Den store transferrygte-tråd
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Er han det værd at gå efter?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det afhænger vel alt af hvor man spiller Fede…rykkes han permanent op på højre og skynder man sig at rive tilbuddet til Ceballos over så står man med 2 ledige pladser på midtbane, og så er msn også proaktiv ifht at man nok mister både Toni og Luka næste sommer!9eren post=163192 skrev: Kunne være men så er der ikke plads til Bellingham
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Jeg synes også det er noget af et sats at købe ham Veiga. Jeg havde egentlig håbet på at Modric ville ha takket af også. Jeg vil gerne have at Tchouameni får fast spilletid nu sammen med Camavinga, Valverde og indkøb. Carlo fortsætter jo en sæson mere og så er det med sikkerhed en 4-3-3 vi spiller.
Så i stedet for at komme med mulige ønsker til indkøb så siger jeg lige hvem jeg vil have i guld 11eren lige nu
Courtois, Alaba, Militao, Tchouameni, Camavinga, Rodrygo, Vinicius, Valverde
Kane må være det åbenlyse valg. Han er på mange måder den samme type som Benzema. Lidt mindre elegant - lidt bedre og mere uortodoks afslutter. De forguder ham i England, men han er på en eller anden måde lidt undervurderet i resten af Europa, synes jeg at fornemme - måske fordi han spiller i Spurs. Jeg har synes virkelig, at han er topklasse, og han ville både banke kasser ind OG sætte Vinicius flot op.
Det eneste alternativ - hvis du spørger mig - er Mbappé, men der kender vi historien. Han er nok urealistisk her i 23.
På højrekanten er B. Silva et skønt bud, men noget siger mig at han skal til Barca. De har vist før flirtet. Jeg har svært ved at finde et andet alternativ, der er på niveau med Asensio som indskifter, men så er spørgsmålet, om man skal stile højere og købe en spiller, der skal give Rodrygo og co. reel konkurrence. Det ville for mig være helt fint.
Midtbanen er naturligvis perfekt med Bellingham, og så er der defensiven. Det siger sig selv, at der skal købes ind på backsne.
Generelt synes jeg, det er fedt. Jeg elsker Real Madrid tykt og tyndt - vær' ikke i tvivl om det - men der er altid en ekstra glød i mig, når der sker noget omkring holdet. Det er spændende at se nye spillere og nye systemer. Hazard viste sig at være en uvirkeligt stor skuffelse, så det er efterhånden virkelig mange år siden, at man har kunnet set en stor ny spiller udfolde sig i klubben.
Denne gang får vi Bellingham og en ny 9'er - det er sgu fedt!
Om jeg formulerede mig skidt må du bedømme, men du misforstod i hvertfald min pointe. Valverde "slog sit navn fast" under Zidane, hvor potentialet var enormt og det så ud til at blive noget rigtig godt. Ancelotti overtog og han spillede det sikre kort med den gamle garde på den centrale midtbane, og fik rykket Valverde op på den højrekant, som han gjorde det rigtig godt på, men efter han fik de 10-14 kampe i træk nærmest på den kant, så glemte han hvordan man skulle spille central midtbanespiller. Og derfor refererede jeg til Camavinga og hans VB position. Igen var der mønster til noget stort. Bliver mere eller mindre omskolet, og kan ikke rigtig finde sig til rette på den centrale midtbane. Jeg er sikker på, at det nok skal komme igen. Jeg frygter bare hvad Ancelotti vil gøre med dem begge, hvis Fran Garcia ikke levere og vi igen mangler et godt alternativ til den højre kant.Ramos4 post=163178 skrev:
Det er bare fordi du skriver Carlo ødelægger ham ved at spille ham centralt. Det er vel trods alt hans bedste position.Dios post=163176 skrev:
God ja, men igen er ambitionsniveauet en anelse for lavt, hvis vi snakker kanter i Real Madrid.Ramos4 post=163172 skrev: Er Valverde god som fløj?
Dog kunne han med lidt eftertanke hurtigt blive en af de bedste wing backs i verden, men det er også bare lidt spild af talent synes jeg. Det er desværre bare rigtig mange måneder siden vi har set noget kvalitet hos ham.
Men jeg er selv af den overbevisning, at Valverde er en god tonser, men egentlig ikke har niveauet til at starte ind i Real Madrid.
For mig at se, så står Valverde faktisk som det svageste led på den centrale midtbane, hvis Bellingham også kommer, hvor han for 1 år siden var et af de sikreste kort på den midtbane. Hvor meget skyld der er hos spilleren selv kontra træneren skal jeg ikke gøre mig klog på. Trænerens ideer betyder bare alverdens.
