Den store transferrygte-tråd

1 år 3 måneder siden #3121 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvis Benzema havde meldt sin afgang inde Bellingham skrev under for Real, så tror jeg simpelthen på at der kommer en 9 af et stort navn i det her transfer vindue. 

Jeg kan ikke tro at Perez har kunne overbevise Bellingham om Madrid projektet hvis Bellingham ved at han ingen absolut top 9 har på holdet. 

Hvis Bellingham har fravalgt Liverpool, City og hvem der ellers var efter ham, for at skifte til Real uden en top målscorer i én sæson, så det fandme godt overbevisnings arbejde af Perez. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #3122 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=164318 skrev: ​Jeg har aldrig set Güler spille men han skulle være ret hypet i Barcelona. Ifølge Sport så er de favoritter til at hente tyrkeren. Er det en troværdig kilde?

Jeg har læst at de vil lave en aftale med spilleren gældende fra næste sommer. Og dermed altså ikke betale klubben noget. Vi ønsker at købe angriberen og lade ham blive i klubben et år gratis. Vi har bare mere ære og morale i hovedstaden.

​Han er kæmpe Özil- og Madridfan, så nej jeg tror ikke Barca er favoritter.
Men spørgsmålet er om han kan overbevises om at fortsætte et år mere i Fenerbache, som vores plan er.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

1 år 3 måneder siden #3123 af El Siete

NadaMás post=164317 skrev: ​Vlahovic på leje bliver lidt en halvhjertet løsning. 
Hellere betale boksen for Kane eller Osimhen og så droppe Mbappé definitivt. 

Jeg vil meget gerne have Mbappé ind, men lige nu frygter jeg at Perez er i gang med at lave samme fejl, som tidligere - Simpelthen lægge al fokus på at hente ham. Hvis Mbappé får en kontrakt med en klausul der hedder 150 mio. klausul (kun gældende for Real), så er det da værd at tage med, og så bliver det ikke til en Osimhen. Men det trækker bare i langdrag. Vlahovic på leje er lidt usexet til det nye Bernabeu. 

Når Odriozola ryger ud, så hent da Fresneda for 20 mio. I 17/18-sæsonen havde vi på hhv. førsteholdet og Castilla Theo Hernandez og Hakimi, samt Fran Garcia og Fresneda. Så er to sidstnævnte hentet tilbage til gode priser, begge spændende, spanske backs der før har været i klubben. 

Overgå konkurrencen og hent Güler for ca. 35 mio, hvor han bliver direkte udlejet til Fenerbache. Så kan han komme i 24/25 og indgå som et kreativt led til midtbanen (efter Modric´ afgang), og backup til højrekanten. 

Hvis man henter Osimhen samt de to vil truppen have disse spillere der pt. er 25 eller derunder;
Osimhen, Endrick, Vini, Rodrygo, Brahim, Güler, Bellingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni, Fran, Militao, Fresneda. Damn Boi. 

Nu er ungdom selvfølgelig ikke alt i verden, så man kunne for min skyld godt gå efter en Cancelo i stedet for Fresneda eksempelvis. Direkte forstærkning på holdets svageste position. Summa summarum er bare, at truppen ikke er stærkt nok lige nu, til at Perez kan gå på ferie. 

​Er helt enig, Kane eller Osimhen hvis Mbappe ikke kommer - eller hvis det bliver trukket i langdrag hen i august. 
Kane forventer jeg nemmere ville kunne tilgå holdet, men der er længere perspektiver i Osimhen. Man ville i princippet også kunne få en Davies og Güler oveni, for samme pris som Mbappe - transfer + løn. 

Hvis bare vi kunne få en afklaring omkring Mbappe, og så ellers agere derefter. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, NadaMás

1 år 3 måneder siden #3124 af Ramos4
Håber virkelig at Fran Garcia får chancen inden vi splasher store penge på Davies. Tror der er krummer i ham. Davies derimod har ikke vist noget i et par sæsoner nu.

1 år 3 måneder siden #3125 af NadaMás

Ramos4 post=164324 skrev: Håber virkelig at Fran Garcia får chancen inden vi splasher store penge på Davies. Tror der er krummer i ham. Davies derimod har ikke vist noget i et par sæsoner nu.

​Jeg har også mine forbehold, hovedsageligt skadeshistorik. Når han rammer dagen er han til gengæld nok verdens bedste vb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 år 3 måneder siden #3126 af Ynadamás
Jeg tror kun, jeg har set hans navn blive nævnt én gang herinde. Men en af mine helt store favoritter er Julian Álvarez. Jeg synes, han er vanvittig, og jeg forstår ikke helt hans motivation for at blive i City. Men jeg synes heller ikke at have læst nogen som helt rygter om ham. 

Der er i min øjne lidt Benzema over ham - dog med lidt mindre spilforståelse men med lidt mere power. Kunne han ikke være den nye 9'er?
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 3 måneder siden #3127 af Iscold
Besvaret af Iscold på emne Den store transferrygte-tråd
Helt enig!

