Den store transferrygte-tråd
Det er også vildt mange penge, og jeg ville da selv gerne have 150m for at spille fodbold et enkelt år, lige meget hvor det var.
Men jeg ville håbe at hvis man allerede havde så mange penge, og også kommer til at tjene godt hos Real Madrid, så ville jeg kigge på det sportslig ved klubben.
Og der er der bare ingen diskussion om at at Real Madrid tilbyder det mest spændende projekt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men så længe Real Madrid ikke henter en ny angriber kommer vi til høre de her spekulationer hele året. Også til vinter.
Det var jeg ikke klar over. Money talks indeed.Jona post=164023 skrev:
NadaMás post=164020 skrev: Dí Maria og Özil var så vidt jeg ved, også helt anderledes sager.
Dí Maria ville væk, grundet klubben havde fortalt ham de ikke ønskede han spillede VM-finalen i 2014, grundet han var halvskadet. Özil tror jeg egentlig ønskede at blive, men der var ikke plads til ham i det nye system - Da Real gik fra Mourinhos 4-2-3-1 til Carlos 4-3-3.
ikke at det har noget med din pointe at gøre men det var ikke helt derfor at de blev solgt
DI Marias kone gav et rimelig ærligt interview om hvorfor de forlod RM:
"I told him no, but he said we would be more secure financially. We fought about it. I didn't want to go to Manchester. I told him to choose any country, except for England. One year later, we were there. "It was a lot of money, and afterwards those in Spain were calling us 'peseteros' [greedy for money]. And they were right. If you work for a company and the other company offers you a double salary, you will take the offer,"
Ligesom øzil i sin bog mere eller mindre gav sin far/agent skylden som jeg læser det:
"My father didn't know that negotiation pressure. But it's just normal to have different points of view at the beginning of negotiations," Ozil wrote in his new book 'Die Magie des Spiels', which is being serialised in Bild. "He hadn't negotiated a lot with the biggest club bosses and so he lacked serenity to deal with that provoking offer from Real Madrid in an appropriate way. "My father slammed the door of Florentino Perez' business room and I risked to sit in the stands. Suddenly I had to act. For my career. It was not at all possible to stay anymore"
Tak for opklaringen.
Præcis.Mas post=164029 skrev: Hvis Real Madrid nu bare gik ud og hentede en solid 9er så ville alt være godt. Så kunne bare give PSG og Mbappe den kolde skulder og evt hente Mbappe næste år, gratis.
Men så længe Real Madrid ikke henter en ny angriber kommer vi til høre de her spekulationer hele året. Også til vinter.
Derfor Kane nu, og så evt ham der bapper gratis næste sommer.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
OM Mbappe bliver til 2024 så er han garanteret en bonus på €150m?
NU er RM via andre rygter villig at betale op til €200m for man i dag.
Det er €350M for at spille 1 år til i en klub der investere i Asensio...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Ikke at jeg tror der er hold i det...men så er vi også ved at være på et punkt hvor han heller ikke er mere værd, med et år tilbage.Ramos4 post=164033 skrev: Et PSG community på Twitter med 350k følgere er overbeviste om at Perez har forhandlet sig frem til €200m + €50m i variabler - direkte forhandlet med emiren af Qatar. Mbappe starter ikke pre-season med PSG.
Vi er allerede der hvor det er helt hjerneblæst at give så meget for en spiller, med 1 år tilbage af sin kontrakt.Kiwes post=164036 skrev:
Ikke at jeg tror der er hold i det...men så er vi også ved at være på et punkt hvor han heller ikke er mere værd, med et år tilbage.Ramos4 post=164033 skrev: Et PSG community på Twitter med 350k følgere er overbeviste om at Perez har forhandlet sig frem til €200m + €50m i variabler - direkte forhandlet med emiren af Qatar. Mbappe starter ikke pre-season med PSG.
- 9eren
- Gæst
-
Håber det er overstået snart!
- 9eren
- Gæst
-
Lad os arbejde ud for at Mbappe slet ikke kommer til Real Madrid. Hvilke spillere til 9er pladsen ønsker I så og evt andre spillere som I mener der er behov for. Gerne realistisk
Jeg vil måske have Gonzalo Ramos som 9er eller Oshimen.
Alphonso Davies kunne være kanon men tror det er en mere urealistisk handel. Kommer Alphonso Davies så skal Mendy afsted!