Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mario skriver også videre, at det faktum at Endrick og Mbappe forventes at komme i 2024, gør det vanskeligt for Real Madrid at jage en ny top-angriber her og nu. Og endda er der nogle i ledelsesdirektionen, der mener vi skal satse på Joselu som en overgangsfigur i et år.
Edit:
Og en lille tankeeksperiment:
Mbappe kan få 70 i loyalbonus fra P$G og 130 mio i sign-on-fee fra Real Madrid næste sommer. Altså 200 mio euro i et hug! Men konsekvensen bliver, at han skader P$G's interresser. - Udfaldet af dette må betyde at Mbappe prioriterer penge.
Mbappe kan vælge at acceptere at blive solgt til Real Madrid denne sommer, men så får han ingen loyalbonus fra P$G og ingen eller lidt sign-on-fee fra Real Madrid.- Udfaldet af dette betyder, at Mbappe ikke prioriterede penge så højt som vi troede, men at Mbappe brugte det som påskud for at han ikke skal blive set som skurken i Paris, der tvang et salg igennem.
Eller hvad fanden ved jeg.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Endelig et fedt Real Madrid-forum, og ét indlæg skal jo være det første.
Jeg føler, jeg har det lidt som Perez og en del af jer andre; jeg kan bare ikke helt få Mbappé ud af hovedet. Og så på den anden side.... Et eller andet blev ødelagt sidste år. At man som en voksen mand kan være så skuffet over noget, der foregår så langt væk, er vildt at tænke på.
Jeg kunne læse, at Mendys agent havde udtalt, at Mbappé ikke kommer i denne sæson - mener han sagde noget med, at Real ikke kan betale både transfer + løn. Uanset hvad, bliver det en lang sommer med rygter begge veje.
Tak for alle jeres gode indlæg!
Velkommen til!Ynadamás post=164188 skrev: Hej alle Madridistas!
Endelig et fedt Real Madrid-forum, og ét indlæg skal jo være det første.
Jeg føler, jeg har det lidt som Perez og en del af jer andre; jeg kan bare ikke helt få Mbappé ud af hovedet. Og så på den anden side.... Et eller andet blev ødelagt sidste år. At man som en voksen mand kan være så skuffet over noget, der foregår så langt væk, er vildt at tænke på.
Jeg kunne læse, at Mendys agent havde udtalt, at Mbappé ikke kommer i denne sæson - mener han sagde noget med, at Real ikke kan betale både transfer + løn. Uanset hvad, bliver det en lang sommer med rygter begge veje.
Tak for alle jeres gode indlæg!
Mendys agent er nok den sidste jeg stoler på i denne sag. Tænker han mest af alt er sur over, at Madrid ikke vil forlænge med hans klient.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg hælder desværre mere til at han ikke kommer til sommer. Mit indtryk fra de rygter der har været er, at Perez er villig til at gå med hvad vi har nu og så hente ham næste sommer. Jeg tror også den store bonus Mbappe får i PSG er for svær at sige nej til. Han har jo valgt penge over os før. Til det vil jeg så sige......så har Perez FANDME også bare at være sikker på at han kommer, hvis han ikke henter en anden 9'er i år så. Ja, hvis det fejler igen efter at have lagt alt ind på at få ham, så skal Perez sku godt nok til at se indad og langt mere press skal lægges på ham. Hvad jeg dog ikke forstår er, hvorfor man så ikke bruger tiden på at finde en højre back eller kant.Ramos4 post=164187 skrev: Mbappe kommer denne sommer. Jeg kan mærke det. Og det bliver inden pre-season.
Jeg sidder også med en god fornemmelse, og eftersigende starter forhandlingerne næste uge. MEN, man er blevet snydt flere gange før, og der er så meget mediespin fra journalister og twitter-personligheder, at det er umuligt at vide hvad der er op og ned.Ramos4 post=164187 skrev: Mbappe kommer denne sommer. Jeg kan mærke det. Og det bliver inden pre-season.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Der går lidt snak om at vi vil accepterer et bud fra Liverpool på 90 mio.
Valverde har sluttet sæsonen af dårligt denne sæson både på og udenfor banen desværre.
Men hold nu kæft en motor og energi den mand han har. Håber han bliver i Real i mange år og brænder banen af.
90 mio er ihvertfald alt for lidt for en målfarlig midtbane kriger.
Tvivler på at vi slipper ham til for 90 eller slipper ham overhovedet for den sags skyld. Hvis Liverpool ikke havde råd til at købe Bellingham for 100, så har de heller ikke råd til at købe Valverde til 90.Dybbøl post=164196 skrev: Puha. Jeg vil godt nok være ked af at miste Valverde.
Der går lidt snak om at vi vil accepterer et bud fra Liverpool på 90 mio.
Valverde har sluttet sæsonen af dårligt denne sæson både på og udenfor banen desværre.
Men hold nu kæft en motor og energi den mand han har. Håber han bliver i Real i mange år og brænder banen af.
90 mio er ihvertfald alt for lidt for en målfarlig midtbane kriger.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-