Álvarez er stærk på højre og venstre skøjte, han har den argentiske arbejdsiver, koldblodig, taler spansk og har en professionel attitude. Han får en del spilletid i City, men er åbenlys back-up, hvorfor et skifte burde være til at overbevise ham om, med 9’eren åben og Joselu som nærmeste rival. I min verden burde han absolut indgå i puljen af angrebsemner for os.

1 år 3 måneder siden #3128 af Real HWL

DeLaRed post=164282 skrev:

Real HWL post=164257 skrev:

Bismo post=164253 skrev: I følge Correiro er vi nu i førersædet til at købe Arda Güler foran Milan og Barca.

Desuden skulle vi nu have  skiftet fokus væk fra Mbappe. I stedet nævnes Vlahovic, Osimhen og selvfølgelig Kane som mulige afløsere for Benz

​Jeg har læst Vlahovic på en etårig lejeaftale. Det ville da være en okay løsning.

​Ja Altså, det er da bedre end ingenting, problemet med Vlahpvic er at det er svært at udpege hvem der pt er bedst af ham og Joselu, så vi ender med 2 backups og håbet om at en af dem spiller deres livs season. Men 2 er bedre end en, hvis det altså er alternativet, men han er jo på ingen måde nogen fantastisk angriber.

Helt enig. Der er Kane, Osimhen, Mbappe og Haaland. Resten er lort. Jeg håber på vi finder en løsning med Bappen nu her.

1 år 3 måneder siden #3129 af Real HWL

Ramos4 post=164320 skrev:

The European Super League post=164318 skrev: ​Jeg har aldrig set Güler spille men han skulle være ret hypet i Barcelona. Ifølge Sport så er de favoritter til at hente tyrkeren. Er det en troværdig kilde?

Jeg har læst at de vil lave en aftale med spilleren gældende fra næste sommer. Og dermed altså ikke betale klubben noget. Vi ønsker at købe angriberen og lade ham blive i klubben et år gratis. Vi har bare mere ære og morale i hovedstaden.

Men spørgsmålet er om han kan overbevises om at fortsætte et år mere i Fenerbache, som vores plan er.

Jeg læser noget andet. Lige nu ligner det at Barca vinder kampen om ham.

1 år 3 måneder siden #3130 af Ramos4

Real HWL post=164329 skrev:

Ramos4 post=164320 skrev:

Jeg læser noget andet. Lige nu ligner det at Barca vinder kampen om ham.

​Laporta er bare stor i kæften.

Arda Guler met with Barca director Deco yesterday, but he was "not convinced", as his dream is to join Real Madrid, and that's why he's not very interested in Barca.
@yakupcinar
#rmalive

1 år 3 måneder siden #3131 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=164328 skrev:

DeLaRed post=164282 skrev:

Real HWL post=164257 skrev:

Bismo post=164253 skrev: I følge Correiro er vi nu i førersædet til at købe Arda Güler foran Milan og Barca.

Desuden skulle vi nu have  skiftet fokus væk fra Mbappe. I stedet nævnes Vlahovic, Osimhen og selvfølgelig Kane som mulige afløsere for Benz

​Jeg har læst Vlahovic på en etårig lejeaftale. Det ville da være en okay løsning.

​Ja Altså, det er da bedre end ingenting, problemet med Vlahpvic er at det er svært at udpege hvem der pt er bedst af ham og Joselu, så vi ender med 2 backups og håbet om at en af dem spiller deres livs season. Men 2 er bedre end en, hvis det altså er alternativet, men han er jo på ingen måde nogen fantastisk angriber.

Helt enig. Der er Kane, Osimhen, Mbappe og Haaland. Resten er lort. Jeg håber på vi finder en løsning med Bappen nu her.

​Men hvorfor? Ham der bapper han er jo ikke engang rigtig 9'er, og vil ikke spille 9'er.

Jeg kan forstå hvorfor man ikke vil have Kane grundet alder og han er brite, men så hent Osimhen - han har som anden sagde meget de samme kvaliteter som Haaland. Meget hurtig, krops stærk, god til at afslutte, tage dybe løb på de rigtige tidspunkter, god på hovedet. Ikke så meget en opspils station, men så har Vini og Rodrygo en at sigte efter i feltet, hvilket vi i den grad har manglet den seneste sæson, og også vil mangle med ham der bapper...
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

1 år 3 måneder siden #3132 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Den store transferrygte-tråd

Ynadamás post=164326 skrev: Jeg tror kun, jeg har set hans navn blive nævnt én gang herinde. Men en af mine helt store favoritter er Julian Álvarez. Jeg synes, han er vanvittig, og jeg forstår ikke helt hans motivation for at blive i City. Men jeg synes heller ikke at have læst nogen som helt rygter om ham. 

Der er i min øjne lidt Benzema over ham - dog med lidt mindre spilforståelse men med lidt mere power. Kunne han ikke være den nye 9'er?

​Det er ikke meget mere end en måned siden at han forlængede sin kontrakt med City. Så jeg tror ikke det er realistisk at hente ham, og det er nok derfor at der ikke er nogle rygter om ham nogle steder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

Leveret af Kunena Forum