@DeLaRed.
Var stort set enig med dig lige indtil du nævnte Valverde som højre kant :D Ellers har du jo nok mere ret end mig. Og det er jo desværre et kæmpe problem, hvis du spørger mig, for hvis man allerede nu tænker i andre baner, så giv det en reel chance. Det er virkelig på tide, at Real Madrid ikke skal lide som Ancelotti elsker at sige, men at Real Madrid igen skal dominere. For nok var sidste sæson fuldstændig vanvittig, men det er Real Madrid's DNA. Vi giver aldrig op, og skaber utrolige øjeblikke ud af ingenting, men prøv lige og kombiner den mentalitet med en træner som får opbygget et af verdens bedste hold. Vi ses til de klamme zombie klubber som ikke skal bekymre sig om økonomi.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Havde lidt travlt, så fik ikke rigtig nogle angribere med :D Selvom jeg skrev lidt om Kane. Kane er det oplagte valg som Sebberg også lige beskrev. Og selvom han nok er det mest oplagte valg, så er min kærlighed til Rodrygo bare lidt større, så håber virkelig man får det bedste ud af ham og man kan forme ham, så han passer perfekt ind på holdet.
Jeg nævnte det meget da jeg var aktiv herinde, men lad os få omskolet ham til 9'eren i Real Madrid, for synes han har utrolig mange af de rigtige kvaliteter.
Så ville nok sparer pengene på Kane, og gå med Rodrygo, Joselu og Haverts
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det vil være det mest triste og ufarlige angreb i den tid jeg har fulgt RM.Dios post=163208 skrev:
Så ville nok sparer pengene på Kane, og gå med Rodrygo, Joselu og Haverts
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det kan blive fugl eller fisk!
Bellingham Camavinga Tchouameni
Valverde som højre kant kan fungere i visse kampe (som i finalen mod Liverpool), men med hans fart, arbejdskapacitet, drive med bolden mv, er han klart bedst som boks-til-boks spiller. Han er en moderne type som ville dominere i et offensivt hold der spiller med højt pres a la Liverpool. I Carlo bold kan han nogle gange godt ligne et fremmet element på holdet. Men det gælder jo desværre også for så mange andre.
Tchou ligner en mand uden selvtillid pga manglende kontinuitet, selvom han er vores eneste naturlige arvtager til Case. Manden sad på bænken i 80+ minutter i kampen mod City, selvom det var tydeligt, at der var brug for ham. Hvilket signal sender det lige? 80 millioner på bænken mens Kroos og Modric render rundt derinde og er fuldstændigt overrendt.
Det helt store spørgsmål er, om Carlo vil skifte stil og retning i næste sæson, hvor vi virkelig har brug for at få spillet en ny stamme af spillere sammen på holdet.
Jeg tvivler stærkt og forventer en fyreseddel midt i sæsonen. Han er tydeligvis ikke manden, der skal stå for overgangen, da han er alt for konservativ i sit spil og simpelthen ikke er god nok til at bruge vores bredde og give tillid til de unge. Synes allerede vi har spildt et år, hvor vi i det mindste kunne have fået Tchou, Cama og Valverde spillet ind på den midtbane, så de i det mindste kunne udvikle lidt bedre indbyrdes forståelse. Hvor mange kampe fik de overhovedet sammen? Tænk på hvad en træner som Klopp havde fået ud af den midtbane + Bellingham!
@DiMarzio
Det vil gøre mig meget glad, hvis man så i stedet kunne sige farvel til Mendy og hente en erstatning der sammen med Fran Garcia.
Men der var vist noget med han ikke var helt tilfreds i starten af sæsonen. Han var skuffet over ikke at være tættere på spilletid, hvilket jeg synes giver mening. Man burde have regnet mere med ham. Jeg synes stadig det var ret underligt at "købe" Rudiger, men det var vel bare fordi det var en mulighed for at forstærke sig på en fri transfer. Der var pladser, hvor vi stod/står langt svagere og Nacho havde ikke fortjent at komme længere ned i hierarkiet efter sine præstationer.
Her er Nachos fordeling af spilletid - næsten intet i første halvdel af sæsonen, og så spiller han jo næsten hver kamp efter :D
Så jeg tror at Nacho tænker.. hvaaa, bliver det ligesom første halvdel af sæsonen? For så smutter jeg altså. Eller bliver det mere som anden halvdel? Så bliver jeg.
Og det vel lidt svært at svare på for Real Madrid.. men hvis vi ikke henter en ny højre back, så burde der da i hvert fald være masser af spilletid derude for ham. Han var den bedste på pladsen set over en hel sæson (så havde Carvajal lige et peak der var bedre imod slutningen).