Den store transferrygte-tråd
Eller: Han har hele tiden villet til Madrid, men presset fra Qatar og Macron blev for stort sidste år, så han skrev under på at tage et par år mere.doven post=164117 skrev:
Jeg skal lige forstå det rigtigt. Han tog røven på os sidste sommer og fik en monsterkontrakt af PSG. Nu er han så ved at tage røven på os igen, ved at vi skal betale en monstersum til PSG så han kan få alle sine penge med fra den monsterkontrakt, han fik for at tage røven på os. For hvis ikke vi gør det, så risikerer vi at han tager røven på os endnu engang til næste sommer.Ramos4 post=164108 skrev:
Husk på, hvad der skete sidste sommer. Meget kan nå at ske, hvis man venter. Den der gemmer til natten...schreiber77 post=164107 skrev:
Det håber jeg virkelig ikke vi vil betale for en spiller der er gratis om 12 måneder!Ramos4 post=164106 skrev: Prisen for Madrid er i øvrigt €200m + variabler.
Og så vil vi jo skulle lægge €100m eller sådan noget til sommer alligevel, i sign-on bonus.
Nu er jeg ikke nogen businessman, men jeg synes ikke det lyder som en særlig fed deal.
Mbappe vil helst vente og komme gratis næste sommer. Det er PSG der vil af med ham nu.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det, man skal forstå med Mbappé er, at det handler ikke om adressen. Det handler om checken.doven post=164117 skrev:
Jeg skal lige forstå det rigtigt. Han tog røven på os sidste sommer og fik en monsterkontrakt af PSG. Nu er han så ved at tage røven på os igen, ved at vi skal betale en monstersum til PSG så han kan få alle sine penge med fra den monsterkontrakt, han fik for at tage røven på os. For hvis ikke vi gør det, så risikerer vi at han tager røven på os endnu engang til næste sommer.Ramos4 post=164108 skrev:
Husk på, hvad der skete sidste sommer. Meget kan nå at ske, hvis man venter. Den der gemmer til natten...schreiber77 post=164107 skrev:
Det håber jeg virkelig ikke vi vil betale for en spiller der er gratis om 12 måneder!Ramos4 post=164106 skrev: Prisen for Madrid er i øvrigt €200m + variabler.
Og så vil vi jo skulle lægge €100m eller sådan noget til sommer alligevel, i sign-on bonus.
Nu er jeg ikke nogen businessman, men jeg synes ikke det lyder som en særlig fed deal.
Og så er det vigtigt at huske, at han kun har udtalt sig specifikt positivt om en eneste klub, foruden Paris SG. Og det er såmænd AC Milan. Bortset fra et forkølet foto af en lille dreng, der sidder og kigger med sine våde hundeøjne op på en plakat af Cristiano Ronaldo, har vi ingen som helst indikationer på, at Mbappé på nogen måde nærer varme følelser for Real Madrid.
Så med det faktum, at han allerhelst vil blive i Paris i den kommende sæson, kan man godt forvente, at næste sommer lige så godt kan munde ud i en kontraktforlængelse med Paris som et skifte til Real Madrid eller måske Qatar-ejede Manchester United. Det handler som nævnt ikke om adressen, men om checkens størrelse.
Jeg ville gå efter en angriber, som åbenlyst vil Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
www.managingmadrid.com/2021/10/5/2270971...drid-quotes-psg-2021
"If I had left this summer it would only have been to join Real Madrid."
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Der er da intet som helst sludder i det.The European Super League post=164121 skrev: Sikke noget sludder
www.managingmadrid.com/2021/10/5/2270971...drid-quotes-psg-2021
"If I had left this summer it would only have been to join Real Madrid."
Det er da rigtigt, at Mbappé kun ville skifte til Real Madrid i 2021. Vi andre er dog kommet to år frem i tiden og her har vi fået den viden, at det absolut ikke er givet, at Real Madrid fortsat er førsteprioritet.
For lige at opdatere dig:
2022: Mbappé forlænger med Paris SG.
2023: Mbappé vil helst blive i Paris SG.
- 9eren
- Gæst
-
Hvis sommeren skulle munde ud i Goncalo Ramos, vil jeg selvfølgelig være spændt og byde ham velkommen.9eren post=164123 skrev: Køb nu Alphonso Davies og Gonzalo Ramos i stedet for samme penge eller færre
Men det er stadig juni. Hvis Kane og/eller Mbappé er muligheder, så skal de muligheder selvfølgelig undersøges inden klubben kigger på en Ramos.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Seneste rygter:NadaMás post=164124 skrev:
Hvis sommeren skulle munde ud i Goncalo Ramos, vil jeg selvfølgelig være spændt og byde ham velkommen.9eren post=164123 skrev: Køb nu Alphonso Davies og Gonzalo Ramos i stedet for samme penge eller færre
Men det er stadig juni. Hvis Kane og/eller Mbappé er muligheder, så skal de muligheder selvfølgelig undersøges inden klubben kigger på en Ramos.
Liverpool byder 250 millioner € for Mbappé.
Bayern München meldes tæt på Kane.
Men hvis Mbappe hellere vil spille Europa League, så skal han være velkommen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- PSG vil ikke tabe ansigt ved at tage det første skridt.
- RM vil have klart grønt lyd før vi rykker.
- Mbappe foretrækker at køre kontrakten ud af økonomiske årsager.
Interessant puslespil og spændende at se hvornår parterne får det til at gå op.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
For at alle parter skal have deres vilje, eller noget der ligner, så er et salg denne sommer klart det mest oplagte.El Chino post=164127 skrev: I det store billede:
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Bortset fra, at hovedpersonen ikke har lyst til at skifte nu.....Ramos4 post=164128 skrev:
For at alle parter skal have deres vilje, eller noget der ligner, så er et salg denne sommer klart det mest oplagte.El Chino post=164127 skrev: I det store billede: