Den store transferrygte-tråd

3 år 2 uger siden #3049 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=164211 skrev:

Kiwes post=164210 skrev: ​lige nu:
60% RMD
20% PSG
20% En engelsk klub.

Hvor får du de 60% fra?

​50% fordi alle rygterne går på det og jeg nægter at tro på at Perez vil være så tavs på transfermarkedet, hvis det ikke var fordi at han mener at have en aftale.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3050 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Alle rygterne gik også sådan sidste sæson indtil Mbappe stod med sin trøje med 2025 på

3 år 2 uger siden #3051 af The European Super League
9eren
​Man kan vel bare stole på klubben (Perez) når han siger at han køber Mbappé men at det ikke bliver denne sommer

Siempre Madrid
Siger du at Mbappé har så store sportslige ambitioner at han er villig til at tage til at tage til en fysisk hård liga og tage en direkte duel mod Erling Haaland?

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 2 uger siden #3052 af Siempre Madrid

The European Super League post=164216 skrev: 9eren
​Man kan vel bare stole på klubben (Perez) når han siger at han køber Mbappé men at det ikke bliver denne sommer

Siempre Madrid
Siger du at Mbappé har så store sportslige ambitioner at han er villig til at tage til at tage til en fysisk hård liga og tage en direkte duel mod Erling Haaland?

​Egentlig siger jeg bare det, jeg skriver. Hvordan du vil fortolke det, er helt op til dig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 2 uger siden #3053 af The European Super League
​Jeg har forresten søgt på den kærlighed, han skulle have til AC Milan og jeg fandt dette interview.

“I spoke to Liverpool because it’s my mum’s favourite club. I don’t why she supports the Reds, you should ask her,”

“Jokes aside, they are a great club. I had already met them five years ago when I was playing for Monaco. We briefly spoke this time, but in the end, the choice was between Real Madrid and PSG. Everyone knows that I wanted to go to Madrid last summer because I thought it was the right choice.”

“My bond with Milan is special. My nanny was Italian and I spent a lot of time with her family, they all supported Milan,”“Thanks to them, I watched many Milan games and I’ve become a fan. I used to say: if I ever play in Italy, it will only be at Milan. If I had said something different, they would have killed me. Jokes aside, I can only congratulate the Rossoneri, I have many French friends and Ibrahimovic, a legend that I really respect.”Fra et interview med La Gazzetta dello Sport -- May 2022.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3054 af 9eren
Jeg stoler på klubben også hvis de henter Mbappe næste sæson.

Men her handler det faktisk ikke om at stole på klubben, men jeg håber på et andet scenarie. Jeg synes der er så mange spændende spillere derude

3 år 2 uger siden #3055 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
PSG og Mbappe mødes i morgen.

Det værste der kunne ske, er at de laver en aftale hvor skildpadden forlænger, mod lovning på at han må skifte til sommer. Så har vi hele balladen igen-igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 år 2 uger siden #3056 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Forhåbentligt er det i tide til at vi kan kaste os ind i kampen om Kane, hvis mødet er negativt for os.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur, NadaMás, El Siete, Lukita

3 år 2 uger siden #3057 af NadaMás
​Min klare position, fra al Mbappé-snakken startede fra nogle uger siden, har været at klubben skal gå efter ham nu, hvis han er en mulighed.
Men lige så klar har jeg været omkring, at det ikke er noget der skal trække i langdrag. Hvis Mbappé og PSG mødes i morgen, håber jeg at det bliver med en beslutning om enten/eller. Dvs., enten at Mbappé bliver næste sæson, eller at han går med på et skifte. Så skal de selvfølgelig have styr på nogle ting med den loyalitetsbonus etc., som jeg ikke regner med vil kunne ske i morgen - Men hvis de fælles kan beslutte sig om et retning, og derefter kommunikere det.
Sker det modsatte, og der stadig er spørgsmålstegn om, lad os sige to uger, så skal Real aktivt forhandle om andre angribere. Jeg er sikker på at de samler data på alle spændende spillere for tiden, trods der er stille omkring klubben.
Real skal, selvfølgelig, have en 9´er. Hvis så det koster muligheden for Mbappé i fremtiden, så er det heller ikke værre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3058 af 9eren
Ja det ligner en forlængelse af Mbappe og dermed får vi ham ikke gratis heller næste år.

Glemt alt om ham !

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #3059 af 9eren
Jeg håber der kommer en endelig løsning på det i morgen så vi kan komme videre i teksten.

Så der kan købes 3-4 spillere i stedet

3 år 2 uger siden #3060 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Fabrizio skriver, at Valverde 100% bliver.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lukita

Leveret af Kunena Forum