klub, eller om Perez ikke ogsaa oejner muligheden for at tjene en skilling paa et salg.
...Den anden tror jeg bliver en Castilla spiller, det er ikke til at vide hvem Ancelotti har set sig varm paa, Arribas goer det godt, men maaske han vaelger en forsvars spiller Gila/Marin (eller maaske endda Chust der kommer retur, virker dog usansynligt hvis Rudiger ankommer) eller maaske han vil give Peter chancen, who knows.

Tror ikke paa Tchouameni, der vil vaere rift om hans underskrift fra mange stor klubber, og da Real allerede skal ud og spendere store penge paa Mbappe (og sign-on fee paa Rudiger) saa tror jeg ikke man vil spraenge banken for ham, ogsaa taget i betragtning at Ancelotti pt kaemper for at beholde Ceballos, som han nok ser som et alterntiv til Tchouameni. Ydermere har Ancelotti ogsaa vist Camavinga meget tiltro, saa tror overordnet egentlig at han er glad for sin midtbane.

Og jeg ser heller ingen mulighed for at vi ser vores lejesvende (Brahim, Kubo, Reinier) retur i Madrid denne sommer.

Saa vi ender dermed paa denne trup, hvis jeg gaetter rigtigt:

Thib - Lunin

Dani - Vazquez
Rudiger - Militao
Alaba - Nacho
Mendy - Fran

Casemiro - Ceballos
Modric - Kroos
Fede - Camavinga

Mbappe - Asensio
Benzema - Hazard
Vini - Rodrygo

De sidste 3: Mariano, 3. maalmand og en Castilla spiller.

Jeg faar nok ikke ret, men ovenstaaende vil jeg anse som en paen forbedring til den trup vi pt har vundet 2 trofaer med.

​Vi må være i store økonomiske problemer, hvis Perez ikke kan købe andre end Mbappe og Rüdiger. I øvrigt begge transferfrie, men ikke gratis.

Jeg mener på ingen måde, at ovenstående bringer os tættere på de rigtige gode hold i Europa. Godt nok har vi vundet over Chelsea og PSG, men vi blev jo udspillet og kunne nemt være røget ud. Vi var jo ikke engang bedst spillemæssigt over Inter i gruppespillet. Barcelona blev vi ydmyget 0-4 af.

Der skal fandme nye boller på suppen. Carvajal er fucking elendig. Det gælder begge veje. Han har sine gode momenter, men mod PSG i første kamp og City var han jo lort. Han kan jo ikke engang følge med niveaumæssigt. Mod City bliver han ikke fremhævet fordi alle 4 i forsvaret spillede dårligt.

Vi kan fandme heller ikke være tilfreds med midtbanen. Kroos er mere eller mindre over the hill. Hvor lang tid holder Modric? Og Casemiro har jo decideret været dårlig i denne sæson. Han har rundet de 30, og han er brasilianer, så det går kun en vej med ham... 

Nu forlyder det, at vi beholder Ceballos? Han kunne jo ikke engang komme på holdet i Arsenal. I Arsenal blev han overmatchet hver eneste gang mod tophold. Lad ham nu smutte til Betis, det vil være den bedste løsning for alle.

Camavinga er stadigvæk for ung. Hvad er hans bedste position? Velverde er den eneste man kan være tryg ved til næste sæson.

Angrebet ser godt ud, hvis Mbappe kommer. Benzema, Rodrygo, Vinicious og Mbappe fås ikke bedre. Hazard og Asensio er ikke de dårligste spillere i verden. Desværre fortrækker 4/6 at spille på venstre side. Der skal Ancelotti være lidt opfindsom. 

Som jeg ser det, så er Tchouameni et must. Eller en anden som kan konkurrere med Casemiro. Vi mangler også en som kan henvise Kroos til bænken. Er det Velverde, Camavinga eller en tredje? Derudover skal Modric også have mindre spilletid. Tror ikke han kan blive ved med det høje niveau. Han er trodsalt 37 næste sæson.

Jeg mener helt klart, at truppen har brug for 6-7 nye spillere. Ellers kommer vi ikke rigtig til at mærke, at Mbappe er kommet. 

Rüdiger
Mbappe
Tchouameni
Ny venstre back
Ny Angriber
Ny Højreback. Går efter Reece James til 70-80 mio euro. Eller en billigere alternativ i La liga eller brasillien. Alt er nærmest bedre end Carvajal og Vasquez.

Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

4 år 2 måneder siden #234 af The European Super League
​Jeg ville være helt game på hvis Perez gav Jovic, Hazard, Vallejo og Mariano gratis væk. Alt for at undgå at betale løn til dem i den kommende sæson.

Evt. udleje Hazard og betale 1/3 af hans løn. Alt for at komme af med dem.

Bellingham Camavinga Tchouameni

4 år 2 måneder siden #235 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd
@madrid2000

Du er tydeligvis meget passioneret omkring emnet ;-)

Men nu vil jeg lige understrege, som jeg også skrev, at dette ikke nødvendigvis er hvad jeg håber på, men min gæt på hvad der realistisk kommer til at ske, og her handler det ikke om hvor mange penge Real har, men derimod om at læse hvad ledelsen og træneren vil.

Som det ser ud lige nu, så er Ancelotti også træner efter sommer, og han har bekendt kulør ifht mange spillere allerede, natirligvis vil han gerne have en stærkere trup, men han ligner ikke typen der gider en masse hovedpiner. Ledelsen har også svært ved at beklage sig over den fremgang Real har vist i denne season, og der ser også ud til at være meget tiltro til de unge spillere der er hentet.

Ydermere skal man også af med spillere, og der er flere spillere i truppen som er meget sværre at komme af med.

Så på baggrund af det, tror jeg personligt ikke at dette blir sommeren hvor hele truppen blir revolutioneret.

…men jeg håber da du får ret ;-)

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved DeLaRed.

4 år 2 måneder siden #236 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transfer-tråd
​Jeg skal have mig en trøje med Fran Garcia på! 

Han minder mig utrolig meget om en Alba. Bare med empati og medmenneskelighed.
og så han altså kun 22 år.
Vil gerne kombiner sig, men Rayo holdkammeraterne gør det ikke nemt for ham.
Fremtidens mand på det spanske landsholandshol.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

4 år 2 måneder siden #237 af Zyconith
​Det er NU man skal sikre fremtidens mand på midtbanen og købe Ruben Neves der ser ud til at skifte fra Wolves til sommer.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

4 år 2 måneder siden #238 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Måske Villarreal's Juan Foyth kunne være interessant at se på, som erstatning for Carvajal. Synes han generelt har gjort det godt i de kampe jeg har set ham. Hurtig, aggressiv og ser fin ud på bolden også. 24 år. 

4 år 2 måneder siden #239 af Steen
Besvaret af Steen på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe forlænger med PSG. Flot gået Perez, man har spildt 3 år på at spare sammen til Mbappe, og så får man en kæmpe afvisning. Endnu en gang står Perez tilbage som en stor, fed joke. Haaland ville angiveligt til Madrid, men klubben ville først lukke Mbappe-transferen. Nu bliver Mbappe i PSG, mens Haaland skifter til Manchester City. Godt gået.

4 år 2 måneder siden #240 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Steen post=149434 skrev: Mbappe forlænger med PSG. Flot gået Perez, man har spildt 3 år på at spare sammen til Mbappe, og så får man en kæmpe afvisning. Endnu en gang står Perez tilbage som en stor, fed joke. Haaland ville angiveligt til Madrid, men klubben ville først lukke Mbappe-transferen. Nu bliver Mbappe i PSG, mens Haaland skifter til Manchester City. Godt gået.

​Hvor vil du spille Haaland?

Desuden bød Perez små 200 mil i sommers. Så jeg ved ikke hvad din kritik går på.

Lad os nu se om Mbappe forlænger med PSG. Hvis han vil blive i farmers league længere endnu, så er det selvfølgelig hans frie valg. Det vil vise en kæmpe mangel på ambitioner, men so be it. Klubben er større end én spiller. Så bruger vi pengene på noget andet. Real Madrid kan sagtens undvære Mbappe, men jeg er ikke så sikker på at Mbappe kan undvære Real Madrid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum