Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #2989 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
En ting er helt sikkert.
Mbappe kommer ikke. Klubben bør investerer i en anden 9er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #2990 af Madridista02

Ramos4 post=164137 skrev: Ham der Arda Güler skulle være stor Madrid-fan. Så vi har god chance for at hente ham på et tidspunkt.

Mht. Kane, så henter Bayern ham jo nok. Som jeg skrev for en uge siden: For Perez er det Mbappe eller ingenting. Vi henter ikke Kane, Ramos eller en anden "middelvare".

​Kane er ikke en "middelvare". 

Jeg savner Pepe :(

3 år 2 uger siden #2991 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Madridista02 post=164143 skrev:

Ramos4 post=164137 skrev: Ham der Arda Güler skulle være stor Madrid-fan. Så vi har god chance for at hente ham på et tidspunkt.

Mht. Kane, så henter Bayern ham jo nok. Som jeg skrev for en uge siden: For Perez er det Mbappe eller ingenting. Vi henter ikke Kane, Ramos eller en anden "middelvare".

​Han er ikke Mbappe eller Haaland. Så kan du kalde ham hvad du vil. Han er ingen Galactico.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #2992 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
23-24 pakke på vej med Bellingham

3 år 2 uger siden #2993 af Fondo_Sur
Problemet med Kane-handlen er hans alder og pris. Han passer ikke ind i strategien om at købe ungt eller transferfrit.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #2994 af Madridista02

Ramos4 post=164144 skrev:

Madridista02 post=164143 skrev:

​Han er ikke Mbappe eller Haaland. Så kan du kalde ham hvad du vil. Han er ingen Galactico.

​Hvorfor er han ikke en galactico? Fem mål færre end Halanad der spillede på et Treble-vindende hold. Omvendt spillede Kane på et forfærdeligt Tottenham hold.

Jeg savner Pepe :(

3 år 2 uger siden #2995 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Vi er åbenbart meget interesserede i at hente Güler. Idéen er at låne ham tilbage til Fenerbache 1 sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 2 uger siden #2996 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
BILD rapporterer at Kane er nået til enighed med Bayern. Nu skal de "bare" forhandle med Levy.

3 år 2 uger siden #2997 af Hamid8210
Så Kane er mere eller mindre ude af transfermarkedet.

Der er absolut ingen angriber derude udover mbappe der kan dække Benz

Joselu skal redde real næste år. Damn

3 år 2 uger siden #2998 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Men tilgengaeld har vi forlaenget med Ceballos ;-)

Donde está la biblioteca?

3 år 2 uger siden #2999 af Fondo_Sur
Man må huske, at Real Madrid er alt andet end handlingslammede. Man prioriterer at undgå at betale for høje summer, så man altid har råd til at købe de største talenter.

Hvis vi også får Güler er det ved at være vildt. Stort set alle de største talenter er røget til klubben.

På Twitter skriver man at Real Madrid er 2024 FC. Men altså, det er langsomt ved at blive et vildt hold, der vel og mærke kan spille sammen i 10+ år. Og kontinuitet var en af de helt store årsager til de seneste Champions League trofæer.

Det er iskoldt, og en fed attitude at have, at man foretrækker langsigtet succes i stedet for kortsigtet.

Til næste sæson: Ancelotti gør, hvad han gør bedst: er kreativ og får det bedste ud af sit spillermateriale. 

Til 24/25: Real Madrid får en ny træner som Alonso, der starter noget nyt. 
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

3 år 2 uger siden #3000 af Raul7-2880
Ingen Kane til Real. 
At men sælger den kommende sæson til fordel for de kommende sæsoner, er ikke Real Madrid værdig. 
Hvis der ingen nye transfers kommer denne sæson (som Perez tidligere har nævnt), så frygter jeg at vi simpelthen misser CHL pladsen sæson 24/25. Selvom holdene i La Liga er svage, er vi middelmådige uden en verdensklasse 9’er (vi har været afhængige af Benzemas topform). Hvis Ancelotti bliver fyret i løbet af sæsonen, er det unfair når man kigger på spillermaterialet i truppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum