Den store transferrygte-tråd

3 år 2 uger siden #3037 af Siempre Madrid

9eren post=164198 skrev: El Larguero skriver om en AS journalist har været i direkte kontakt med El presidente og der er intet ift Mbappe. Det er ingen forhandlinger eller kontakt til Mbappe. Det er bare medie opsspind

​Og hvad skulle der også være forhandlinger om?

Vi har at gøre med en spiller, som tidligere har tørret os godt og grundigt og som selv har sagt, at han fortsætter i Paris i den kommende sæson.

Forhåbentlig og formentligt arbejder man i kulissen på at finde den spiller, som skal afløse Benzema. Alt andet vil være respektløst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #3038 af NadaMás

Dybbøl post=164196 skrev: Puha. Jeg vil godt nok være ked af at miste Valverde. 

Der går lidt snak om at vi vil accepterer et bud fra Liverpool på 90 mio. 

Valverde har sluttet sæsonen af dårligt denne sæson både på og udenfor banen desværre. 

Men hold nu kæft en motor og energi den mand han har. Håber han bliver i Real i mange år og brænder banen af. 

90 mio er ihvertfald alt for lidt for en målfarlig midtbane kriger. 

​Jeg tror det er en klassisk case af; Liverpool leder efter midtbanespillere, Real Madrid har massere. Dertil er han en klassisk Klopp-type. Mediespin. 
Jeg tror ikke sandsynligheden for at Valverde bliver solgt for 90 mio. er meget højere end at klubben sælger Bellingham igen om en uge. Det sker ikke. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3039 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=164200 skrev:

9eren post=164198 skrev: El Larguero skriver om en AS journalist har været i direkte kontakt med El presidente og der er intet ift Mbappe. Det er ingen forhandlinger eller kontakt til Mbappe. Det er bare medie opsspind

​Og hvad skulle der også være forhandlinger om?

Vi har at gøre med en spiller, som tidligere har tørret os godt og grundigt og som selv har sagt, at han fortsætter i Paris i den kommende sæson.

Forhåbentlig og formentligt arbejder man i kulissen på at finde den spiller, som skal afløse Benzema. Alt andet vil være respektløst.

​Jeg håber også kun du har ret !

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3040 af 9eren
Og lad mig tilføje at ja det ville være suverænt at have en spiller som Mbappe ift hans kvaliteter. Men jeg vil vildt gerne have nogle spillere til klubben som kan give os noget andet. Der er så mange spændende spillere på vej frem.

3 år 2 uger siden #3041 af The European Super League

Ynadamás post=164188 skrev: Hej alle Madridistas! 

Endelig et fedt Real Madrid-forum, og ét indlæg skal jo være det første.

Velkommen til!!
Hilsen Emil
ps. læs min signatur

Bellingham Camavinga Tchouameni
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved The European Super League.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3042 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=164170 skrev:

Ramos4 post=164169 skrev:

9eren post=164168 skrev: Nå. Det ligner at Mbappe fortsætter en sæson i PSG. Så lad os glemme ham for good!

​Det ved jeg ikke, hvor du har fra?

​Peña

​Min Peña (som lige er 2 niveauer over) siger, at han skriver under i juli måned! 

Noget helt andet: Jeg synes, at der er blevet alt for stille omkring højrekanten. I mit hoved kan man leve med noget Rodrygo og Joselu på hvis bare den samlede trio bliver forbedret så der er så mange trusler, at de to kan blomstre og drage nytte af al den opmærksomhed som bliver taget. Der har vi altså to fantastiske afsluttere. 

Jeg føler mig dog endnu mere ideforladt på dygtige højrekanter end jeg gjorde sidste år hvor der blev snakket Salah, Son, Gnabry og meget mere foruden skøre bud som Anthony og Raphinha. Er der overhovedet noget interessant derude som bare hæver overliggeren? Det ville jo også være en måde at finde på noget andet end Mbappe og så stadig gøre plads til ham næste år på fri hvor man så ikke har købt en angriber for et år.

