Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2461 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=163056 skrev: ​angiveligt skulle Benzema have nægtet at forlænge da han ikke ville være en byrde for klubben. Han følte ikke at han havde niveauet længere. Vi finder jo nok aldrig ud af om det virkelig passer, men hvis det er sandt får han lige lidt ekstra respekt herfra. Han må om nogen vide om tidspunktet er det rigtige.

​Jeg er mega spændt på hvem klubben henter til sommer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2462 af El Siete
Kan vi ikke godt købe Kane, Bernardo Silva, Bellingham og Cancelo for 300-400M?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 1 måned siden #2463 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Dios post=163057 skrev: ​Mit syn på Real Madrid, vores udfordringer samt måde at gøre tingene på kan nærmest ikke være længere fra den måde Perez og co. har drevet klubben på i rigtig mange år. Nu har jeg tænkt og tænkt og kan simpelthen ikke finde hoved og hale i projektet - medmindre det kommer frem Ancelotti ikke skal træne holdet, og vores nye træner har godkendt alt det der sker pt. i klubben. 
I mit hoved giver det absolut ingen mening, at beholde en træner, som uden at tøve har erkendt, at han spiller med de spillere som kan vinde kampe her og nu, da det er hans job. Med andre ord, så har han altid gået med de ældre spillere i klubben, og det er sådan set fair nok.
Nu er vi for alvor gået ind i udviklingsfasen i Real Madrid. Modric og Kroos kan ikke længere bære holdet og Benzema spiller desværre sin sidste kamp i aften. Så mit spørgsmål er: Hvordan giver det mening for Perez og co. at beholde en træner, som der for det første ikke er Real Madrid træner de næste 3 år, og for det andet er kendt for (ikke bare i Real Madrid, men igennem hele hans karriere) ikke at bruge talenter samt rotere nok, så talenterne kan udvikle sig.
Han går med den samme stamme på 11 spillere og har sine faste 2-3 rotationsspillere. Resten af spillerne bliver bare ikke brugt. 
Jeg forstår simpelthen ikke, at man starter denne nye epoke med en så gammeldags træner, som der ingen fremtid er i. 
Hvis Bellingham bliver købt, så går Perez igen tilbage til de gamle dumme indkøb, hvor træneren ikke har indflydelse, og dermed skal forme spillet efter materialet. Nuvel, så kan de fleste trænere nok bruge Bellingham, men det er mere princippet i det jeg slet slet ikke forstår. 

Nu har jeg overhovedet ikke været aktiv herinde i langtid, så ved ikke om mange stadig er total pro Ancelotti, for dem var der rigtig mange af herinde, da jeg var aktiv, men er der ikke nogle som kan udfordre mine egne holdninger, eller i hvertfald prøve at sætte tingene i perspektiv om, hvorfor alt det der sker lige nu giver mening, for i mine øjne gør det virkelig ikke.

​Hey @Dios, fedt du lige kigger ind forbi igen :-)

Jeg er en af dem du refere til, ikke en kaempe Ancelotti fan (Zidane er stoerre for mig) men jeg er en af dem der har stoettet ham, op til starten af i aar, hvor jeg ogsaa synes han er ved at have udtjent sin vaernepligt. Jeg tror, ligesom dig, ikke at Ancelotti noedvendigvis er den bedste til at skulle staa i spidsen for et "nyt project", men naar det saa er sagt saa synes jeg heller ikke man skal stresse ud og hente en ny traener lige nu.
- I foerste omgang saa skal vi, uanset traener, nedsaette vores forventninger til naeste season, hvis vi er saa heldige at faa 5+ nye tilgange til truppen, og vi samtidig mister baerende kraefter som Benz, Asensio og maaske flere af de "gamle", saa skal den "nye" trup ogsaa have tid til at spille sig ind paa hinanden.
- Samtidig kan jeg egentlig god lide ideen om en form for konstellation af Xabi/Raul/Arbeloa (altsaa ikke dem alle sammen paa en gang, men 1-2 af dem) i spidsen for det nye projekt.

Og netop med de 2 ovenaevnte ting, saa synes jeg som saadanne at det er fint at man starter seasonen ud med Ancelotti, hvis man er saa heldig at han helt magisk omstiller sig selv til den nye trup og ungdommen (sker nok naeppe) og gaar hen og spiller med om trofaerne, saa er det fedt, men hvis ikke saa er det oplagt at han maaske bliver fyret i loebet af seasonen og at man saa giver toejlerne til en/to af de foernaevnte Madridista's, hvor de saa vil kunne overtage et "nyt" hold midt i seasonen uden nogen former for pres, og saa selv saette deres afgoerende aftryk paa truppen naar man naar hen til naeste sommer (hvor Toni, Luka, Vazquez og evt andre ogsaa stiller stoevlerne).

Saa helt grundlaeggende synes jeg ikke det er en dum ide at man starter seasonen ud med Ancelotti, dog med henblik paa at man er villig til at give ham oeksen hvis det sejler, og saa har planen parat til at indsaette et nyt traener team som kan staa i spidsen for det nye projekt. Vi skal for guds skyld bare ikke ud i et nyt Lopetegui projekt hvor Ceballos blir den nye Isco som er omdrejnings punktet i projektet og hele spillestilens skal aendres fra dag 1, for saa er vi ude i at Zidane skal retur og redde os endnu engang fra den sikre afgrund! Naar der nu kommer saa mange nye ansigter, saa lad os faa lidt ro paa omkring "ledelsen" og de supporterende teams og saa lave de aendringer naar vi kommer til naeste sommer (eller naar vi er halvejs igennem seasonen og ude af CHL f.eks....for det staar helt sikkert at vi ikke vinder CHL naeste season, uanset hvilken traener vi saa har, der skal tid til at spille et nyt hold sammen)

Donde está la biblioteca?

