Den store transferrygte-tråd
Desuden skulle vi nu have skiftet fokus væk fra Mbappe. I stedet nævnes Vlahovic, Osimhen og selvfølgelig Kane som mulige afløsere for Benz
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det lyder perfekt!Bismo post=164253 skrev: I følge Correiro er vi nu i førersædet til at købe Arda Güler foran Milan og Barca.
Desuden skulle vi nu have skiftet fokus væk fra Mbappe. I stedet nævnes Vlahovic, Osimhen og selvfølgelig Kane som mulige afløsere for Benz
Jeg har ikke noget problem med Mbappé i 2024 hvis vi kan komme ud af hele situationen med ham som vindere.
Og så Haaland i 2025 med aktiveret klausul og efter han har haft 3 år i City.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
De var dominerende i de perioder, men vi klarede os igennem dem, stadig med medaljer.The European Super League post=164250 skrev: DeLaRed
Jeg kan sagtens følge dig. Men som du selv skriver så spillede Ronaldo og Messi for rivaler så sandsynligheden for at de skifter til samme (rivaliserende) hold var ekstremt lille baseret på kun dette faktum. Jeg føler ikke at Mbappé har på noget tidspunkt udvist tendenser til at han ikke vil spille sammen med andre Balon d'Or kandidater. Han spillede netop sammen med både Neymar og Messi i de seneste to sæsoner. Haaland er også skiftet til Kevin de Bruyne's araber hold.
De bedste fodboldspillere plejer at have lyst til at spille sammen. Så er kampene sjovere og der er større chance for at man vinder de store titler. Vi har også set det tidligere i historien da Zidane skiftede til det hold der havde Figo og Raul. Året efter skiftede Ronaldo til holdet.
Schreiber77
Jamen de hold der vandt Champions League havde jo netop de bedste spillere. Engang var det Xavi, Iniesta og Messi. Så blev det Modric, Ramos og Ronaldo. Sidenhen var det Lewandowski og Benzema. Og i år var det Kevin de Bruyne og Haaland.
Bør vi ikke have de bedste spillere og skabe en harmonisk trup med de bedste spillere?
Porto vandt også CL, endda uden de bedste spillere i verden.
Men jo jeg er enig, vi bør altid have de bedste spillere i verden, og vi har vist med C. Ronaldo at vi også sagtens kan håndtere primadonnaer.
Jeg ser bare flere aspekter i det, jeg synes Mbappe, eller hans følge, skaber enorme problemer for PSG, flere gange i løbet af en sæson.
Det er for mig et kæmpe red flag 🚩
Han er en fantastisk fodboldspiller, men et ustabilt menneske.
Som jeg har skrevet tidligere, kan vi ikke gøre så meget ved situationen.
Hvis vi henter ham næste sommer, håber jeg han bruger det kommende år på at modne sig helt ekstraordinært meget!
Men i bund og grund skaber han så meget uro omkring sin klub, at jeg håber vi henter en anden.
Når det er sagt, så synes jeg personligt selv at Haaland passer bedre ind.
Så hvis vi nogensinde får muligheden, håber jeg vi henter ham!
Mbappe er venstre kant, og skal spille en plads der ikke er hans foretrukne hvis ikke vi skal skille os af med Vinicius.
Jeg har læst Vlahovic på en etårig lejeaftale. Det ville da være en okay løsning.Bismo post=164253 skrev: I følge Correiro er vi nu i førersædet til at købe Arda Güler foran Milan og Barca.
Har set flere Napoli kampe i år pga ham og hans offensive kollega kvaratskhelia.
Med Oshimen på holdet vil vi have en angriber der kan og vil være med til at starte genpres spillet.
Derudover har jeg set ham flere gange være en mega god holdkammerat. Han er virkelig god til at opmuntre hans holdkammerater selvom de lige har lavet en håbløs aflevering til ham.
Med ham, Valverde, Camavinga, Bellingham, Tchouameni, F. Garcia og Militao vil vi have et fedt energi hold med masser af power og genpres.
Tænker han kan købes for et sted mellem 120-140 mio euro.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Som skrevet tidligere så med vores nye økonomi bør det ikke være enten eller. Vi bør have råd til begge to. Det kan man læse mere om på Madridista.dk. Og som vi har set er ingen af dem bange for at spille sammen med andre af de bedste spillere i verden.
Porto er vel lidt som et freak accident. Det sker 1 gang hvert 10. år. Hvis vi skal have succes og gentage succesen, så skal vi have nogle af de bedste spillere i verden. Man kan ikke satse på at lave en Ajax, Porto, Dortmund, Atlético, Leicester og klare nåleøjet en enkelt sæson.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- 9eren
- Gæst
-
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Det er jeg naturligvis enig i.The European Super League post=164259 skrev: Schreiber77
Som skrevet tidligere så med vores nye økonomi bør det ikke være enten eller. Vi bør have råd til begge to. Det kan man læse mere om på Madridista.dk. Og som vi har set er ingen af dem bange for at spille sammen med andre af de bedste spillere i verden.
Porto er vel lidt som et freak accident. Det sker 1 gang hvert 10. år. Hvis vi skal have succes og gentage succesen, så skal vi have nogle af de bedste spillere i verden. Man kan ikke satse på at lave en Ajax, Porto, Dortmund, Atlético, Leicester og klare nåleøjet en enkelt sæson.
Det var også kun for at stikke lidt til det hele at nævne Porto.
Jeg synes vi skal forstærke os med en top angriber inden sæsonstart. Jeg ser helst det bliver en anden end Mbappe. Hvis vi henter Mbappe, hvilket jeg stadig ser som meget sandsynligt, fordi Perez er så lun på ham, håber det bliver næste år, eller måske i 25. Jeg synes han mangler meget modenhed.
Det synes jeg ikke Haaland gør.
Det kan også være det er hans følge, og hans mor, der mangler modenhed i fodboldverden.
Det skinner hvertfald igennem at de gør meget for penge, og skaber enorm uro i hans klub pga penge!
Helt enig.The European Super League post=164250 skrev: Schreiber77
Jamen de hold der vandt Champions League havde jo netop de bedste spillere. Engang var det Xavi, Iniesta og Messi. Så blev det Modric, Ramos og Ronaldo. Sidenhen var det Lewandowski og Benzema. Og i år var det Kevin de Bruyne og Haaland.
Bør vi ikke have de bedste spillere og skabe en harmonisk trup med de bedste spillere?
Argumentet om at Mbappé aldrig har vundet Chl, og at klubben derfor ikke skal gå efter ham, er virkelig søgt.
Selvfølgelig skal truppen være harmonisk, og det skal den netop være, bestående af de bedste spillere, der matcher hinanden i et givent system.
Mbappé vil være stjernen på et ethvert hold han spiller på. Derfor kan han stadig indgå i en harmonisk trup.
Jeg syntes stadig at ‘the smoking gun’ for at han ødelægger alt omkring ham, mangler. Han er velanset i PSG og for Frankrig.
PSG har alle dage været en rodebutik, og deraf kommer meget af polemikken omkring ham jo netop.
Ift. Güler er jeg sgu blevet varm på ham. Hovedsageligt baseret på hype, har endnu ikke set ham spille. Men var egentlig af det indtryk at Barcelona førte kapløbet. Har læst at Deco var i Istanbul i går.
Det breaker sikkert senere idag at, hov, det var sørme først i næste uge, og sådan fortsætter det ud i al evighed :)9eren post=164260 skrev: Er mødet afsluttet eller har der overhovedet været noget møde :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Ja det er håbløst. Jeg havde bare håbet på flere indkøb end dem vi har fået indtil videreEl Siete post=164264 skrev:
Det breaker sikkert senere idag at, hov, det var sørme først i næste uge, og sådan fortsætter det ud i al evighed :)9eren post=164260 skrev: Er mødet afsluttet eller har der overhovedet været noget møde :)