Den store transferrygte-tråd

1 år 4 måneder siden #3061 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe har postet PSGs kamp program på sit sociale medie. Ved endnu ikke hvilket et det er

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #3062 af 9eren
Defensacentral har gået all in. De skriver at der er agenturer som har søgt hus for Mbappe i Madrid og at Florentino vil være til stede ved dagens møde mellem PSG og Mbappe.

Endvidere at Adidas har en dato for præsentation af Mbappe.

Den side bliver da hårdt taget i røven når nyheden om Mbappes kontrakt fornyelse kommer i dag eller senere.

Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved 9eren.

1 år 4 måneder siden #3063 af Siempre Madrid

9eren post=164228 skrev: Defensacentral har gået all in. De skriver at der er agenturer som har søgt hus for Mbappe i Madrid og at Florentino vil være til stede ved dagens møde mellem PSG og Mbappe.

Den side bliver da hårdt taget i røven når nyheden om Mbappes kontrakt fornyelse kommer i dag eller senere.

​Du bør nok sætte citationstegn om at være til stede. For han sidder jo ikke med ved mødet, men han vil givetvis følge det tæt. Der er også flere og flere medier, der peger på at han forlænger sin kontrakt med Paris. Og det ville da være den bedste nyhed at gå på weekend med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, schreiber77, Dragam, DeLaRed

1 år 4 måneder siden #3064 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=164229 skrev:

9eren post=164228 skrev: Defensacentral har gået all in. De skriver at der er agenturer som har søgt hus for Mbappe i Madrid og at Florentino vil være til stede ved dagens møde mellem PSG og Mbappe.

​Du bør nok sætte citationstegn om at være til stede. For han sidder jo ikke med ved mødet, men han vil givetvis følge det tæt. Der er også flere og flere medier, der peger på at han forlænger sin kontrakt med Paris. Og det ville da være den bedste nyhed at gå på weekend med.

Rørende enig. Vi skal aldrig have Mbappe til Real Madrid. Han er en vidunderlig, unik fodboldspiller, men desværre samtidig et utåleligt menneske som har brændt alle broer til Madrid. At vi dropper at købe Mbappe til 200-250 mio euro kan vise sig at være Florentino Perez' bedste transfer til dato. Vi kan købe 15 Arda Guler til den pris og bevare en sund og sikker økonomi undervejs. Når man lader den ene megastjerne fare, har man råd til den næste. Jeg er sikker på, at vi i løbet af en 2-3 år kan opstøve, udklække eller købe en megastjerne som passer langt bedre til Real Madrid end det er tilfældet med Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, schreiber77, Lukita, Dragam, DeLaRed

1 år 4 måneder siden #3065 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Så vidt jeg er informeret, så har Haaland ikke skrevet under på nogen forlængelse med City endnu, og det skulle betyde at der stadig foreligger en 150mio release clause i 2024. Hvis Perez nu kunne stoppe sin Mbappe fetisch, så er det eneste rigtige da at sætte alt ind på at sikre at Haaland ikke underskriver noget nyt med City indtil næste sommer og så nuppe ham der.

Han er et lang bedre fit for Real end Mbappe både på og udenfor banen (han er naturlig Center forward og ikke Venstre kant, han er en leder på banen som ikke gemmer sig når der skal arbejdes hårdt og så er han elsket af de fleste af hans holdkammerater i både Dortmund og city), han har et tæt forhold til Bellingham og så ville det “kun” koste 150mio samt en stor hyrer naturligvis.

Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der af de to spillere vil blive husket som den bedste klub spiller om 20år, så lad os da forhelvede gå efter guldet næste sommer og så finde en midlertidig løsning nu.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam

1 år 4 måneder siden #3066 af 9eren

Siempre Madrid post=164229 skrev:

​Der er kun en grund til at han rigtigt skal sidde med, og det er hvis et skifte skal ske. Jeg vil også helst gerne have en nyhed om, at han forlænger med PSG. Men skifter han, hvordan vil dine tanker så være?

1 år 4 måneder siden #3067 af Petroleum
​Mbappe havde muligheden sidste sommer. Han var grådig og valgte pengene frem for drengedrømmen - fair nok. Men Perez har utallige gange udtalt, at de spillere der kommer til Real Madrid er fordi at de virkelig gerne vil... igen, det viste Mbappe sidste sommer, at det der var en drengedrøm nemlig blot var dét: en drengedrøm. ikke et virkeligt ønske. Uanset hvad han selv udtalte om pres osv, så var det ham der skrev under på kontrakten.

Kort sagt; jeg gider ikke at have Mbappe til Real Madrid og jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor Perez vil ( på grund af andre end sportslige årsager). Han blev godt og grundigt "snydt" sidste sommer.

Derfor, FORLÆNG, Mbappe, FORLÆNG.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 4 måneder siden #3068 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=164231 skrev: Så vidt jeg er informeret, så har Haaland ikke skrevet under på nogen forlængelse med City endnu, og det skulle betyde at der stadig foreligger en 150mio release clause i 2024. Hvis Perez nu kunne stoppe sin Mbappe fetisch, så er det eneste rigtige da at sætte alt ind på at sikre at Haaland ikke underskriver noget nyt med City indtil næste sommer og så nuppe ham der.

Han er et lang bedre fit for Real end Mbappe både på og udenfor banen (han er naturlig Center forward og ikke Venstre kant, han er en leder på banen som ikke gemmer sig når der skal arbejdes hårdt og så er han elsket af de fleste af hans holdkammerater i både Dortmund og city), han har et tæt forhold til Bellingham og så ville det “kun” koste 150mio samt en stor hyrer naturligvis.

Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der af de to spillere vil blive husket som den bedste klub spiller om 20år, så lad os da forhelvede gå efter guldet næste sommer og så finde en midlertidig løsning nu.

​Jeg tror vi alle vil vælge Haaland over Mbappe. Jeg har dog svært ved at se, at han vil skifte fra City så tidligt som 2024. Så skulle det jo være fordi han VIRKELIG vil Real Madrid. Jeg synes han ligner en mand der nyder livet i City. Måske jeg er skør, men jeg vil egentlig hellere have Kane for 100mil nu og hvis Mbappe så vil til RMD næste år, så bliver det på vores vilkår. Jeg tror vi er langt bedre tjent med en rigtig 9'er som Kane.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 4 måneder siden #3069 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=164234 skrev:

DeLaRed post=164231 skrev: Så vidt jeg er informeret, så har Haaland ikke skrevet under på nogen forlængelse med City endnu, og det skulle betyde at der stadig foreligger en 150mio release clause i 2024. Hvis Perez nu kunne stoppe sin Mbappe fetisch, så er det eneste rigtige da at sætte alt ind på at sikre at Haaland ikke underskriver noget nyt med City indtil næste sommer og så nuppe ham der.

​Jeg tror vi alle vil vælge Haaland over Mbappe. Jeg har dog svært ved at se, at han vil skifte fra City så tidligt som 2024. Så skulle det jo være fordi han VIRKELIG vil Real Madrid. Jeg synes han ligner en mand der nyder livet i City. Måske jeg er skør, men jeg vil egentlig hellere have Kane for 100mil nu og hvis Mbappe så vil til RMD næste år, så bliver det på vores vilkår. Jeg tror vi er langt bedre tjent med en rigtig 9'er som Kane.

​Jeg tror du har helt ret, ville ikke overraske mig hvis han forblev City mand hele karrieren. MEN, vi har bare heller ikke set hvordan han reagere hvis Perez kastede alt hans kærlighed over ham. Havde jeg været Erling havde jeg ikke skænket Real en tanke så længe presidenten har tatoveret “Bappen” i panden, men jeg ville dog klart være interesseret hvis der pludselig kom et opkald fra Perez der sagde “Du er vores mand, du skal være front figur for vores nye dominerende ære, hvor du sammen med Vini, Belly osv skal løfte trofæer som aldrig før i fodboldens historie”. Så længe Perez ikke afviser Mbappe totalt, så er der ingen chance for at Haaland vil til Real, men hvis Perez gjorde det, så er det ikke sikkert at Haaland er så meget City mand mere. 

Donde está la biblioteca?

1 år 4 måneder siden #3070 af El Siete
​Bare vi kan få et svar i dag, så vi kan komme videre på den ene eller anden måde. Jeg tvivler dog på at vi bliver meget klogere i løbet af dagen, sådan som denne saga har udfoldet sig i årenes løb. 

Men man kan da håbe på eet af disse scenarier:
Nægt at forlænge og bliv solgt nu og her for 150-200M,
eller,
Forlæng, og vi kan gå all in på Kane til 100M

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

1 år 4 måneder siden #3071 af Siempre Madrid

El Siete post=164237 skrev: ​Bare vi kan få et svar i dag, så vi kan komme videre på den ene eller anden måde. Jeg tvivler dog på at vi bliver meget klogere i løbet af dagen, sådan som denne saga har udfoldet sig i årenes løb. 

Men man kan da håbe på eet af disse scenarier:
Nægt at forlænge og bliv solgt nu og her for 150-200M,
eller,
Forlæng, og vi kan gå all in på Kane til 100M

​Noget af det mest irriterende i denne debat er holdningen, at Mbappé gerne vil afhændes denne sommer.

Altså, det er et faktum, at han ønsker at blive i Paris SG i den kommende sæson. Og han har på ingen måde udelukket, at det kan munde ud i en ny kontraktforlængelse med dem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 4 måneder siden #3072 af NadaMás
​Deco har været i Istanbul for at mødes med Güler, og Laporta er ude at tale om ham i pressen.
Laporta er ellevild, fordi Tebas har lettet kravene for indkøb denne sommer.

Syntes også Real skal rykke på ham.

Leveret af Kunena Forum