3 år 1 måned siden #2464 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Det er vel heller ikke noget nyt at det er Perez og José Ángel Sánchez der står for at finde ud af hvem der er relevant for klubben og så er det op til træneren at få det hele til at funke. Så kan man diskutere om det er det rigtige eller ej. Vi skal vel helt tilbage til Mourinho tiden før at det var træneren der besluttede hvem der skulle hentes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

3 år 1 måned siden #2465 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dios post=163057 skrev: ​Mit syn på Real Madrid, vores udfordringer samt måde at gøre tingene på kan nærmest ikke være længere fra den måde Perez og co. har drevet klubben på i rigtig mange år. Nu har jeg tænkt og tænkt og kan simpelthen ikke finde hoved og hale i projektet - medmindre det kommer frem Ancelotti ikke skal træne holdet, og vores nye træner har godkendt alt det der sker pt. i klubben. 
I mit hoved giver det absolut ingen mening, at beholde en træner, som uden at tøve har erkendt, at han spiller med de spillere som kan vinde kampe her og nu, da det er hans job. Med andre ord, så har han altid gået med de ældre spillere i klubben, og det er sådan set fair nok.
Nu er vi for alvor gået ind i udviklingsfasen i Real Madrid. Modric og Kroos kan ikke længere bære holdet og Benzema spiller desværre sin sidste kamp i aften. Så mit spørgsmål er: Hvordan giver det mening for Perez og co. at beholde en træner, som der for det første ikke er Real Madrid træner de næste 3 år, og for det andet er kendt for (ikke bare i Real Madrid, men igennem hele hans karriere) ikke at bruge talenter samt rotere nok, så talenterne kan udvikle sig.
Han går med den samme stamme på 11 spillere og har sine faste 2-3 rotationsspillere. Resten af spillerne bliver bare ikke brugt. 
Jeg forstår simpelthen ikke, at man starter denne nye epoke med en så gammeldags træner, som der ingen fremtid er i. 
Hvis Bellingham bliver købt, så går Perez igen tilbage til de gamle dumme indkøb, hvor træneren ikke har indflydelse, og dermed skal forme spillet efter materialet. Nuvel, så kan de fleste trænere nok bruge Bellingham, men det er mere princippet i det jeg slet slet ikke forstår. 

Nu har jeg overhovedet ikke været aktiv herinde i langtid, så ved ikke om mange stadig er total pro Ancelotti, for dem var der rigtig mange af herinde, da jeg var aktiv, men er der ikke nogle som kan udfordre mine egne holdninger, eller i hvertfald prøve at sætte tingene i perspektiv om, hvorfor alt det der sker lige nu giver mening, for i mine øjne gør det virkelig ikke.
​​

​Fuldstændig enig egentlig. Ancelotti var en god mand til en-to overgangssæsoner. Vi vandt så endda the double sidste år, over al forventning.
Men hvis vi får en sommer med en større udrensning, hvilket det tyder på, så er han ikke den rette til at bygge noget nyt op. Og så alligevel. Han bliver kun 1 år mere. Måske er det meget fint, at de nye ansigter lige får ét år med en rolig skikkelse som Carlo, inden en ny træner tager over. Sådan så alting ikke er nyt, både på spillersiden og på trænersiden.

Så egentlig enig, meeen jeg kan godt leve med én sæson mere med Carlo, hvor han liger giver ro på. At skifte så mange spillere (som det tyder på) og så træner samme sommer, det er også voldsomt. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #2466 af Ramos4
Jeg er godt nok splittet omkring Havertz må jeg sige. Aner ikke om han er god eller ej.

Han er lidt en Felix-type for mig. Potentialet er der, købt dyrt ind, men bliver det nogensinde til noget?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2467 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Fede Valverde kan også ryge til sommer måske

3 år 1 måned siden #2468 af schreiber77

9eren post=163066 skrev: Fede Valverde kan også ryge til sommer måske

​Kilde? 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Estadio Santiago Bernabéu

3 år 1 måned siden #2469 af Real HWL
Vi har reduceret vores lønbudget med 75 millioner euro på under 24 timer. Det er sku meget godt gået. Selvom jeg er helt knust over Benzema forlader os. Sikke en legende <3 Men altså nu forventer jeg at der skal shoppes rigtig stort ind. De næste par uger bliver rigtig spændende, glæder mig :)
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Real HWL.

3 år 1 måned siden #2470 af Ramos4
Havertz skulle være meget tæt på allerede.

3 år 1 måned siden #2471 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=163069 skrev: Havertz skulle være meget tæt på allerede.

​Der er lidt en mærkelig handel. Jeg er selv usikker på hvad jeg skal synes om den. Han slår mig ikke som en "gamechanger" men heller ikke nogen dårlig spiller. Jeg tror at prisen kommer til at betyde meget for min umiddelbare vurdering af handlen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

3 år 1 måned siden #2472 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=162983 skrev: Kunne næsten ikke komme som en overraskelse med Asensio. Så er der plads til Brahim og Arribas

​Nej tak til Arribas. Der må simpelthen værre større ambitioner end det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum