Den store transferrygte-tråd
Det ved jeg ikke, hvor du har fra?9eren post=164168 skrev: Nå. Det ligner at Mbappe fortsætter en sæson i PSG. Så lad os glemme ham for good!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
PeñaRamos4 post=164169 skrev:
Det ved jeg ikke, hvor du har fra?9eren post=164168 skrev: Nå. Det ligner at Mbappe fortsætter en sæson i PSG. Så lad os glemme ham for good!
Bellingham Camavinga Tchouameni
Der har ikke været nogle nye ryger vedr. Mbappe i dag. Rygterne siger stadig det samme: Mbappe vil gerne blive et år mere, PSG vil sælge og RM venter på et signal til at komme i gang.The European Super League post=164170 skrev:
PeñaRamos4 post=164169 skrev:
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe og Florentinos udtalelser.Ramos4 post=164169 skrev:
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
9eren post=164172 skrev:
Mbappe og Florentinos udtalelser.Ramos4 post=164169 skrev:
Ingen nye udtalelser. Det er old news.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe har ikke valgt Real Madrid
Karim Adeyemi
Alphonso Davies
Gonzalo Ramos er nu blandt mine favoritter
Du vender på en tallerken hvis du hører en hvisken på gaden på vej ned til Brugsen. Du er absolut den værste herinde til at håndtere rygtesæsonen ;)9eren post=164178 skrev: Har ikke noget at gøre med hvor gamle nyheder det er. De holder ord. Det er i følge rygterne Mbappes mor der skal forhandle med PsG. Good luck with that.
Mbappe har ikke valgt Real Madrid
Karim Adeyemi
Alphonso Davies
Gonzalo Ramos er nu blandt mine favoritter
- 9eren
- Gæst
-
Sæsonen bliver langt med alle de sportswashingsturneringer, døsige landsholdskampe og hvad jeg ved. Desuden kan Vini, Kane, Mbappe og Rodrygo fint supplere de tre forreste skiftevis. Men måske det hænger sammen med økonomien, siden der ikke bliver talt i de baner.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og såfremt klubben gik ud og brugte 400 af de helt lange, så ville det jo være endnu mere skørt ikke at have fået den højreback..Ramos4 post=164182 skrev: Mbappe til €200 og Kane til €100? Oveni i de €100 vi har brugt på Bellingham? Nej, det kommer ikke til at ske. Vi bruger ikke €400 på en sommer - trods alt.
Kane eller Mbappé (sammen med de nuværende tilgange) ville jo gøre det her transfervindue fantastisk. Begge er et overkill. Så hellere en højreback, trods det næppe kommer til at ske.
Tilbage i sommeren 2009 investerede vi massivt ved 170 mio efter salg og køb: www.transfermarkt.com/real-madrid/transf...n/418/saison_id/2009
Og de 170 mio er 2009-prisen. Dengang var verdensrekorden Ronaldos 94, mens det i dag er Neymars 220.
De sidste tre sæsoner har Real Madrid en samlet transferudgift på sølle 50 mio efter køb og salg, hvorimod de andre topklubber har 300 mio. mio: www.transfermarkt.com/transfers/einnahme...ihe=&intern=0&plus=0
Og skruer man 5 sæsoner tilbage giver det nogenlunde samme billede.
Jeg har svært ved at tro at de 100 mio til Kane udgør dråben, der får begæret til at flyde, men andre kan måske delagtiggøre mig i Real Madrids økonomisk situation. Men måske også stadionsbyggeriet komplicerer tingene.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