3 år 2 uger siden #3043 af The European Super League
Hvis vi ikke lander Mbappé denne sommer:

Sandsynligheden for at han skifter til
50 % PSG. Forlænger sin kontrakt. Får 200 millioner Euro i sign-on fee og bliver Europas højest betalte spiller.
30 % Saudi-Arabien. Any of the clubs, doesn't matter. Bliver verdens højeste betalte spiller.
20 % Real Madrid. Får en lav sign-on fee i omegnen af 35 millioner Euro og bliver Europas højest betalte spiller.

Nogen der vil lege med på legen?

Bellingham Camavinga Tchouameni

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3044 af Brylle

The European Super League post=164207 skrev: Hvis vi ikke lander Mbappé denne sommer:

50 % PSG. Forlænger sin kontrakt. Får 200 millioner Euro i sign-on fee og bliver Europas højest betalte spiller.
30 % Saudi-Arabien. Any of the clubs, doesn't matter. Bliver verdens højeste betalte spiller.
20 % Real Madrid. Får en lav sign-on fee i omegnen af 35 millioner Euro og bliver Europas højest betalte spiller.

​Jeg vil byde ind med 1% til Saudi Arabien. Der er ingen eksponering af den liga, INGEN regner den asiatiske CL for noget, VM for Klubhold er heller ikke en penistitel på nogen måde. Der er ingen grund til at gå til PSG selvom han er en grådig bavian. Det er helt udelukket. 45% til hver af PSG og Real Madrid og så kan de sidste 10% vel gå til at han køber Monaco og bliver spillende præsident med alle de blodpenge han har tjent.

Men jeg er fan af legen

3 år 2 uger siden #3045 af Siempre Madrid

Brylle post=164208 skrev:

The European Super League post=164207 skrev: Hvis vi ikke lander Mbappé denne sommer:

​Jeg vil byde ind med 1% til Saudi Arabien. Der er ingen eksponering af den liga, INGEN regner den asiatiske CL for noget, VM for Klubhold er heller ikke en penistitel på nogen måde. Der er ingen grund til at gå til PSG selvom han er en grådig bavian. Det er helt udelukket. 45% til hver af PSG og Real Madrid og så kan de sidste 10% vel gå til at han køber Monaco og bliver spillende præsident med alle de blodpenge han har tjent.

Men jeg er fan af legen

​Hans anden favoritklub, udover Paris SG, er AC Milan og de har ikke råd. Mit bud er Manchester United. Qatar-ejet og derfor tindrende ligeglad med priser. Et smut til verdens mest promoverede liga og i en direkte by-duel med Haaland. Og i og med, at Manchester United er Qatar-ejet, så kan hans mor komme rendende hvert år og kræve en ny kontrakt, sådan som familien elsker det. Real Madrid er hamrende uinteressant for en type som Mbappé, bortset lige fra, når de skal bruges til at score store kontrakter andetsteds.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 2 uger siden #3046 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Lige nu:
50% RMD
30% En engelsk klub
20% PSG
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved Kiwes.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3047 af 9eren

Kiwes post=164210 skrev: ​lige nu:
60% RMD
20% PSG
20% En engelsk klub.

Hvor får du de 60% fra?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3048 af Brylle

Siempre Madrid post=164209 skrev:

Brylle post=164208 skrev:

Men jeg er fan af legen

​Hans anden favoritklub, udover Paris SG, er AC Milan og de har ikke råd. Mit bud er Manchester United. Qatar-ejet og derfor tindrende ligeglad med priser. Et smut til verdens mest promoverede liga og i en direkte by-duel med Haaland. Og i og med, at Manchester United er Qatar-ejet, så kan hans mor komme rendende hvert år og kræve en ny kontrakt, sådan som familien elsker det. Real Madrid er hamrende uinteressant for en type som Mbappé, bortset lige fra, når de skal bruges til at score store kontrakter andetsteds.

​Årh det blodtryk altså :D 

Men fint bud med United

Leveret af Kunena Forum